MuscleMeat

Kuur 100tab Alphabol 100tab Danabol

Bezoekers in dit topic

Oke.ja ik had er op de napo jaren geleden ook geen last van. Ik ga er voor de zekerheid nog wat meer info over proberen te verzamelen.
 
Oké, als je iets interessants tegenkomt hoor ik het graag
 
Een goed lichaam.moet je hard voor werken. Paar maandjes trainen..weer stoppen..aankloten. en dan denken dat je van n paar pillen groot word. Fuck off
 
Komt absoluut goed..bedankt voor de goed zorgen.!


Mijn zorgen zijn niet voor jou.
Eerder wat jij de mensen om je heen bv. gaat zeggen als jij nare sides krijgt.
Door mensen die niet weten wat ze doen krijgen AAS een slechte naam. En die naam is al slecht zat.

---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:23 ----------

Een goed lichaam.moet je hard voor werken. Paar maandjes trainen..weer stoppen..aankloten. en dan denken dat je van n paar pillen groot word. Fuck off


Dit !
 
Laat t je gelijk weten als ik er iets over tegen kom k0rsakoff.

---------- Toegevoegd om 17:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:24 ----------

En ook daar hoef jij je geen zorgen over te maken ment0s

---------- Toegevoegd om 17:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:24 ----------

#bodyfreakz ff ter verduidelijking..Ik train al van kleins af aan met Teakwondo 5 jaar lang en 2 jaar kickboxen.Dat al heb ik tot 17 a 18e gedaan en daarna ben ik gaan fitnessen jaren lang achter elkaar en aan een gesloten. Vanaf mijn 25e kreeg ik problemen in relationele sfeer en vanaf die tijd is het op en af gegaan met t trainen..half jaar wel en dan 3 maanden bijna niet..Zo is het verder gegaan tot nu toe. Wil er nu helemaal voor gaan en daarbij Aas producten gaan gebruiken. Eerdere ervaring was met Naposim/nandrolon/stromba. Ik ben t er helemaal mee eens dat je hard moet werken voor een goed lichaam en dat is ook wat ik nu ga doen,mochten er side effects komen,dan ben ik de laatste die hier gaat lopen janken!!!
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven