XXL Nutrition

Kuur doortrekken

Bezoekers in dit topic

Bosss

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
14 feb 2010
Berichten
78
Waardering
3
Lengte
1m50
Massa
157kg
Vetpercentage
6%
Hi,

Ik ben bezig met mijn 2de kuur
-test-e 500mg ew 1t/m12
-tren-e 200mg ew 1t/m10
-winny 50mg ed 1tm4

Nu heb ik mijn voeding en sups zo aangepast dat ik (clean)bulk.

Mijn plan was om rond week 6 á 7 cardio bij me training te gooien en koolhydraten met 10% tot 20% omlaag te gooien om te gaan cutten.

Ik ben even mijn opties aan het overwegen en zat eraan te denken om de test na week 12 t/m 16 op 125mg te houden en te cutten.

is dit aan te raden?
jullie mening graag hierover

Overigens zijn mijn huidige stats:
-1.84m
-93 kg
-14% vet
fun stats:
-110cm borst
-76cm taille
-45cm armen
 
76cm taille bij 14%? Doe je goed!
bridgen heb ik geen ervaring mee
 
4 weken 125 dan
500 test 500 mast!
 
@ baksteen.
Zit in de genen zo een smalle taille.

@Melvin
is het niet aan te raden om bridge als afbouw te gebruiken om te cutten zonder extreme spierverlies.
 
Ofwel bulken ofwel cutten,niet bulken dan cutten

kan je spiermassa kosten.
 
of clean bulk :)
 
sorry hoor "mr. elite member"
 
Waarom de test 4 weken doortrekken op 125mg? Cutten op 125mg/test?
Het is pas je 2e kuurtje, door de Tren en Winny zal je toch al wat zakken in bf.
Maak gewoon je kuurtje af, en zie wat je hebt bereikt.
Reken vanuit daar, weer naar de volgende kuur.

Op 125mg/test zal ook je lichaam niet opstarten, en om dan erbij te gaan cutten is meer een aanslag op je lichaam, dan dat je er goed aan doet. En ik ben bang dat dit je veel spiermassa gaat kosten.

Op 125mg/test/pw kun je prima bruggen, maar dat zou ik toch ook niet doen na je 2e kuurtje. Eerst leren wat deze middelen voor jou doen en betekenen.
 
Thnx voor de reacties heren.

In week 6 of 8 ga ik kijken hoe ik ervoor sta.

idd met tren en winny zak je al redelijk in vet, vorige kuur was hetzelfde alleen met tren op 400 ipv 200 en hierbij ben zakte ik redelijke in mijn vet percentage.
 
Ok, je had toen ook al Tren in je 1e kuur?
Mog het tegenvallen kun je na 6-8 weken altijd je Tren nog verhogen naar 400mg/pw.
Let wel op je humeur bij de Trenbolon, want je kunt er behoorlijk van in n dip geraken.
Je kunt om te proberen inplaats van Tren E bij te zetten, de Tren E op 200 laten, en eod n Tren ace bijzetten bv op n 40-50mg. Je kunt de tren ace verkrijgen in 100mg/ml, dus dat is makkelijk rekenen, dan is elk streepje op je spuit 10mg. en gewoon bijvoegen bij de Tren E in dezelfde spuit. Voordeel van de Tren ace is dat hij bij problemen ook zo weer is uitgewerkt. En dan zit je snel weer op je oorsspronkelijke 200mg/pw.

Tren is tren, in welke ester dan ook.

succes kerel.
 
Back
Naar boven