Fitness Seller

Kuur doortrekken of niet (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Benchpress53

Cool Novice
Lid geworden
30 sep 2019
Berichten
39
Waardering
3
Lengte
1m87
Massa
86kg
Vetpercentage
9%
Heren..

ik hoef jullie niet te vertellen welke maatregelen er zijn getroffen denk ik. Helemaal kut allemaal, maar we moeten er maar het beste van maken. Nu zit ik in mijn eerste kuur en heb ik nog 4 weken over. Ik heb Niet de faciliteiten om effectieve trainingen neer te zetten dus moet het doen met klimrekken, bodyweight, 1 dumbel van 20 kg en wellicht een zware rugtas. Nu vroeg ik me af wat jullie zouden doen in mijn situatie, kuur nog 4 weken doortrekken wetende dat ik er niet het maximale uit ga halen. Of 2, verder gaan op trt dose tot alles weer open is en dan een nieuwe blast erin gooien. Er hoeft geen rekening gehouden te worden met het feit dat ik mijzelf dan wel heel lang platgooi en het herstel lastig wordt, ik zal op termijn toch wel gaan cruisen/trt. De vraag is puur gericht op de progressie in mijn fysiek. Alternatieven op mijn 2 opties zijn ook welkom. Stoppen, nakuren en later verder kijken zit er in ieder geval niet in. Dan kan ik mn gewonnen massa deze kuur sowieso gedag zeggen aangezien mijn eigen productie dan weer op gang moet komen en ik het essentieel is om dan goed te blijven trainen wat nu dus gewoon niet goed kan.
 
Als je plan toch is om te blasten/cruisen zou ik nu naar 125 mg test gaan, 6 weekjes cruisen en dan nieuwe blast doen als de gyms open zijn
 
Als je plan toch is om te blasten/cruisen zou ik nu naar 125 mg test gaan, 6 weekjes cruisen en dan nieuwe blast doen als de gyms open zijn

Dit ga ik ook nood gedwongen doen, was nog maar 6 weken bezig :(
Nu 6 weken cruisen en dan hopelijk weer vol gas.
 
Als je plan toch is om te blasten/cruisen zou ik nu naar 125 mg test gaan, 6 weekjes cruisen en dan nieuwe blast doen als de gyms open zijn
Dit zal het dan inderdaad gaan worden. 5 weken op 125 mg en vervolgens gewoon nieuwe blast inzetten.
 
Als de gym weer open gaat over 5 weken .....
 
Als het langer dan dat duurt ga ik betaald bij een fysio fitnessen. Doet een kameraad ook. Beetje prijzig maar goed.
 
Ik word er ook niet goed van, heb mijn kuur voor de 2e keer moeten onderbreken :fire:
 
nog steeds aan cruisen of hoe heb je het opgelost?
 
Ik heb de kuur uiteindelijk gewoon doorgetrokken en ben nu aan het cruisen. Inmiddels heb ik een kleine thuis gym gebouwd dus ben deze tijd aardig doorgekomen. Iets droger en op hetzelfde gewicht. Al met al niks te klagen dus!
 
Ik heb de kuur uiteindelijk gewoon doorgetrokken en ben nu aan het cruisen. Inmiddels heb ik een kleine thuis gym gebouwd dus ben deze tijd aardig doorgekomen. Iets droger en op hetzelfde gewicht. Al met al niks te klagen dus!
Mooi man, shape update?
 
Back
Naar boven