Fitness Seller

Kuur afbreken na 1 week, wat nu? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Rookie97

Cool Novice
Lid geworden
22 jan 2020
Berichten
71
Waardering
25
Lengte
1m90
Massa
92kg
Vetpercentage
13%
Dag allemaal,

Na veel gelezen te hebben op dit platform ben ik mijn eigen forum gestart omdat ik met meerdere vragen zit. Even in het kort. Ik ben 22 jaar, train nu zo'n 4 jaar en ben redelijk tevreden over mijn gains. Sinds een jaar denk ik aan AAS en heb vorige week besloten om een kuur te starten. Tot mijn grote spijt...

Vorige week maandag ben ik de volgende kuur gestart:
1-10 500mg Test-E ew
1-4 60mg Winstrol ed
12-15 Nolvadex 20mg ed

Mijn eerste plan was om een lagere dosering te nemen, maar toch heb ik mij laten ompraten door mijn maat die mee deed om toch 500mg test en 60mg winny te pakken. Achteraf gezien een te hoge dosering voor een eerste kuur. Ik stond hier eerlijk gezegd niet helemaal achter maar heb het toch gedaan (DOM!)

Nu is de situatie als volgt. Rond vrijdag begonnen mijn tepels wat te zwellen. Op zich niet een groot probleem, echter heb ik een lelijke gyno overgehouden van mijn puberteit. Dit ligt erg gevoelig en ben daar zeer onzeker over. Ik begon er steeds weer op te focussen tot op het punt dat ik de kuur niet door wou zetten. Ik had erg spijt van mijn keuze en wou per direct stoppen.

Blijkbaar heb ik er niet goed genoeg over na gedacht. Erg dom van mij dit allemaal. Ik wil AAS komende jaren ook niet meer aanraken en weer lekker op de natty grind gaan.

Nu is mijn vraag, moet ik nakuren of niet? Zo ja, hoeveel en hoelang?

Ik heb dus in totaal 7 dagen gekuurt. 1x 500mg test E inject en 6 dagen winstrol 60mg pd. Zondag laatste winny tabletten genomen. Het is nu 9 dagen na mijn laatste test e inject. Omdat ik mijzelf parra hebt gemaakt over mijn gyno ben ik 20mg nolva pd gaan slikken. Dit doe ik nu sinds maandag. Dit om te voorkomen dat mijn gyno gaat verergeren.

Wat raden jullie mij nu aan? Stoppen met de nolva? Weekje dootrekken? Wat is wijsheid? In ieder geval geen AAS meer aanraken tot ik mij genoeg heb geinformeerd en ik zeker weet dat ik het wil.

Alvast bedankt mensen!
 
Is het ook niet meer geirriteerd en daardoor gezwollen doordat je er veelvuldig aan zit?
 
Is het ook niet meer geirriteerd en daardoor gezwollen doordat je er veelvuldig aan zit?
Grote kans op dit ja. Winny droppen en 20mg nolva per dag slikken tot de gyno weg is. Zowel als je doorgaat of stopt.
 
Wat je zou kunnen proberen is om te stoppen met de orals winny en nolva mee te laten lopen tijdens de test-e kuur. Wellicht dat je op alleen test beter reageert. Heb laatst een topic geopend met een gyno vraag, misschien die even doorlezen? Galen heeft daar namelijk wat mooie info geplaatst.
 
Is het ook niet meer geirriteerd en daardoor gezwollen doordat je er veelvuldig aan zit?

Ja, waarschijnlijk wel. Begon een klein beetje te jeuken (kan tussen de oren zitten) en sinds dien weer helemaal obessed over die gyno. Waarschijnlijk is het niet eens veranderd maar ik ben er té obsessed over, dit had ik in de puberteit ook. Het geeft me zoveel onzekerheid dat ik het eigenlijk niet wil. Daarom kap ik ermee. Wellicht laat ik die gyno wel eens weg snijden en ga dan pas weer eens aan AAS denken.
 
Wat je zou kunnen proberen is om te stoppen met de orals winny en nolva mee te laten lopen tijdens de test-e kuur. Wellicht dat je op alleen test beter reageert. Heb laatst een topic geopend met een gyno vraag, misschien die even doorlezen? Galen heeft daar namelijk wat mooie info geplaatst.

Dat zou een goede optie zijn geweest, echter kan ik de obsessie niet weg krijgen en ga helemaal stoppen met AAS. Dit is ook iets wat ik eerder kon bedenken. Ben gewoon te pussy om dit door te zetten, wil niet 10 weken lang stressen om die gyno :/
 
Nog een vraag, in hoeverre heeft mijn test productie nu plat gelegen? Ik ben er nu dus mee gestopt en ga zo'n 2 weken nolva nemen just in case. Maar in hoeverre is mijn hormoonhuishouding nu fucked? Wanneer zou het weer de oude zijn?
 
Ja, waarschijnlijk wel. Begon een klein beetje te jeuken (kan tussen de oren zitten) en sinds dien weer helemaal obessed over die gyno. Waarschijnlijk is het niet eens veranderd maar ik ben er té obsessed over, dit had ik in de puberteit ook. Het geeft me zoveel onzekerheid dat ik het eigenlijk niet wil. Daarom kap ik ermee. Wellicht laat ik die gyno wel eens weg snijden en ga dan pas weer eens aan AAS denken.
Zeker als het jou mentaal flink dwars zit zoals het zit zou ik gewoon stoppen. Als je nolvadex hebt liggen 20mg ED 2 weekjes voor de zekerheid.
 
Nog een vraag, in hoeverre heeft mijn test productie nu plat gelegen? Ik ben er nu dus mee gestopt en ga zo'n 2 weken nolva nemen just in case. Maar in hoeverre is mijn hormoonhuishouding nu fucked? Wanneer zou het weer de oude zijn?
Ik ben niet bekend met vroegtijdig stoppen met een kuur. Maar hier kom je gauw boven op. Misschien ga je wel niks van de crash voelen want je zit al 9 dagen zonder toch? Merk je al iets van een crash?
 
Zeker als het jou mentaal flink dwars zit zoals het zit zou ik gewoon stoppen. Als je nolvadex hebt liggen 20mg ED 2 weekjes voor de zekerheid.

Leek mij ook het beste. Bedankt voor je reactie. Ik ga 2 weken nolva nemen op 20mg pd.
 
Ik ben niet bekend met vroegtijdig stoppen met een kuur. Maar hier kom je gauw boven op. Misschien ga je wel niks van de crash voelen want je zit al 9 dagen zonder toch? Merk je al iets van een crash?

Merk niks behalve dat mijn spieren minder hard staan door de winny. De test zal nog wel een weekie in mijn systeem zitten ivm half life van 10 dagen maar als het goed is zit je nog lang niet op je piekwaarde na 1 inject dus ik weet niet in hoeverre mijn hormonen gaan schommelen nu.

Merk nog geen dip verder. Mentaal voel ik me zelfs beter, vooral omdat ik wat minder stress heb haha xD
 
Nakuur na een week gear te hebben gezet is overbodig en zal waarschijnlijk zelfs meer hinderen. Echter omdat je gyno hebt is het wel verstandig om nolvadex te draaien.
 
Waarom is dit een te hoge dosis voor een eerst kuur? 500 test-e is een standaard kuur voor een eerste keer. Persoonlijk zou geen winstrol gebruiken voor jouw doeleinden, maar jij zal vast je redenen voor hebben.

Waarom heb je geen armidex/aromasin gebruikt tijdens je kuur?

Gewoon door blijven gaan en wellicht letro/ralox/nolva gebruiken voor je gyno.
 
Waarom is dit een te hoge dosis voor een eerst kuur? 500 test-e is een standaard kuur voor een eerste keer. Persoonlijk zou geen winstrol gebruiken voor jouw doeleinden, maar jij zal vast je redenen voor hebben.

Waarom heb je geen armidex/aromasin gebruikt tijdens je kuur?

Gewoon door blijven gaan en wellicht letro/ralox/nolva gebruiken voor je gyno.

Omdat ik erg gevoelig ben voor gyno. Wou in eerste instantie ook gaan voor 250 mg, lekker dow dose zodat ik kan kijken hoe ik reageer. Niet aan arimidex/aromasin gedacht omdat ik me, achteraf gezien, niet genoeg heb geinformeerd over AAS.

Het is gelopen zoals het is gelopen en wil geen risico's meer nemen die mij stress geven. Daarom besloten om ermee te stoppen, terug naar de natty grind en over een paar jaar, na goede educatie, het nog eens te overwegen.

De gyno die ik heb overgehouden van puberteit is best groot aan 1 kant, is een flinke klier. Wil deze sowieso eens weg laten halen als dit vergoed wordt.

Anyways bedankt voor alle snelle reacties. Het wordt gewaardeerd!
 
Back
Naar boven