Fitness Seller

Kuur Bulkseason

Bezoekers in dit topic

Bodyandmind

Novice
Lid geworden
2 feb 2022
Berichten
28
Waardering
2
Lengte
1m83
Massa
107kg
Vetpercentage
13%
Hallo allen, ik ben van plan om Mid-augustus mijn bulkkuur te starten. Dit zal bestaan uit:
750mg Sust
500mg Boldenone
30mg per dag dBol voor 6 weken
Voor oestrogeen problemen (die ik niet verwacht) Houd ik Aromasin bij de hand.
Stats nu:
93KG
9-10% BF
Kcal in de bulk = 4500kcal per dag
Behoefte zit nu rond de 3000kcal per dag
Ik laat eiwitten zakken in mijn bulk naar 200gram per dag
Jullie mening over mijn kuur?
 
Hallo allen, ik ben van plan om Mid-augustus mijn bulkkuur te starten. Dit zal bestaan uit:
750mg Sust
500mg Boldenone
30mg per dag dBol voor 6 weken
Voor oestrogeen problemen (die ik niet verwacht) Houd ik Aromasin bij de hand.
Stats nu:
93KG
9-10% BF
Kcal in de bulk = 4500kcal per dag
Behoefte zit nu rond de 3000kcal per dag
Ik laat eiwitten zakken in mijn bulk naar 200gram per dag

Jullie mening over mijn kuur?
???
 
Je voeding is wel “apart”.
 
Beter 1 ester uit test, gewoon E en lager doseren. Bold verhogen en Dbol heb je niet veel aan als je sust gebruikt, daar zit al Prop in voor zgn kickstart.
Verder zou ik me stats aanpassen in je account. Behoefte van 3000Kcals voor volwassene van 1.83m is wat aan lage kant. Is dat wat je nu eet of ?
Ga uit van wat je nu eet en verhoog dat eerst eens ipv zomaar aantal kcals te nemen.
 
Haha. Beetje fout geformuleerd. Mijn behoefte zit nu rond de 3000. Ik schat dat deze naar mate mijn bulk zal stijgen richting 4000. Daarom dit overschot.
 
Haha. Beetje fout geformuleerd. Mijn behoefte zit nu rond de 3000. Ik schat dat deze naar mate mijn bulk zal stijgen richting 4000. Daarom dit overschot.
Wellicht is het beter om 500 kcal boven je huidige onderhoud te eten en indien je weekgemiddelde niet stijgt wekelijks 100/200 kcal te verhogen tot je bf% te hoog is en je de bulk eindigt. Werk met data en ga niks schatten.
 
Beter 1 ester uit test, gewoon E en lager doseren. Bold verhogen en Dbol heb je niet veel aan als je sust gebruikt, daar zit al Prop in voor zgn kickstart.
Verder zou ik me stats aanpassen in je account. Behoefte van 3000Kcals voor volwassene van 1.83m is wat aan lage kant. Is dat wat je nu eet of ?
Ga uit van wat je nu eet en verhoog dat eerst eens ipv zomaar aantal kcals te nemen.
Ik dacht altijd dat je je bold beter 50-75% van je test kon houden. Ivm de oestrogeen afname door bold. Sust houd ik er wel in dus misschien dan met een andere oral aan de haal. Zat eerst te twijfelen om deca toe te voegen maar lees dat dat vaak geen goede optie is. Jullie mening hierover?
 
Ga je je 'cruise' nu doortrekken to half augustus ?
Bold aromatiseert minder dan testosteron. als je er last van hebt, heb je meer kans op 750mg Sust dan op Bold. Als je Nandrolon wilt gebruiken, kan dat ook. icm Sust zou ik dan NPP kiezen en EOD zetten. Nut van oral KS zie ik niet met Sust. Hoe lang wordt je kuur eigenlijk ?
 
yes mijn cruise bevat nu 125mg sust per injectie. Mijn kuur zal circa 14/16 weken zijn. Dan een cruise periode van 8 weken (dit ligt aan hoe mijn bloedwerk terugkomt).
 
Ik lees vaak dat mensen een frontload doen met hun bold, dan nemen ze de eerste week tot wel 3x de dosis die ze de rest van de kuur zullen nemen.
Dit zou de bold sneller op peil moeten brengen, is dit ook zo of is dit bro science?
 
Ga je je 'cruise' nu doortrekken to half augustus ?
Bold aromatiseert minder dan testosteron. als je er last van hebt, heb je meer kans op 750mg Sust dan op Bold. Als je Nandrolon wilt gebruiken, kan dat ook. icm Sust zou ik dan NPP kiezen en EOD zetten. Nut van oral KS zie ik niet met Sust. Hoe lang wordt je kuur eigenlijk
Op 500mg test only had ik ook geen last van oestrogeen gerelateerde bijwerkingen. Dus zou dit wel te doen moeten zijn. Als dit niet het geval is heb ik Aromasin. Sust zet ik in een blast EOD dus NPP zou hier wel bij kunnen inderdaad. Ik zal even wel nog even mijn onderzoek naar de werking van NPP moeten doen. Ik weet een paar dingen, maar nog lang niet genoeg voor gebruik haha. Nog dingen waar ik met NPP voor moet oppassen?
 
Ik lees vaak dat mensen een frontload doen met hun bold, dan nemen ze de eerste week tot wel 3x de dosis die ze de rest van de kuur zullen nemen.
Dit zou de bold sneller op peil moeten brengen, is dit ook zo of is dit bro science?
Dan zou ik 2.4g Bold moeten zetten als ik test op 400 heb en Bold op 800 ??
 
Ik lees vaak dat mensen een frontload doen met hun bold, dan nemen ze de eerste week tot wel 3x de dosis die ze de rest van de kuur zullen nemen.
Dit zou de bold sneller op peil moeten brengen, is dit ook zo of is dit bro science?
Bro science man. Als je dit doet gaat je oestrogeen echt onder de grond. Wordt wel vaak gedaan helaas.
 
Dan zou ik 2.4g Bold moeten zetten als ik test op 400 heb en Bold op 800 ??
Daarom dat ik het vraag, ik las dit in een paar post van een aantal jaar geleden en vond dit raar.
 
Bold heeft ook een anti oestrogeen werking. Kijk de video van MPMD hierover.
 
Ja die heb ik al gezien, vond het gewoon zodanig raar dat je 3x meer bold zou gebruiken voor de eerste week. In de post zaten ook wat grafieken die moesten aantonen dat het werkte.
Wou dus gewoon controleren wat andere mensen hier over dachtten omdat ik het zelf niet geloofde
 
haha, dat zou voor mij dan 1,5 gram bold zijn dat is circa 6ml. Dat word een fraaie injectie hahaha. Zal je denk in 2 injecties en 2 injectiesepots moeten doen. De redenatie achter dat frontladen is niet heel gek hoor. Maar in de praktijk werkt t helaas niet.
 
Frontloaden is voor mongolen.
Dit dacht ik ook, iemand toonde er nog fancy grafieken bij en dacht ook dat deze onzin waren, wou gewoon 100% zeker zijn, daarom dat ik dit hier even vroeg.
 
Ik zal eerdaags even wat op mijn account zetten. Ik ga binnenkort goede foto's maken met een goede camera. Dus zal die dan wel online zetten
 
Back
Naar boven