MuscleMeat

Kuur aanpassen ivm planning?

Bezoekers in dit topic

Friet4piet

Cool Novice
Lid geworden
4 nov 2015
Berichten
127
Waardering
24
Lengte
1m80
Massa
85kg
Vetpercentage
12%
Beste allen,

Ik heb een probleem met mijn planning betreffende mijn kuur. Ik had gepland 18 weken te kuren (zie kuur) maar doordat de vakantie wordt verschoven zit ik met een probleem. We zouden in het voorjaar gaan alleen ivm werk gaat dit niet door, hier had ik niet op gerekend en ben dus reeds begonnen begonnen met kuren.

1-18 Test 125 p/ week
1-18 Bold 600 p/ week
9-18 Mast 400 p/ week
(hCG t/m 1e week nakuur)

Echter zit ik nu met het probleem dat ik 13 weken later vrij heb waardoor ik twee opties heb.
1: Per direct stoppen en later opnieuw beginnen (zit in week 4)
2: 13 weken overbruggen met een blast-bridge-cruise (weet goede benaming niet)

Omdat ik al begonnen ben lijkt mij optie 2 beter maar dan zou wss bold eruit moeten en iets anders in de plaats van. Of accepteren dat 8 weken bold geen zode aan de dijk gaat zetten maar het is dan maar zo. Ik zal hieronder mijn kuur noteren in drie delen, hiervan ben ik van mening dat dit momenteel de beste oplossing is. Bold eruit, andere compound erin kan maar, ik heb erg veel last van haaruitval en daarom wil ik mast beperken tot een 10 weken maximum. 19nor hoeft voor mij niet meer waardoor er niet veel meer over blijft behalve test uppen en bold erin laten. Om mijn eisen helemaal compleet te maken zet ik maximaal 2x p/week en heb dus ook geen behoefte aan korte esters.

Deel 1: geïmproviseerde deel
1-8 Test (125 test ophogen per direct) 375 p/week
1-8 Bold 600 p/week

Deel 2: geïmproviseerde bridge
9-12 Test 125 p/week

Deel 3: geplande kuur
1-18 Test 125 p/ week
1-18 Bold 600 p/ week
9-18 Mast 400 p/ week
(1000 hCG t/m 1e week nakuur)

Graag hoor ik jullie mening hierover! bvd
 
Is er geen gym waar je heen gaat ?

Heb nog niks geboekt maar het is wel de bedoeling dat die er is. Ik wilde het zo plannen dat ik op vakantie ben, nadat ik de laatste prik heb gezet en voordat ik aan de nakuur ben begonnen. Zo om een dip te voorkomen en als ik een paar keer nog lekker kan trainen ben ik tevreden. Vorige vakantie had ik kuur en nakuur gepland voordat ik op vakantie ben gegaan, echter kreeg ik op vakantie wat last van futloosheid e.d. Om deze reden heb ik dit jaar bewust deze planning gemaakt om te kijken of mij dat bevalt. Helaas ging ik ervan uit dat ik vrij kreeg omdat dat bijna zeker was maar daar heb ik mij dus op verkeken..
 
Neem gewoon Kamagra mee voor je vakantie. Of doelde je daar niet op met je futheid:p
 
Neem gewoon Kamagra mee voor je vakantie. Of doelde je daar niet op met je futheid:p

Deels haha. Ik ga dit jaar voor het eerst clomid gebruiken ipv nolva waar ik toch wel depri van word, helaas weet ik nog niet hoe ik op clomid ga reageren. Het zit dus voornamelijk in het depri worden tijdens + na de nakuur
 
als je last van haaruitval hebt, zal mast je niet blij maken denk ik. los daarvan wel een fijn middel.
je geïmproviseerde deel ziet er goed uit
 
Als je kan trainen en het geen zuipvakantie is zou ik de kuur doen hoe je oorspronkelijk van plan was.
Zuip vakantie zou ik bridge op 500mg test per week doen.
 
als je last van haaruitval hebt, zal mast je niet blij maken denk ik. los daarvan wel een fijn middel.
je geïmproviseerde deel ziet er goed uit

Klopt, mast + tren ooit gedaan en toen kon ik het scheermes pakken helaas.. Beste kuur ooit maar goed de side's van tren zie ik niet meer zitten. Mast wil ik nog één keer proberen op 10 weken om te kijken wat dat brengt.
 
Als je kan trainen en het geen zuipvakantie is zou ik de kuur doen hoe je oorspronkelijk van plan was.
Zuip vakantie zou ik bridge op 500mg test per week doen.

Nee zuip vakanties doe ik niet aan daar ben ik te oud voor en ik hou helemaal niet van alcohol. Een enkele keer een biertje bij het avondeten op vakantie = mijn enige alcoholgebruik van het jaar. Met oorspronkelijke kuur bedoel jij inc de bridge of nu stoppen en later opnieuw beginnen?
 
Deel 1: geïmproviseerde deel
1-8 Test (125 test ophogen per direct) 375 p/week
1-8 Bold 600 p/week

Deel 2: geïmproviseerde bridge
9-12 Test 125 p/week

Deel 3: geplande kuur
1-18 Test 125 p/ week
1-18 Bold 600 p/ week
9-18 Mast 400 p/ week
(1000 hCG t/m 1e week nakuur)

Kan je je bold niet vervangen door NPP? Dan kan je deel 2 & 3 gewoon zo doen zoals je van plan was.
 
Nee zuip vakanties doe ik niet aan daar ben ik te oud voor en ik hou helemaal niet van alcohol. Een enkele keer een biertje bij het avondeten op vakantie = mijn enige alcoholgebruik van het jaar. Met oorspronkelijke kuur bedoel jij inc de bridge of nu stoppen en later opnieuw beginnen?

Nee als je niet gaat zuipen en kan trainen daar zou ik de kuur doen zoals je hem van plan was, dus geen bridge.
 
Heb nog niks geboekt maar het is wel de bedoeling dat die er is. Ik wilde het zo plannen dat ik op vakantie ben, nadat ik de laatste prik heb gezet en voordat ik aan de nakuur ben begonnen. Zo om een dip te voorkomen en als ik een paar keer nog lekker kan trainen ben ik tevreden. Vorige vakantie had ik kuur en nakuur gepland voordat ik op vakantie ben gegaan, echter kreeg ik op vakantie wat last van futloosheid e.d. Om deze reden heb ik dit jaar bewust deze planning gemaakt om te kijken of mij dat bevalt. Helaas ging ik ervan uit dat ik vrij kreeg omdat dat bijna zeker was maar daar heb ik mij dus op verkeken..
Hoe lang ga je op vakantie?
 
Kan je je bold niet vervangen door NPP? Dan kan je deel 2 & 3 gewoon zo doen zoals je van plan was.

Kan maar dan zou ik voor een paar weken npp moeten aanschaffen, ik weet niet of dat nog nut heeft?
 
Gewoon voor je vakantie de laatste prik zetten. Ik weet niet wat voor testosteron ester je zet, maar je kan overwegen om de laatste dag voor je vakantie 1ml (of 2?) sustanon te zetten vanwege de lange half life.
 
Deels haha. Ik ga dit jaar voor het eerst clomid gebruiken ipv nolva waar ik toch wel depri van word, helaas weet ik nog niet hoe ik op clomid ga reageren. Het zit dus voornamelijk in het depri worden tijdens + na de nakuur

Ghehe zat ik aardig goed:p
Ik heb 1x nova gebruikt en voor de rest clomid. Voelde mij op clomid geestelijk ook wat beter.
 
Gewoon voor je vakantie de laatste prik zetten. Ik weet niet wat voor testosteron ester je zet, maar je kan overwegen om de laatste dag voor je vakantie 1ml (of 2?) sustanon te zetten vanwege de lange half life.

Dat lijkt me een erg goed idee waar ik zelf nog niet aan had gedacht. Ik zet verder altijd test e.
 
Ghehe zat ik aardig goed:p
Ik heb 1x nova gebruikt en voor de rest clomid. Voelde mij op clomid geestelijk ook wat beter.

Ik hoop hetzelfde te ervaren!
 
Gewoon voor je gaat nog een keer zetten, zal je in week 2 van je vakantie iets lagere bloedwaardes hebben. Zoveel maakt dat niet uit. Dont worry
 
Kan je niet wat mee smokkelen? Gewoon in je sport tas mee en dan kan je altijd nog zeggen oeps vergeten eruit te halen.
 
Back
Naar boven