MuscleMeat

Kuur afsluiten met mast e en cutten

Bezoekers in dit topic

Gulfstream

Novice
Lid geworden
10 jan 2020
Berichten
2
Waardering
1
Lengte
1m76
Massa
79kg
Vetpercentage
15%
Goedenavond heren,

Door omstandigheden heb ik mijn kuur naar voren geschoven en heb ik te weinig tijd gehad om te cutten naar een vetpercentage waar ik tevreden over ben. Momenteel zit ik op 15% bf.

Ik zit nu in week 1 van mijn kuur die er zo uit ziet:

wk 1-8 500mg test e EW
wk 1-4 40mg winny ED
wk 10-13 30 mg nolva ED

Nou ben ik deze kuur begonnen om massa te winnen en heb ik er vrede mee om een schappelijke hoeveelheid vet te hebben deze zomer. Echter via een kennis gehoord dat Masteron aardig goed werkt voor vetverlies en droogheid daarom de volgende vraag:

Is het mogelijk om de kuur 2 weekjes te verlengen, de test e te halveren maar daarbij mast te zetten en dan de laatste 4 weken (dus vanaf week 6) een flinke cut te doen om toch nog iets droger uit de kuur te komen?

de kuur zou er dan als volgt uit zien:

wk 1-6 500 mg test e
wk 1-4 40 mg winny
wk 6-10 250 mg test e
wk 6-10 100/200 mg mast e

graag hoor ik hier over jullie mening :)
 
Zou ik niet doen.

Ik zou aangezien je toch al begonnen bent of gewoon net boven onderhoud eten zodat je zo goed als geen vet aan gaat zetten dus voornamelijk spier.
Zul je wel een paar kilootjes mee moeten kunnen pakken, zal minder resultaat op leveren denk ik dan had gekund maar goed.

Of ik zou er een langere kuur van maken dus 1-8 500 test en dan 9-16 250test/200 mast om te cutten.
Maar dat wordt dan wel een lange eerste kuur.. al is 16 weken nog wel te doen.

6 weken bulken en 4 weken cutten zou ik iig niet doen, bij week 6 zit je test net 2 weken op de maximale dosering en dan ga je alweer verlagen.
 
Natty cutten daarna pas kuren, zonde dat je al begonnen bent.

Die kennis van je zal ik niet naar luisteren, diet is key
 
Thanks Portonia, ik denk dat ik hier wel iets mee kan. Ga er het beste van maken :)
 
Direct cutten na groei is smelten. Eerst beter natty cutten tot een 7-8 procent en dan kan je lekker massa aanzetten.
 
  • Like
Waarderingen: vntl
Back
Naar boven