MuscleMeat

Kuur Dianabol tabs, deca en test enant.

Bezoekers in dit topic

Peter21LWD

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
7 feb 2010
Berichten
23
Waardering
0
Lengte
1m77
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
Beste leden,

Gisteren begonnen met een kuur dianabol tabs, deca en test enanthaat.

Gebruik als volgt:

Dianabol tabs: 20 mg per dag; 's ochtends 1 tabletje en 's avonds 1 tabletje

Deca: 3 ml per keer, 1x per week

Test: 250 mg/ml ( zo staat het op 't flesje :p) waarvan ik er 1 zet om de 4 dagen.

Heb even een aantal vragen waarop ik antwoord hoop te krijgen.

Iemand anders al eens een dergelijke kuur gebruikt en wat goede resultaten ermee geboekt?

Ik heb alleen 2 ml spuiten, kan je gewoon bij de apotheek binnenlopen en vragen om bijvoorbeeld 3 of 4 ml spuiten?

Ik injecteer in m'n been, gister voor het eerst beide gezet, vandaag al een vrij ''vol'' gevoel maar ook een beetje een benauwd gevoel.. Denk persoonlijk dat dit tussen mijn oren zit omdat ik me veel te druk maak om het feit dat ik in een ader spuit ipv in de spier. Ik neem namelijk niet aan dat als ik gister toch per ongeluk in een ader heb gezeten ik dat nu nog kan gaan merken?

Nou mensen, ik hoop dat jullie mij van antwoorden kunnen voorzien!
 
Ben op dit moment met een soortgelijke kuur bezig en heb nu al goeie resultaten morgen mn 3e inject.
Vind trouwens 3 ml deca echt heel erg veel hoor !!
Spuiten kun je kopen op daxtrio.nl en denk ook dat je ze wel in een apotheek kunt krijgen.

Ik had meet dianabol genomen bijv 40 mg e.d doe ik ook.
500 ml test e e.w. en thats it !

Neem aan dat dit niet je 1e kuur is maar dan nog is 3ml deca per week super veel als je het mij vraagt.
 
Ben op dit moment met een soortgelijke kuur bezig en heb nu al goeie resultaten morgen mn 3e inject.
Vind trouwens 3 ml deca echt heel erg veel hoor !!
Spuiten kun je kopen op daxtrio.nl en denk ook dat je ze wel in een apotheek kunt krijgen.

Ik had meet dianabol genomen bijv 40 mg e.d doe ik ook.
500 ml test e e.w. en thats it !

Neem aan dat dit niet je 1e kuur is maar dan nog is 3ml deca per week super veel als je het mij vraagt.

Hee man bedankt voor je snelle bericht!

Nee is inderdaad niet mijn eerste kuur, heb een aantal maanden hiervoor een kuur winstrol/bold gedaan.

Wat betreft de deca, tja, zo is het door mijn begeleider aangeraden, ik zet die ook maar 1x per week he..

Kan je wellicht nog iets vertellen over dat ''benauwde'' gevoel dat ik heb of denk je dat dat tussen mijn oren zit?:P
 
Het benauwde gevoel komt vast omdat je zoveel deca gebruikt....je hebt dbol erbij en ook nog eens test.
Dat houd allemaal vocht vast en kan een drukken gevoel bij je longen geven (benauwdheid).

Ik vind die begeleider van jou maar een rare pipo geloof ik.
Had het eerder zo gedaan, want als je zo doorgaat ben je straks een wandelende waterballon.

dbol 20 mg
Test e 500 mg
Deca 200 mg

---------- Post toegevoegd Tue 15 May 2012 om 18:15 ----------

Niet om je de grond in te trappen hoor, maar dit is mijn mening :).
 
Het benauwde gevoel komt vast omdat je zoveel deca gebruikt....je hebt dbol erbij en ook nog eens test.
Dat houd allemaal vocht vast en kan een drukken gevoel bij je longen geven (benauwdheid).

Ik vind die begeleider van jou maar een rare pipo geloof ik.
Had het eerder zo gedaan, want als je zo doorgaat ben je straks een wandelende waterballon.

dbol 20 mg
Test e 500 mg
Deca 200 mg

---------- Post toegevoegd Tue 15 May 2012 om 18:15 ----------

Niet om je de grond in te trappen hoor, maar dit is mijn mening :).

Heb er hier en daar even wat over gelezen en ik ga idd even minderen met de deca.. Gewoon 2ml per week max. voor de rest gewoon 1 vial test e om de 4 dagen en 20 mg dbol.. Thnx iig!
 
Waarom niet 40mg dianabol per dag gespreid?
En deca moet in verhouding met test toch minder zijn,dacht ik?
Als spuiten + naald vind ik persoonlijk 5ML 0,8 - 40 mm de beste.
Hoeveel is je deca gedoseert /ml ?
 
Hij doseerde 3ml per week en 1 ml test om de 4 dagen...heb hem verteld dat hij beter kan minderen met de deca en doet nu 2 ml in de week.
vind ik nog veel maargoed hij moet het zelf weten.
Ik zou lekker 1 ml per week doen en 2 ml test e.
 
Hij doseerde 3ml per week en 1 ml test om de 4 dagen...heb hem verteld dat hij beter kan minderen met de deca en doet nu 2 ml in de week.
vind ik nog veel maargoed hij moet het zelf weten.
Ik zou lekker 1 ml per week doen en 2 ml test e.

Er is ook 100mg/ml deca, dan zou het nog meevallen.
 
Die deca gewoon spreiden naar 1,5ml x 2 in de week maar meer telkens 2ml test e spuiten dan.
En die dianabol opkrikken naar 40mg e.d
Zou ik dan doen.

---------- Post toegevoegd Tue 15 May 2012 om 21:05 ----------

Er is ook 100mg/ml deca, dan zou het nog meevallen.

Ja idd dat is ook weer waar maar zowiezo die test hoger dan deca denk dat hij anders problemen daaronder ook krijgt?
 
Dat valt wel mee. Met 200-250mg test heb je meer dan genoeg libido. Zijn ook zat mensen die lage dosis test/hoge dosis tren nemen en die hebben daar ook nooit last van :)
 
Eerste kuur? Test op 250 en deca op 200 is genoeg dan. Je deca zal wel 100mg/ml zijn toch?

Dbol zou ik wel op 40mg pakken.
 
UG Deca meestal 200 mg/ml.
 
ik ga ongeveer soort gelijke kuur doen maar dan 400mg test c 400 mg deca pw en 30 mg dbol per dag
heb gister naalden en spuiten gehaald bij de apotheek gewoon 5ml spuiten ;) dus kun je zo krijgen daar zonder dat ze er naar vragen warom ma ik krijg vandaag me eerste prik
 
Alsof ze je de spuiten niet mee zullen geven als je zegt dat je ze nodig hebt om jezelf te injecteren met aas... ;)
 
Vind ook gewoon dat het ze niets aan gaat wat jij met die spuiten gaat doen...
 
nee vind ik ook
 
Gaat ze ook niks aan, al is het soms wel vermakelijk om de confrontatie aan te gaan. :D
 
ja ik vind wel leuk ze kwam bij mij aan met een te korte naalt ik zeg nee moet echt een 0,8 40 hebben geen 0,7 32 ik zeg anders kom ik neit diep genoeg moes ze wel lachen hahahah :P
 
600 deca en 250 test om de 4 dagen?
 
Zo ik moet zelf ook maar weer eens posten haha..

Ga de deca aanpassen naar 2ml 1x per week

Test e hou ik hetzelfde.. 1 flesje per keer en dan 1 per 4 dagen.. dbol ga ik op jullie advies verhogen naar 30 mg per dag..

Bedankt in ieder geval voor alle hulp! Echt tof!
 
Back
Naar boven