AndroidHealthClinic

kuur deca of boldernone? (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Fred01

Novice
15 jaar lid
Lid geworden
15 jun 2005
Berichten
7
Waardering
0
Hoi,

ik ben nu bezig met de volgende kuur:

week 1 t/m 3: 30mg Dianabol ED
week 1 t/m 8: 200mg deca EW
week 1 t/m 8: 250mg test (Cypionate) EW
week 11 t/m 13: 50 mg clomid ED
week 11 t/m 13: 20 mg nolvadex ED

Ik zit nu in week 4 en het gaat erg naar verwachting (lees: goed!)
Het zetten van de injecties valt erg mee. Ik was de eerste 2 keer wel zenuwachtig, maar alles goed gegaan. Vrijwel geen pijn.

Heb voor de zekerheid Amiridex achter de hand.
Nog niets van gyno te voelen/zien dus cool.

Omdat het zo 'lekker' gaat ben ik alvast bezig een 2e kuur te plannen voor over 6 maanden.
Op dit moment kan ik goed aan 'van alles' komen, dus ik wil het alvast inslaan.

Dit hierboven is mijn eerste kuur.

Als 2e kuur wil ik het volgende doen.
Graag jullie mening.

week 1 t/m 8: 400mg deca EW
week 1 t/m 8: 500mg test (Cypionate) EW
week 11 t/m 13: 50 mg clomid ED
week 11 t/m 13: 20 mg nolvadex ED

Verder ben ik aan het twijfelen of ik de deca niet zou vervangen door boldenone.
Wat zou een voordeel, nadeel kunnen zijn? De prijs is bijna het dubbele. Is dat het waard?

Doel: massa aankomen, maar niet binnen no-time opgepoft zijn.
Ik train namelijk bij een tamelijk temiede sportschooltje, en anders zouden ze daar alleen maar schikken :-).

Stats:
- 31 jaar
- train 4.5 jaar, 4 keer per week
- 3000 kcals per dag (gezonde voeding, carbs & prot.)
- gewicht = 86.5
- Vet = 14.3
- lengte = 1.89

Alvast bedankt voor jullie reactie.

ps: ik zal binnenkort een logje starten over m'n vorderingen...

gr,

Fred.
 
hey kerel,

bold bijna het dubbele als deca?? zou gelijk moeten zijn hoor kwa prijs :)

verder denk ik nog steeds dat de synergie tussen test/deca beter is dan test/boldenone. als je een goede anti e zoals liquidex/aromasin/femara gebruikt dan al je ook niet opgeploft zijn maar kan je mooie schone kilo's winnen met test/deca ;)

verder reageert niet iedereen even goed als bold, heb al veel tegenvallende resultaten gehoord, de ander zweert erop. maar elk lichaam is anders dus je zal het toch moeten proberen wil je daar acther komen ;)
 
Deca is in tegenstelling tot boldenone een echte massasteroide.

Dus als je flink massa wilt gaan pakken zou ik voor testo + deca gaan.

Boldenone is ook pas bij hogere doseringen functioneel. Vanaf 300-400mg.

Met deca pak je onwijze gains bij 400mg/week, en die dosering zal je ook niet makkelijk hoeven te verhogen voor dezelfde resultaten keer op keer. Mits je voldoende rust tussen de kuren neemt natuurlijk.
 
nu al inslaan voor een kuur over 6 maanden?
wedden dat je dat NOOIT 6 maanden uithoudt als die mooie vials en ampullen naar je lonken :D
 
enrico zei:
nu al inslaan voor een kuur over 6 maanden?
wedden dat je dat NOOIT 6 maanden uithoudt als die mooie vials en ampullen naar je lonken :D

Dat lijkt me ook een beproeving idd.
 
enrico zei:
nu al inslaan voor een kuur over 6 maanden?
wedden dat je dat NOOIT 6 maanden uithoudt als die mooie vials en ampullen naar je lonken :D

hahaha idd!! :D
 
ja maar jullie zijn gewoon junks mij zou dat makkelijk lukken natuurlijk :p :D
 
Das net zoiets als Marc W een naakte (zeer) jongedame van, pak-m-beet, 14jr voorschotelen en zeggen dat ie dr pas over 2 weken mag aanra(nd)ken :D
 
14jr? daar doe ik niet aan man.. ze moet zeker 16 zijn.. :D
 
Latin spirit zei:
14 is best goed te doen hoor :p

Jeps, dan stribbelen ze nog niet zo tegen, vooral niet na ze n keer of 2 op de neus te hebben geslagen :D
 
hahahaha ik dacht dat ik een ransbak was maar jij kan er ook wat van
 
nee man.. 14 kanniet man... kijk als ik het niet weet is het wat anders.. maar anders ligt bij 16 de grens... maarehh wordt het nou deca of eq?? ;)
 
true true.. en ik wilde je er zelfs karma voor geven maar het kanniet... .. ??

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Latin spirit opnieuw punten kan geven.

anyways.. ontopic; persoonlijk ga ik erg goed op zowel deca als eq.. voornaamste reden dat ik kies voor eq is omdat het gewoon minder drukt op je axis.. de sides zijn minder en de massa die je wint is in mijn ogen vrijwel gelijk tussenbeide.. heb het idee dat de 'grotere' gains door deca overdreven worden doordat dit effect wordt geaccentueerd met een toename in vocht.. als je dat eenmaal kwijt bent blijft hetzelfde netto resultaat achter.. buiten dat zijn er, uit wat ik kan opmaken uit de logs en ervaringen, een hoop mensen die gewoon niet goed reageren op eq.. en dus liever kiezen voor deca.. is dus een beetje persoonlijk
 
kijk jij bent dus zo iemand die goed knalt op boldenone. maar ik durf de stelling aan dat 90% minder haalt met boldenone vergeleken met deca icm een goede anti e. elmo heeft hier een keer een goede verklaring voor gegeven. had te maken dat test een klasse 1 steroide is en deca een klasse 2 (synergie). boldenone schijnt een klasse 1 steroide te zijn waardoor je dus geen synergie hebt, kan ook andersom zijn, maar dat was het ongeveer.

maar als jij er lekker op knalt moet je het zeker doen kerel!
 
90%?? zoooo would you put money on that?? ;) straks gaan we van eq naar deca dus dan kan ik mooi vergelijken :D

je moet gewoon een hele zooi verschillende AAS tegelijk gebruiken dan vindt er zowiezo toch wel ergens een synergie plaats :D damn.. i'm a junkie
 
haha wedden voor een vial IGF LR3? :D

haha ja idd, maar ja dan krijg je weer sides die je niet wilt :(
 
Back
Naar boven