AndroidHealthClinic

Kuur aanpassen ivm planning?

Bezoekers in dit topic

Kan je niet wat mee smokkelen? Gewoon in je sport tas mee en dan kan je altijd nog zeggen oeps vergeten eruit te halen.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

Niveau in deze sectie af en toe :o
 
Ligt er een beetje aan waar je heen gaat. Turkije, egypte en spanje weet ik dat het geen probleem was.
In ieder geval niks in je handbagage hebben.
 
Neem het ook altijd gewoon mee in mijn koffer (wel binnen de EU) en niet in handbagage.
 
Is deze serieus of wat?
Haha zo deed ik t vroeger altijd met m'n pillen en m'n wietje. Gewoon in een achterzak proppen en was nooit een probleem.
 
Het is een beetje afgedwaald naar een onderwerp waar ik niks mee te maken krijg, ik hoef helemaal niets mee te nemen op vakantie haha. Voor de duidelijkheid zal ik hieronder nogmaals mijn schema weergeven.

1-4 TestE 125 + Bold 600 (zit ik nu in)
5-8 TestE 375 + Bold 600 (aankomende week, ik probeer sustanon te regelen ipv test e)

Bridge TestE 125

1-18 TestE 125
1-18 Bold 600
9-18 MastE 400
18 laatste inject sustanon (1 / 2 ml)

19-20 vakantie
21-xx nakuur
(hCG 1000/week t/m 1e week nakuur)

Edit: NPP ipv bold in week 5-8 vind ik een goed idee, maar ik zie er vanaf omdat ik het niet in huis heb en voor die 4 weken ik niet denk dat het heel veel meer gaat brengen. Ik moet maar even accepteren dat 8 weken bold niet geheel wenselijk is.
 
Ligt er een beetje aan waar je heen gaat. Turkije, egypte en spanje weet ik dat het geen probleem was.
In ieder geval niks in je handbagage hebben.

Ik deed het juist altijd in de handbagage in Mn toilet tas. Tussen de ibuprofen en shampotjes en dergelijke. Heeft nooit iemand iets over gezegd. Naalden en spuiten kan je dan daar halen.

Maja, iedereen moet dat voor zichzelf bepalen denk ik
 
je kan binnen eu gewoon alles meenemen. en anders neem je 1 of 2 ampullen mee.
 
Back
Naar boven