Fitness Seller

kuur aangeschaft (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik vind het allemaal niet zo grappig. Ik denk dat iedereen die ooit is gaan kuren met vragen hebt gezeten in het begin. Iedereen heeft ooit een start gemaakt. Ik ben vastbesloten het te gaan doen. Door hier mijn vraag te stellen ben ik er dus achter dat ik beter niet het advies van mijn leverancier aan moet nemen. Wat voor spullen kan ik beter wel als eerste gebruiken om een complete kuur te gaan nemen. Ik kan de spullen altijd nog inleveren.
 
Als je het in kan ruilen zou ik er 20 sust of 20 testosteron enanthaat voor nemen en dan Test of Sust gaan zetten op 500mg in de week voor 10 weken lang:)
 
Als je het in kan ruilen zou ik er 20 sust of 20 testosteron enanthaat voor nemen en dan Test of Sust gaan zetten op 500mg in de week voor 10 weken lang:)

precies, dat is een mooie beginnerskuur.
 
de testosterone enth. die ik al heb is van het merk: norma. En de sustanon van het merk: nile. Welke van de twee kan het beste terug. Zou ik de stromba kunnen houden als aparte kuur in een andere periode in combinatie met naposim orals.
 
de testosteron enth. die ik al heb is van het merk: norma. En de sustanon van het merk: nile. Welke van de twee kan het beste terug. Zou ik de stromba kunnen houden als aparte kuur in een andere periode in combinatie met naposim orals.

dat laatste zou ik niet doen...omdat dianabol en stromba niet zo'n geweldige combi is.

van norma is bekend dat er veel fakes in omloop zijn....nile zegt mij niks.

als het mijn spullen waren (en mijn lijf was) ging alles terug en ging ik zorgen dat ik Golden Gear kreeg....
 
dat laatste zou ik niet doen...omdat dianabol en stromba niet zo'n geweldige combi is.

van norma is bekend dat er veel fakes in omloop zijn....nile zegt mij niks.

als het mijn spullen waren (en mijn lijf was) ging alles terug en ging ik zorgen dat ik Golden Gear kreeg....

Ik heb vroeger sustanon gehad van Nile... Goed spul... maar je moet idd zeker weten dat het geen fakes zijn DUS

Volg de goede raad van Arno... Inruilen voor gear waar je zeker van bent...
 
Dit advies ga ik volgen en zorg voor een nakuur erbij. Bedankt allemaal voor het advies.
 
Mod; er mag denk ik een slotje op !
 
Eigenlijk allemaal vreemd hier. Ben er zelf nog niet mee in aanraking geweest, maar veel mensen vragen hier hoe ze hun kuur moeten doen terwijl je met een beetje moeite enorm veel voorbeelden vind op het net.
 
Ja, nou weet ik het wel. Slotje erop.:p:p:p Iedereen nogmaals bedankt.
 
Back
Naar boven