XXL Nutrition

Kuur begonnen, tips gevraagd

Bezoekers in dit topic

Ik zou me mega beroerd voelen als het allemaal vocht was binnen een week :P maar goed oxy dus het kan.
Precies, wie zit er nu te springen om in de eerste week al vele kilo's vocht met zich mee te dragen?
 
Precies, wie zit er nu te springen om in de eerste week al vele kilo's vocht met zich mee te dragen?
Nhja ik weet niet of het alleen vocht is bij ts, misschien heeft die ook wel zijn voeding meteen geupt dus zonder context van ts is het gissen.
 
Nhja ik weet niet of het alleen vocht is bij ts, misschien heeft die ook wel zijn voeding meteen geupt dus zonder context van ts is het gissen.
Okay, 4500/5000 zijn aardig wat calorieën.
 
Ik had dit met me vorige kuur ook (al was ik toen een jonge God van 24 haha..

Mijn lichaam heeft een super snelle verbranding en reageert heel direct op een kuur in combinatie met het trainen en het "prop" dieet

Was toen in totaal 9 weken tijd 20kg aangekomen en erna 2kg terug gevallen hield er 18 droog aan over.
De beste man die mij toendertijd begeleide (die heeft nu nog steeds een paar squat records in NL op zijn naam staan als ik me niet vergis) die was ook zeer verbaasd toen. Hij zei dat hij dit nog nooit had meegemaakt zei een enorme droge spiermassa toename.

Ik begon op 100kg gewicht met huidige.. Zit nu op 105,5/106.
En ik voel inderdaad wel een beetje vocht wat ik al zei in me benen maar dat is al weggetrokken sinds 2 dagen.
Wel zeer duidelijk verschil te zien in bovenlichaam, en tis niet dat ik vocht retentie plofkip lijf nu heb zeker niet.

Mee eens dat t zeker niet allemaal 5.5kg spier is wat er bijgekomen is,, denk niet eens dat je lijf dat kan bijproduceren in zo een korte tijd maakt niet uit hoeveel je eet..
 
Je ziet er lean uit, is je profielfoto recent?
 
Nhja ik weet niet of het alleen vocht is bij ts, misschien heeft die ook wel zijn voeding meteen geupt dus zonder context van ts is het gissen.


Ik neem aan ts = training schema?

Redelijk simpel..
Om de dag,, 1 tot 1.5 uur.. Geen cardio.. Nauwelijks warmup

2 spiergroepen per keer
1 groot 1 klein.

3 setjes per spiergroep
Per set 3 x reps
12 herhalingen/10/8.. Elke rep bijna tot failure..

Borst - tri

Rug-bi

Schouders - mix

Ik kan niet te gek doen met me onderrug vanwege hernia waar ik aan geopereerd ben..
 
Ik neem aan ts = training schema?

Redelijk simpel..
Om de dag,, 1 tot 1.5 uur.. Geen cardio.. Nauwelijks warmup

2 spiergroepen per keer
1 groot 1 klein.

3 setjes per spiergroep
Per set 3 x reps
12 herhalingen/10/8.. Elke rep bijna tot failure..

Borst - tri

Rug-bi

Schouders - mix

Ik kan niet te gek doen met me onderrug vanwege hernia waar ik aan geopereerd ben..
Ts was topic starter :p
 
Je ziet er lean uit, is je profielfoto recent?

Dank je.. Nee dat was half jaar na me kuur op me top was zo ongeveer op me 25ste.. (zie oud model nokia foon lol)

Woog toen 125kg en das zo n beetje t zwaarste wat ik gewogen had ooit
 
Wat is je macro verhouding als ik vragen mag?
 
Was toen in totaal 9 weken tijd 20kg aangekomen en erna 2kg terug gevallen hield er 18 droog aan over.
De beste man die mij toendertijd begeleide (die heeft nu nog steeds een paar squat records in NL op zijn naam staan als ik me niet vergis) die was ook zeer verbaasd toen. Hij zei dat hij dit nog nooit had meegemaakt zei een enorme droge spiermassa toename.
Wow, heb dit zelf ook nog nooit eerder gehoord, jij moet een enorm talent hebben man. Waarom ben je er niet mee doorgegaan?
 
Onderzoeken wijzen uit dat iemand met een snelle verbranding hooguit een paar procent sneller werkt ten opzichte van andere... dus dat is niet t geval...

5 kg per week is te doen, vooral op een lichaam van 100 kg plus...

Ik ben zelf 114 en spring zelfs van 115 terug naar 112 en weer terug... tus een kwestie van carbs, gear en zout....dus veel vocht...
 
18 kg aankomen in droge spiermassa in een tijd van 12 weken is onmogelijk.

Daar kan je gelijk in hebben, ik had geen bmi opgemeten, ik zag er redelijk droog uit, maar dat betekent idd niet 18kg droog alleen spier, excuses.. Zal zeker wel gedeelte vocht bij gezeten hebben en wat vet...
 
Daar kan je gelijk in hebben, ik had geen bmi opgemeten, ik zag er redelijk droog uit, maar dat betekent idd niet 18kg droog alleen spier, excuses.. Zal zeker wel gedeelte vocht bij gezeten hebben en wat vet...
Hoe gaat het nu?
 
Het gaat lekker moet ik zeggen.

Ik ben wel met de dosing oxy gehalveerd en ga deze halvering langzamerhand afbouwen naar 0.

Dat spul is echt zeer heftig.
(ja stom ik weet het,, op goed vertrouwen Erin gooien en achteraf informatie vergaren..)

Dankzij jullie advies 👍👍😇 ben ik erachter dat dat echt de boosdoener is met de hartkloppingen die ik afgelopen week had. (plus opgezwollen onderbenen voeten wat ik aan het begin vd kuur had en ook beschreven had bij TS).

Die hartkloppingen zijn nu nagenoeg weg en de koppijn ook bijna..
Vermoed dat me bloeddruk ook een stuk lager is.

Gewichtstoename op dit moment rond de 6+..

Krachttoename sinds begin kuur rond de 25%

Ik heb een soort van foto log vanaf voor de kuur en tijdens de kuur bijgehouden, zal die even gaan sorteren en hier posten met de voortgang..

Ieder geval bedankt allen voor het advies en comments..

Gr Ro
 
Wow, heb dit zelf ook nog nooit eerder gehoord, jij moet een enorm talent hebben man. Waarom ben je er niet mee doorgegaan?

Kan ik hier een licht hintje van sarcasme voelen? 😅 #ikhouervan

Ik ben echt straight met wat ik hier deel,, geen onzin of BS of schepjes erboven op. 😇


Als ik dit verkeerd geïnterpreteerd hebt, excuses..
 
Kan ik hier een licht hintje van sarcasme voelen? 😅 #ikhouervan

Ik ben echt straight met wat ik hier deel,, geen onzin of BS of schepjes erboven op. 😇


Als ik dit verkeerd geïnterpreteerd hebt, excuses..
Ik ga niet beweren dat je loopt te liegen maar als je in 9 weken 20 kilo kunt aankomen en het merendeel daarvan is droge massa dan ben jij genetisch enorm aangelegd.
Daarom vraag ik jou, waarom ben je er toendertijd niet mee verder gegaan aangezien we nu 15 jaar verder zijn?
 
Ik ga niet beweren dat je loopt te liegen maar als je in 9 weken 20 kilo kunt aankomen en het merendeel daarvan is droge massa dan ben jij genetisch enorm aangelegd.
Daarom vraag ik jou, waarom ben je er toendertijd niet mee verder gegaan aangezien we nu 15 jaar verder zijn?

Ik zou ook echt graag mee door zijn gegaan, maar helaas vanwege een zware hernia in me 5e wervel en de operatie eraan + nasleep moest ik stoppen. Het heet zijn voordelen om zo lang te zijn, maar ook zijn nadelen.. 😔

En ben nu op zo'n punt in me leven gekomen dat ik dacht,, ok,, als ik dit ooit nog eens wil gaan oppakken, dan moet ik er niet veel langer mee wachten aangezien je kans op blessures ook aanzienlijk groter wordt na je 40ste heb ik vernomen
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven