Fitness Seller

Kutleven (3 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Als ik op myfitnesspall kijk zie ik hooguit 1% ijzer in het dagoverzicht van de afgelopen 10 dagen staan.
Veel micros staan gewoon niet geregistreerd bij de producten in myfitnesspall. Eet je rundvlees?
 
Maar zijn jullie van mening dat de ijzertabletten overbodig zijn?
 
Denk het ja, als je rood vlees eet en je je niet compleet futloos voelt.
 
Maar zijn jullie van mening dat de ijzertabletten overbodig zijn?
Als jij geen typische ijzerklachten hebt en (iets meer dan) gemiddeld vlees eet (want krachttraining) dan is het een wilde gok dat ijzertabletten helpen. Bovendien zijn deze hoog gedoseerd en dat komt dan bovenop wat je al binnen krijgt.

Eventueel bloed laten prikken, of je eten eens invoeren bij de app van het Voedingscentrum, of zelf ijzerwaarden uitzoeken.
 
Oke, en als ik het neem op dagen dat ik geen rood vlees eet? Beetje jammer dat ik het niet eerder vroeg, heb twee potjes aangeschaft :emo:
 
Waarom niet?
Daar zijn ze toch voor?
'zeg, Leeuwarden1998, wat is er aan de hand'
*doet verhaal*
'ik denk dat je rust moet nemen'

Of ik ben te lui, dat kan ook
 
Niet zulke goede ervaringen met fysio's?

Zou ook naar een manueel gaan trouwens.
Geef gewoon aan dat je niet stopt met trainen maar dat je wil dat het pijntje opgelost wordt.
Ze doen er heus wel wat aan.
Jou naar huis sturen voor rust doen ze niet, verdienen ze ook niks aan je
 
Oke, en als ik het neem op dagen dat ik geen rood vlees eet? Beetje jammer dat ik het niet eerder vroeg, heb twee potjes aangeschaft :emo:
Tel het nu eerst eens op hoeveel je binnen krijgt, ook in groenten en volkorenbrood zit een bepaalde vorm van ijzer.

Je hebt een klacht die niet te relateren is aan ijzer en waarschijnlijk krijg je voldoende binnen.

Kunnen die potjes ongeopend terug, ruilen voor multivit of iets anders?

Waarschijnlijk kan het niet heel veel kwaad, maar ook dat kan je pas goed inschatten als je weet hoeveel je binnen krijgt.
 
Workout B

Squat
2x5x20kg
5x40kg
3x60kg
4x5x72,5kg
3x72,5kg
Volgende keer dit gewicht, reps moeten dieper

OHP
2x5x20kg
5x5x35kg
Volgende keer 37,5kg

Deadlift
5x60kg
5x70kg
2x3x85kg
Bedoeling was eigenlijk 1x5x85kg maar de eerste set was de grip zo slecht dat ik het een tweede keer wilde proberen. Tweede set lukte het niet ??? :(
 
Workout B

Squat
2x5x20kg
5x40kg
3x60kg
4x5x72,5kg
3x72,5kg
Volgende keer dit gewicht, reps moeten dieper

OHP
2x5x20kg
5x5x35kg
Volgende keer 37,5kg

Deadlift
5x60kg
5x70kg
2x3x85kg
Bedoeling was eigenlijk 1x5x85kg maar de eerste set was de grip zo slecht dat ik het een tweede keer wilde proberen. Tweede set lukte het niet ??? :(
Toch 6 reps DL op dat gewicht, slechte grip vreet energie, volgende keer pak je dat setje van 5 wel!
 
Nu terug van de gym. Bedoeling was eigenlijk cardio maar kreeg opeens zin om armen te trainen.

triceps extension
12x14kg
4x8x16,3kg

assisted dips
6x-36kg
3x8x-41kg

triceps extension (Matrix plate loaded machine)
3x8x20kg

bicep curl (cable)
12x18kg
3x12x23kg

bicep curl
5x25kg
2x6x25kg

#weak

was wel een keer leuk om alleen armen te trainen en aangezien de volgende stronglifts dag maandag is is er ook nog genoeg tijd voor herstel. Morgenochtend wel cardio :emo:
 
Training van vanochtend was kut. Was een van de eersten in de gym maar beide squatracks waren bezet, dus begonnen met bankdrukken

Bench Press
2x5x20kg
3x40kg
2x5x55kg
2x55kg
2x5x50kg
Derde set was zo zwaar dat ik het gewicht verlaagd had #weak

squatrack nog steeds bezet, dus maar een push training van gemaakt

Seated OHP (dumbells)
10x14kg
3x7x18kg

Chest Fly (machine)
6x66kg
2x8x66kg

Lateral raises (machine)
8x33kg
2x12x33kg
 
Gisteren:
3,5km hardgelopen in 26:38

Vandaag:
3,5km hardgelopen in 23:26
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven