MuscleMeat

Kuur 500mg p/w. Bloeduitslag.

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
En nu komt het belangrijkste deel. Succes met AL die gains vasthouden:D
 
Waarom vind je het zo belangrijk dat je je gelijk haalt op dit forum? Waarom steek je daar zoveel tijd en energie in?

Hoe vaak prikte je per week trouwens? Alles in een injectie per week? En hoeveel uren/dagen zaten er tussen je injectie en bloed prikken?
 
Het gaat er niet om dat ik mn gelijk haal, het gaat erom dat mensen niet kunnen toegeven dat ze mensen op de verkeerde been hebben gezet.
Je wilt niet weten voor wat ik allemaal ben uitgemaakt toen ik een topic opende paar weken geleden omtrent mn gear, dat die niet aansloeg!
Je bent dit, je bent zo, en nu, DIEZELFDE mensen die mij toen hadden aangevallen..kunnen niet toegeven dat ze fout zaten!
Maar goed.....ik had op een maandag en op een donderdag test e ingediend, en bloedprikke was op een vrijdag.
 
Risico van het vak, dat je ondergedoseerde shit krijgt.
Het zijn nog steeds illegale middelen dus je weet nooit 100% zeker wat je krijgt.
Maar ga vooral door met de mensen hier aan te vallen terwijl wij je alleen maar proberen te helpen, kijken hoe lang je het uithoudt :thumbup:.
 
Risico van het vak, dat je ondergedoseerde shit krijgt.
Het zijn nog steeds illegale middelen dus je weet nooit 100% zeker wat je krijgt.
Maar ga vooral door met de mensen hier aan te vallen terwijl wij je alleen maar proberen te helpen, kijken hoe lang je het uithoudt :thumbup:.

Ja kijk met zo een reactie kan ik wat mee ! Gewoon , risico van het vak, punt uit.
En niet doorgaan met jezelf verdedigen van je reactie toendertijd sat het niet aan de aas kan liggen...terwijl nu blijkt dat het wel aan de aas lag,...en NOG niet toegeven dat men fout zat!
Gewoon risico van het vak, klaar.
En ik zei al de vorige keer.....de volgende keer koop ik niet via hier maar via iemand uit de sportschool, minder risico.
Maar goed, ik bedoel het niet slecht, echt niet.
Mensen kunnen kut overkomen via tekst terwijl men dat niet zo bedoeld.
 
Heb je er nog niet bij stilgestaan dat de leden die je destijds hebben gezegd dat jouw merk good 2 go was allemaal zelf slachtoffer zijn van ondergedoseerde shit?

Ipv te beschuldigen dat ze je een oor hebben willen aannaaien kan je misschien eens nadenken en inzien dat ze zelf genaaid zijn. Bovendien kan het ook perfect dat die leden goede ervaringen hebben met dat merk. Het is nu eenmaal gekend dat ug-labs vaak wisselende kwaliteit leveren tussen batches.

Je hebt je eerste kuur achter de rug, jammer genoeg met slechte gear. Volgende keer beter. Doe voor de zekerheid een nakuur want er zat wel iets in je gear, al was het dan ondergedoseerd toch heb je je eigen hormonen onderdrukt dus is een nakuur verstandig.
 
Heb je er nog niet bij stilgestaan dat de leden die je destijds hebben gezegd dat jouw merk good 2 go was allemaal zelf slachtoffer zijn van ondergedoseerde shit?

Ipv te beschuldigen dat ze je een oor hebben willen aannaaien kan je misschien eens nadenken en inzien dat ze zelf genaaid zijn. Bovendien kan het ook perfect dat die leden goede ervaringen hebben met dat merk. Het is nu eenmaal gekend dat ug-labs vaak wisselende kwaliteit leveren tussen batches.

Je hebt je eerste kuur achter de rug, jammer genoeg met slechte gear. Volgende keer beter. Doe voor de zekerheid een nakuur want er zat wel iets in je gear, al was het dan ondergedoseerd toch heb je je eigen hormonen onderdrukt dus is een nakuur verstandig.

Doe ik.
Een vraagje m.w.b de nakuur.
Mn laatste spuit was op een dinsdag 28 september.
2 weken later, is dat de aankomende dinsdag? Dus aankomende dinsdag beginnen met pct of de dinsdag erop?
 
Het gaat er niet om dat ik mn gelijk haal, het gaat erom dat mensen niet kunnen toegeven dat ze mensen op de verkeerde been hebben gezet.
Je wilt niet weten voor wat ik allemaal ben uitgemaakt toen ik een topic opende paar weken geleden omtrent mn gear, dat die niet aansloeg!
Je bent dit, je bent zo, en nu, DIEZELFDE mensen die mij toen hadden aangevallen..kunnen niet toegeven dat ze fout zaten!
Maar goed.....ik had op een maandag en op een donderdag test e ingediend, en bloedprikke was op een vrijdag.

Je zet vooral jezelf op t verkeerde been als je de antwoorden en adviezen op dit forum volgt. 9/10 forumleden heeft geen enkel idee waar ze het over hebben. Het ligt uiteindelijk volledig aan jezelf wat je met die adviezen doet. Daarbij vroeg je hier op t forum naar iets waar niemand antwoord op kon geven, namelijk of je gear goed was. Hoe kunnen wij dit nou weten? Je had eerst je bloedtest moeten doen, vervolgens de resultaten moeten delen. Dan was het een heel ander gesprek geweest.
En neem de reacties niet zo serieus man. Niemand hier kent je en andersom ook niet. Zodra je hier op dit forum een vuurtje aanwakkert kan je benzine verwachten. Das nou eenmaal hoe t werk hier.

Maar dan ligt het in ieder geval niet aan de timing van injecties vs bloedafname. Klote dat je gear fucked up was. Volgende keer beter! Lekker nakuren en paar maanden off en dan opnieuw knallen!
 
Doe ik.
Een vraagje m.w.b de nakuur.
Mn laatste spuit was op een dinsdag 28 september.
2 weken later, is dat de aankomende dinsdag? Dus aankomende dinsdag beginnen met pct of de dinsdag erop?

28 september was een vrijdag.

Nakuur idd 14 dagen na laatste injectie. 28 september + 14 dagen is 12 oktober.
 
28 september was een vrijdag.

Nakuur idd 14 dagen na laatste injectie. 28 september + 14 dagen is 12 oktober.
Sorry stom van me , ik bedoelde 25 september.
Dus 9 oktober beginnen met pct neem ik aan?
 
Je zet vooral jezelf op t verkeerde been als je de antwoorden en adviezen op dit forum volgt. 9/10 forumleden heeft geen enkel idee waar ze het over hebben. Het ligt uiteindelijk volledig aan jezelf wat je met die adviezen doet. Daarbij vroeg je hier op t forum naar iets waar niemand antwoord op kon geven, namelijk of je gear goed was. Hoe kunnen wij dit nou weten? Je had eerst je bloedtest moeten doen, vervolgens de resultaten moeten delen. Dan was het een heel ander gesprek geweest.
En neem de reacties niet zo serieus man. Niemand hier kent je en andersom ook niet. Zodra je hier op dit forum een vuurtje aanwakkert kan je benzine verwachten. Das nou eenmaal hoe t werk hier.

Maar dan ligt het in ieder geval niet aan de timing van injecties vs bloedafname. Klote dat je gear fucked up was. Volgende keer beter! Lekker nakuren en paar maanden off en dan opnieuw knallen!
Ja ben van plan om in maart weer on the gaan.
Zal dan weer alleen test e zetten....500mg in de week.
Ik ga dan gelijk in mn 2e week bloedtestje doen bij de huisarts, kijken hoeveel test in mn bloed zit.
Ik doe dan alsof mn 2e kuur, mn 1e is.
 
Ondergedoseerde shit zullen de meesten hier al genomen hebben zonder het te weten. Je denkt dat je 500mg injecteert en eigenlijk zit er misschien soms maar de helft of 2/3 ervan in je injectie maar dat merk je niet want op 250mg-350mg test per week krijg je evengoed een verhoogd libido en alle andere zaken die je op 500mg zou krijgen.
 
Tsja..je heet amir. Dat is vragen om problemen.
 
Waarom? Leg uit! Is een BB forum niet toegankelijk voor iemand van buitenlandse origine?
Zeker wel. Maar keer op keer blijkt vervolgens dat er niet op een normale manier gereageerd kan worden.
 
Verdorie! Waarom lees ik dit nu pas allemaal! :popcorn:

amir1121 Je bent 33. Een beetje eigen verantwoordelijkheid zou je niet misstaan. Als ik een lays zak vul met aldi chips en daar een foto van maak, kun jij dan zien welke chips dit is?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven