MuscleMeat

Kuur doortrekken.

Bezoekers in dit topic

Motivatie

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 mrt 2009
Berichten
32
Waardering
19
Lengte
1m95
Massa
90kg
Een maatje van mij wil zijn diana only van 6 weken die nu ten einde is doortrekken met 10 weken test en deca.
Is dat wel een slim plan?
Ik weet niet heel veel van as maar heb tegen hem uitgesproken dat ik niet wist of dat wel zo slim zou zijn.
Omdat die dat toch 4 maanden on is.
Kan iemand mij hiermee helpen of is het helemaal niet erg en moet ik hem gewoon zijn gang laten gaan.


Alvast bedankt.
 
Als ik hem was zou ik nu eerst effe paar maandjes off gaan en dan die volgende kuur doen. Dan duurt het herstel minder lang en de kuur slaat beter aan.
 
waarom zou het niet kunnen?
Is prima toch,blijf je gewoon langer on
 
Bloedwaarden?
 
Ja naar wat ik hier gelezen had zei ik dat ook.
Maar aangezien hij last van het "zomervirus" krijg ik hem denk ik niet van die gedachte.
Heb hier gelezen tijd on is de minimale tijd off.
Het is zijn lichaam maar toch.
Ben toch een vriend dus laat ik me dan ook zo gedragen.
Nou ben benieuwd wat er nog meer gezegd word en dan moet hij maar zien wat hij ermee doet.
 
waarom zou het niet kunnen?
Is prima toch,blijf je gewoon langer on

Maar jij zegt dus dat dat geen probleem moet zijn?
Haalt hij dus wel voldoende uit zijn kuur dan?
En voor zijn lichaam hoeft dat niet veel slechter te zijn dus?

Alvast bedankt.
 
ben zelf net 12mnd on geweest.Niet dat ik het iemand aanraad,maar je kan zo lang nemen als je wilt.Maar time off,is time off.
Niet stoppen,en dan 3 weken later weer beginnen.
Het staat nergens geschreven dat je prcs 10-12 weken moet kunnen,bijv 20 kan ook.
 
ben zelf net 12mnd on geweest.Niet dat ik het iemand aanraad,maar je kan zo lang nemen als je wilt.Maar time off,is time off.
Niet stoppen,en dan 3 weken later weer beginnen.
Het staat nergens geschreven dat je prcs 10-12 weken moet kunnen,bijv 20 kan ook.

Hoe je herstel gegaan na die 12 maanden ?
 
ben zelf net 12mnd on geweest.Niet dat ik het iemand aanraad,maar je kan zo lang nemen als je wilt.Maar time off,is time off.
Niet stoppen,en dan 3 weken later weer beginnen.
Het staat nergens geschreven dat je prcs 10-12 weken moet kunnen,bijv 20 kan ook.

je bedoeld time on = time off

dus jij gaat nu theoretisch 1 jaar stoppen ? ik ben benieuwd :)
 
Nee dat bedoeld ie niet bro
 
Dat als je een geplande time off neemt dat je ook daadwerkelijk die time off pakt. En niet dat als je je k*t en down voelt na je kuur er na 2-3 weken weer een spuit inknalt.

Kriel gaat niet off.
 
Dat als je een geplande time off neemt dat je ook daadwerkelijk die time off pakt. En niet dat als je je k*t en down voelt na je kuur er na 2-3 weken weer een spuit inknalt.

Kriel gaat niet off.

ah , men kon het bijna opvatten dat hij 12 maanden on was en nu dus off is ...
Maar de woordjes kriel + off past ook totaal niet samen idd
 
Haha neej geloof t ook niet.
 
@TS, je kan prima je kuur door trekken met deca en test.
12 weken test
10 weken deca
14 - 17 nakuur
Zie niet waarom het niet kan.

Greetz
 
Back
Naar boven