Fitness Seller

Kuur advies

Bezoekers in dit topic

martijn1978

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 jan 2003
Berichten
11
Waardering
0
Hallo allemaal wil graag de volgende kuur doen en graag jullie advies hierover

Week 1 250 test + 400 boldenone
2 ,, ;; ;; ,,,
3 ,, ,, 200
4 en dan zo door blijven gaan 1 keer per week 250 / 200
5
6
7
8

En dan vanaf week 11 t/m 12 40Mg per dag Nolva
en week 13 t/m 14 20 mg per dag

wil gewoon een goeie droge kuur en voor de eerste keer lijkt me
dit gewoon een nette,goeie en verstandige kuur
alvast bedankt
 
op zich ziet het er wel goed uit, maar waarom wel frontload met de boldone en niet met de test? zou de eerste 2 weken gewoon 500 mg test pakken ipv 250 mg
 
Originally posted by martijn1978

...en voor de eerste keer lijkt me
dit gewoon een nette,goeie en verstandige kuur
alvast bedankt

Waarom denk je dat???
 
Originally posted by martijn1978
Hallo allemaal wil graag de volgende kuur doen en graag jullie advies hierover

Week 1 250 test + 400 boldenone
2 ,, ;; ;; ,,,
3 ,, ,, 200
4 en dan zo door blijven gaan 1 keer per week 250 / 200
5
6
7
8

En dan vanaf week 11 t/m 12 40Mg per dag Nolva
en week 13 t/m 14 20 mg per dag

wil gewoon een goeie droge kuur en voor de eerste keer lijkt me
dit gewoon een nette,goeie en verstandige kuur
alvast bedankt
Redelijk, maar zelf zou ik de dosis hoger houden. Ken er weinig die met deze dosis goed resultaat hadden...
Ook is 8 weken soms te kort, velen zijn dan juist goed in de kuur, en om dan te gaan stoppen? Zeker met test/bold toch 10 weken imo.
 
Als dit je eerste kuur is, dan zou ik niet hoger gaan in de dosering, met deze hoeveelheden kun je best goede resultaten boeken. Ligt ook een beetje aan je dieet, als je echt voor veel massa wil gaan, dan kun je beter iets hoger zitten, tenzij je nog niet weet hoe je op AS reageert. Ik zou wel de frontload met test en bold nemen.

Eindelijk weer eens iemand die nadenkt over doseringen ipv meteen voor een gram test in de week te gaan.
 
een gram is overdreven, maar 250 mg. doet bijna niks, okeej, in je eerste kuur mischien nog iets, maar wil je massa en je neemt 500 mg. dan pak je meteen flink wat massa, zeker de eerste keer. Ik persoonlijk vind 250 mg. erg weinig..
 
Zou het beter zijn om de test op 500 te zetten en het 10 weken te doen
 
Originally posted by martijn1978
Zou het beter zijn om de test op 500 te zetten en het 10 weken te doen
Yep... 250 mg doet gewoon te weinig. Natuurlijk zal je groeien, maar een goede kuur? Nee

Boldenone niet hoger dan 300-400 mg gaan

test 1g frontload week 0 en max. 500 mg/week in week 2-10
2 weken na je laatste injectie clomid of nolva aan de gebruikelijke dosis. Dan heb je een aardig kuurtje.
 
Originally posted by Tsunami
Eindelijk weer eens iemand die nadenkt over doseringen ipv meteen voor een gram test in de week te gaan.
Beiden zijn fout, 250 mg per week word voorgeschreven aan oude mannen als test-replacement. Het vervangt dus je eigen test, hoe kan het dan voor aanzienlijke extra groei zorgen als elke exogene dosis je endogene test plat gooit?
1 gram per week kan, maar dan in een test-only kuur, want het gaat om het totaal plaatje, dus als je stackt dan is 500mg test + 400 mg eq samen 900mg AS per week. Wat een goede dosis is voor een beginner om het optimale uit een kuur te halen.
Bovendien zijn test en boldenone relatief veilige en gezonde AS, ze zijn niet of weinig toxisch, je boeddruk gaat niet achterlijk veel omhoog en je cholesterol blijft een beetje binnen de normen...
 
Dan heb je een aardig kuurtje.
__________________

kan beter zeg je zou je het anders doen of beter laat het me weten.vergeet niet dat het mijn eerste keer is Alvast bedankt
 
Dan moet je eens wat stats opgeven van jezelf. En wat je wil bereiken met deze kuur...
 
admin, lag de natuurlijke productie van een gezonde jonge kerel niet op 120/130 mg per week ofzo?
of was het 218?

heb het weleens gelezen..
 
Originally posted by Jack
admin, lag de natuurlijke productie van een gezonde jonge kerel niet op 120/130 mg per week ofzo?
of was het 218?

heb het weleens gelezen..
De depots worden niet voor niets 250mg het stuk gefabriceerd, dit is de medische dossering voor verschillende behandelingen waaronder test-R. Deze hebben ook meestal een activiteit van meer dan 2 weken waardoor ze erg geschikt zijn als test vervanger.

De eigen productie is veel minder voor mannen tussen de 20-50 (4-7mg/dag) maar slechts een klein deel kan worden gebruikt voor spiergroei.
Het andere deel word door het lichaam omgezet naar DHT of oestrogeen.
Daarom hebben zulke lage dosissen zo weinig zin, het deel dat werkelijk kan gebruikt worden voor spiergroei is uiteindelijk zo klein dat je bijna geen verschil merkt.
 
Zou 10 weken 500mg Test Enth. EW gebruiken zonder te stacken.
Voeg wat d-bol toe de eerste 4/5 weken (30mg ED).

T'is je eerste kuurtje, kijk hoe je erop reageert en voor een evt. volgende cycle zou je kunnen gaan stacken (EQ).

Hou Nolvadex op de achtergrond voor het geval gyno opspeelt en kuur na op de gebruikelijke manier.

Just my 2cc.

Groet Smalluser :thumb:
 
Originally posted by Smalluser
"...zonder te stacken..."
"...Voeg wat d-bol toe..."
Dus toch stacken :p

Maar idd, dat zou een goede eerste kuur zijn :thumbs:
 
Originally posted by admin
.... Dus toch stacken :p

Maar idd, dat zou een goede eerste kuur zijn :thumbs: ....

Ja sorry ik had me preciezer moeten uitdrukken :D

De inject stack bedoelde ik en de d-bol als een 'lekkere' kick off ;)

Groet Smalluser :thumb:
 
ik zou voor de eerste keer ook geen fronload doen hoor.. 1000mg. test is best een hoop, kickt verdomt snel in dan.. plus dat als je net gaat spuiten 2ml al een sloot lijkt, laat staan 4 ml..
 
Maar het is wel beter als ik hier iedereen lees, we moeten immers z.s.m. 'breed' worden.....

Wat een trend zeg.....

En btw, wat is er mis met die EQ, ik vond het wel 'lekker' spul, geen bijwerkingen zoals met die ***pillen. En dan had ik 'slechts' winny tabs.
 
als je dbol als kickstart gebruikt, hoeft een frontload test niet.

overigens snap ik niet dat je de frontload niet op 750mg neerzet als je geen dbol gaat gebruiken, maar dat terzijde.
 
Originally posted by Ilya
als je dbol als kickstart gebruikt, hoeft een frontload test niet.

overigens snap ik niet dat je de frontload niet op 750mg neerzet als je geen dbol gaat gebruiken, maar dat terzijde.
Doe geen frontload en je kuurt de eerste 4 weken op d-bol only.

Die frontload dient om een gelijke afgifte hebben van lang veresterde as gedurende heel de kuur. Het is niet bedoeld als soort "vervanger" van d-bol of andere kortwerkende as.

Ik zie niet in waarom een beginner (iemand die minstens 2 jaar naturel basis heeft en vervolgens aan een eerste kuur begint is imo een beginner.) geen fronload zou moeten doen. Zeker als je met d-bol of test only werkt moet je juist altijd een frontload doen om een goede synergetische en stabiele afgifte te bekomen.

De dubbele dosis is nodig om de test spiegel voldoende op te krikken, dit kan je ook zien in studies met tabellen waaruit blijkt dat er vanaf een dubbele dosis de bloedspiegels veel gelijker lopen in week 1,2,3 en 4.

Originally posted by Floyd
Maar het is wel beter als ik hier iedereen lees, we moeten immers z.s.m. 'breed' worden.....
Gaat niet om "zo snel mogelijk breed worden", het gaat erom dat een stack een stack is, en niet een opeenvolging van steroiden in een kuur.
 
Back
Naar boven