XXL Nutrition

Kuur 100tab Alphabol 100tab Danabol

Bezoekers in dit topic

REJ

Game on!
Elite Member
Lid geworden
8 mrt 2015
Berichten
508
Waardering
166
Lengte
1m83
Massa
93kg
Vetpercentage
13%
Kan iemand mij hier gespecificeerd en tot in detail uitleggen wat het resultaat hiervan is.
 
Zo ongeveer 4,83kg vocht wat er om precies te zijn na het stoppen na 14 dagen 12uur en 21 minuten weer uit is met als resultaat. Niks.
 
Hahahaha, waar valon op doelt is dat je resultaat van veel dingen af hangt, aanleg, voeding, metabolisme, trainen en rust.

---------- Toegevoegd om 09:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:05 ----------

En je bloedwaardes (discutabel?)
 
Nee, dat dbol only gewoon geen kuur is. Je zal enkel vocht bijkomen. Dianabol moet je stacken met een ander compound erbij.
 
Ik heb dit gekocht van een poolse jonge,ik zelf train al heel lang en wil weten of deze combinatie van soort dezelfde producten wel werken plus ik wil niet spuiten..welk product mag hiermee samen om wel resultaat te behouden?
 
Ik heb dit gekocht van een poolse jonge,ik zelf train al heel lang en wil weten of deze combinatie van soort dezelfde producten wel werken plus ik wil niet spuiten..welk product mag hiermee samen om wel resultaat te behouden?

niks dan.
 
Gewoon spuit zetten, op alleen orals ga je je lever veel meer verneuken en veel minder resultaat boeken
 
Is er iemand met ervaring met dbol en die andere dbol die ik noemde in combi..want ik weet dat ze t me niet voor niks gegeven hebben..heb vroeger een jaar of 5 a 10 geleden kuur naposim gehad en dat beviel wel

---------- Toegevoegd om 12:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:55 ----------

Spuit zetten met? Test e ?
 
Is er iemand met ervaring met dbol en die andere dbol die ik noemde in combi..want ik weet dat ze t me niet voor niks gegeven hebben..heb vroeger een jaar of 5 a 10 geleden kuur naposim gehad en dat beviel wel ---------- Toegevoegd om 12:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:55 ---------- Spuit zetten met? Test e ?
nee met olijfolie:rolleyes:
 
Stel jezelf eens voor dat er mensen zijn die er niet zoveel verstand van hebben als jou drunkenmaster...dit is een serieuze vraag.!
 
test e kan ja, maar ga eerst goed onderzoek doen.
 
Dankje ga ik zeker doen.Voordat ik eraan begin.

---------- Toegevoegd om 13:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:02 ----------

Maar zijn er mensen met ervaring op Dbol only die me dingen kunnen afviseren?
 
Test e is goed voor je eerste kuur inderdaad. Kunt wel gelijk zwaarder gaan maar een test e kuur met dianabol kickstart met de juiste voedings en trainingsschemas gaat je al veel resultaat geven. En het lijkt heel wat jezelf injecteren maar er is echt niet veel aan hoor
 
Korsakoff zou je mij hier prive of hoe dan ook wat meer over kunnen vertellen of op welke manier dat jij ook maar kan of wil uitleggen..ik ben desparate om hulp aant vragen maar er zijn maar weinig mensen die je daadwerkelijk echt willen helpen

---------- Toegevoegd om 13:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:07 ----------

Idd ik ben daarin echt een bange wezel als t om spuiten gaat!
 
Ja er zijn idd wel wat mensen hier die je sarcastisch behandelen, ben zelf ook echt geen expert hoor maar kan je zeker op weg helpen met wat informatie
 
Zou super zijn man!
 
Je spuit anabolen niet in je ader maar in je spier, dat maakt het al een stuk minder eng :)
 
Korsakoff zou je mij hier prive of hoe dan ook wat meer over kunnen vertellen of op welke manier dat jij ook maar kan of wil uitleggen..ik ben desparate om hulp aant vragen maar er zijn maar weinig mensen die je daadwerkelijk echt willen helpen

---------- Toegevoegd om 13:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:07 ----------

Idd ik ben daarin echt een bange wezel als t om spuiten gaat!

Als je echt wanhopig bent moet je ff een uurtje de beginnerstopics hier door lezen. Zal je, afhankelijk van hoe snel je leest, tussen de 2 en 150 keer verteld worden dat Dbol only poep is.
 
Back
Naar boven