AndroidHealthClinic

Kuur 100tab Alphabol 100tab Danabol

Bezoekers in dit topic

Jo bedankt..heb ik gedaan..en probeer nu dus een complete kuur te maken want dit hebben ze me meegegeven..Ook zonder nakuur erbij dus ik weet dat me nog veel te doen staat voordat ik eraan begin..
 
Laten we dan eerst eens beginnen met je doel. Wat wil je bereiken, wil je bulken of cutten, waar sta je nu, etc.
 
Ik wil massa aankomen en heb altijd ook op massa getrained.die napo van jaren geleden had goed geholpen maar toch wil ik iets meer. Ik train nu zelf al jaren met ups en downs van maandjes niet trainen ertussen..nu train ik weer een paar maanden..Ik zeg je eerlijk ik ben niet iemand die heel t jaar door in de sportschool hangt ofzo..alsk er genoeg van heb doe ik thuis mn oeffeningen..

---------- Toegevoegd om 13:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:21 ----------

Ik weeg momenteel 80 kg en ben 185cm lang
 
Dude, als je met zulke stats, zulke beperkte kennis en zo'n houding t.o.v. BB aan de anabolen wilt gaan dan kan ik alleen maar zeggen dat ik je oprecht een mongool vind.
 
Dankje heel erg bedankt. Met mij houding is btw niks mis..ik wil leren namelijk! En wat ik bedoel te zeggen is dat ik een beetje een zomertrainer ben..of dat mongool gerelateerd is mag jij en iedereen voor zich weten.
 
Tja tja ik weet niet of ik in dat geval wel een goeie oplossing voor je heb. Een paar maanden niet trainen betekend dat je bijna al je gains weer kwijt bent, en om in een paar maanden echt buff te worden voor de zomer zal je toch echt een stuk zwaardere cut kuur moeten pakken
 
Dankje heel erg bedankt. Met mij houding is btw niks mis..ik wil leren namelijk! En wat ik bedoel te zeggen is dat ik een beetje een zomertrainer ben..of dat mongool gerelateerd is mag jij en iedereen voor zich weten.

Dat je er in de zomer beter uit wilt zien is op zich niet mongolisch, het feit dat je er roids voor wilt pakken vind ik dan wel weer dom.
 
Oke..in ieder geval badankt voor je moeite om antwoord te geven
 
Daar ben ik het ook wel mee eens hoor. Maar probeer wat 'neutraal' advies te geven :)
 
Oke neutraal advies is prima toch..En mikieB je hebt gelijk dat t in zekere zin dom is...maar hoeveel mensen zie je dit doen voor de zomer.......ik loop niet met die kudde mee hoor alleen ik wil het gvd nu wel eens zelf ervaren hoe t is om wat groter en sterker te zijn

---------- Toegevoegd om 13:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:43 ----------

Zelfverzekerdheid gaat er ook van onhoog las ik..dat is ook een onderdeel wat me aanspreekt..De negative werkingen weet ik daarintegen ook
 
Jij geeft tenminste toe dat je een wannab beachboy wilt zijn zonder dat je er moeite voor wilt doen. Props voor dat.
Leef de leven. Maar beter richt je je eens op je basics. Want als je al zo lang traint en nog steeds zulke slechte stats hebt doen AAS netto ook niks voor je.
 
Nee ik heb t mss verkeerd uitgelegd..ik ben een blower..en telkens als ik bereikt had wat ik wilde bereiken dan ging ik lean back en liet ik t voor wat t was..en ik moet je eerlijk toegeven...heb veelal zonder aas of wat voor ana ook getrained en goede voedingsschema's aangehouden shakes en noem al die shit maar op toen ging ik ook met sprongen vooruit. Heb 96 kg gewogen en redelijk gespierd dus mijn spiergeheugen weet dat het erin zit.

---------- Toegevoegd om 14:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:02 ----------

Vandaar nu plots voor de zomer ff kuurtje erin aangezien ik ooit 1x eerder naposim heb gehad.
 
Dus als je straks klaar bent met je kuur stop je weer met alles ? [emoji23]
 
Whahaha..dat is nu deze keer NIET de bedoeling.☺

---------- Toegevoegd om 14:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:06 ----------

Toen ik dit eerder deed was ik jonger nu ben ik 32 en zou graag wat groter willen blijven
 
mind_blown.gif
 
Als je al zoveel problemen hebt om natty motivatie en discipline te vinden om gewoon te blijven trainen. Hoe doe je dat straks na je kuur ? Of na je nakuur ? Is niet fijn hoor om elke dag te trainen en wel je fusiek achteruit zien gaan.
 
Komt absoluut goed..bedankt voor de goed zorgen.!
 
Ik blow zelf ook stevig, zelfs voor mijn workout maar weerhoud me nergens van hoor.
 
Eigen ervaring met blowen, test e dbol en uitwerking op de lever? Of heeft dat daar totaal geen meer effect op.
 
Ik heb er geen last van, maar ik rook dan ook al bijna 4 jaar elke dag van sochtends tot savonds. Hongergevoel is wel extreem, of het blowen daar mee te maken heeft weet ik niet heeft normaal weinig tot geen invloed meer
 
Back
Naar boven