AndroidHealthClinic

Kuur beginnen bodybuilding wetstrijd

Bezoekers in dit topic

Lid geworden
15 nov 2019
Berichten
6
Waardering
3
Lengte
1m75
Massa
75kg
Vetpercentage
15%
Hi het lijkt mij erg leuk om een keer een bodybuilding wedstrijd met een kuur.

Zelf ben ik 22 jaar oud en train ik nu 6 jaar. Begonnen met fitness toen ik 55kg woog op 16 jaar. Train nu zelf of met een trainingsmaatje.

Momenteel heb ik een vetpercentage van rond de 15 procent en zit ik rond de 75,2 kg en 1,74cm.

Mijn plan was om naar de 11% te cutten en dan met een test kuur en in combinatie met eventueel winstrol of iets anders zorgen dat ik een wedstrijd niveau kan zijn als dit mogelijk is.

Meestal hoorde ik dit dat dit rond de 3-5 % is en ik vroeg me af of dit mogelijk is in 3-4 maanden.

Gr
 
Laatst bewerkt:
Meestal hoorde ik dit dat dit rond de 3-5 % is en ik vroeg me af of dit mogelijk is in 3-4 maanden

Nope
Wat is de reden waarom je naar AAS wil grijpen ? puur voor de wedstrijd ?

Hoe ziet je trainingsschema en eetschema eruit ?
 
met die stats is de bb klasse niets voor jou, wellicht kan je map overwegen...post eens een foto van je shape
 
en natuurlijk is het mogelijk om binnen 3-4 maanden wedstrijddroog te staan
 
en natuurlijk is het mogelijk om binnen 3-4 maanden wedstrijddroog te staan
Ik zal vanavond wel even een foto posten als ik ga trainen.

Heb niet echt een voedingsschema maar eet gewoon een vast aantal kcal momenteel 2700 gemiddeld , 180+ gram eiwit altijd tussen de 60-65 gram vet probeer altijd minder dan 75 kg en de rest vul ik op met carbs.

Meeste kcal zijn schoon. En hou alles wel bij via my fitnesspall

Ik ontbijt meestal met 80-100 gram havermout, halfvolle melk en een schep whey. Of Brinta zonder whey.
Middag eten verschilt echt heel erg
Avond eten ook.

Na trainen altijd een goeie maaltijd met koolhydraten en veel eiwit.

De reden waarom ik aas wil proberen is omdat dit gewoon graag een keer wil proberen en ik ook graag een keer in mijn leven een bodybuilding wedstrijd zou willen doen.

Lijkt mij leuk om een keer erg veel te gainen en een keer op podium te staan.
 
Laatst bewerkt:
Hi het lijkt mij erg leuk om een keer een testosteron kuur te doen en een bodybuilding wetstrijd.
Lijkt me alsof je je er nog niet voldoende in verdiept hebt hoor. het 'leuk lijken' is wat mij betreft geen goede motivatie om hieraan te beginnen...
 
Voor een wetstrijd heb je alleen water nodig. :p

Ben effe dwars.

Voor een keer proberen "alleen om het leuke" zou ik me toch eerst eens goed verdiepen in de gevolgen en bijwerkingen van AAS.
 
met die stats is de bb klasse niets voor jou, wellicht kan je map overwegen...post eens een foto van je shape

Bedankt voor de tip.
Ja ik denk dat ik toch eerst dan op natuurlijke wijze een MAP wedstrijd wil gaan proberen dan.

Ik zal zo foto's uploaden en hoor graag wat jullie ervan denken. Als het nog te vroeg is voor een MAP wetstrijd dan hoor ik dat graag en train ik nog wel even door.
 
Foto's shape
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: BB_
Wedstrijden zal je nog wel een tijd mee moeten wachten, kuren kan wel met dit fysiek als je je kcals beter gaat tracken
 
Één goede basis om op te bouwen. Nu, zorg wel eerst dat alles op punt staat m.b.t voeding, training...
 
Wedstrijden zal je nog wel een tijd mee moeten wachten, kuren kan wel met dit fysiek als je je kcals beter gaat tracken

Één goede basis om op te bouwen. Nu, zorg wel eerst dat alles op punt staat m.b.t voeding, training...
Bedankt voor het advies.
Ik denk dat ik dan komende half jaar nog even natuurlijk ga trainen en zorgen dat mijn voeding en training maximaal on point is. Ik moet eerlijk toegeven dat dat nu soms nog wel is mis gaat vooral met voeding.
 
  • Like
Waarderingen: GO02
Je kan altijd een d klasse doen, maar voor c is er nog een hoop werk aan de winkel.
Mocht je dit echt willen neem dan een coach in vertrouwen en ga werken aan een betere basis.
 
Bedankt voor het advies.
Ik denk dat ik dan komende half jaar nog even natuurlijk ga trainen en zorgen dat mijn voeding en training maximaal on point is. Ik moet eerlijk toegeven dat dat nu soms nog wel is mis gaat vooral met voeding.

Half jaar :duh:
 
Je kan altijd een d klasse doen, maar voor c is er nog een hoop werk aan de winkel.
Mocht je dit echt willen neem dan een coach in vertrouwen en ga werken aan een betere basis.




Bedankt voor het reageren, ik ga even kijken voor een coach ook en met hem verder overleggen.
 
Bedankt voor het reageren, ik ga even kijken voor een coach ook en met hem verder overleggen.

Slimme zet. Een wedstrijd is een prima doel, met wat toewijding en geduld (en AAS) ga je daar ongetwijfeld komen.
 
Back
Naar boven