AndroidHealthClinic

Kuur doorzetten of niet

Bezoekers in dit topic

Aesthetics_

Novice
Lid geworden
17 mrt 2020
Berichten
2
Waardering
0
Lengte
1m72
Massa
83kg
Vetpercentage
18%
Hoi allemaal,

Ik ben twee weken geleden begonnen met mijn eerste kuur Test E (500ml) & anavar (40mg). Helaas zijn de gyms dicht en heb ik geen mogelijkheid op een faciliteit met de juiste gewichten e.d. En het thuis proberen bij te houden met opdrukken en eigen gewicht lijkt me te weinig om iets uit de kuur te halen.

Ik heb gezocht naar een antwoord, maar de meningen verschillen enorm over wat verstandig is. Stoppen of niet? Als ik stop, wel of niet nakuren? En wanneer hervatten?

Voordat ik het topic opende heb ik gezocht naar gerelateerde topics, echter kom ik er niet uit ivm verschillende visies.

Ik hoop op goed advies.

Dank alvast.
 
Gewoon 3 weken cruisen en eventueel je cycle met 3 weken verlengen.

Anavar zou ik op 10mg per dag houden.
 
Volgens mij is de kans groot dat het wel enkele weken langer zal duren. Heb al opgevangen dat ze hier in België gaan beslissen voor 2 maand lockdown
 
Volgens mij is de kans groot dat het wel enkele weken langer zal duren. Heb al opgevangen dat ze hier in België gaan beslissen voor 2 maand lockdown
Nee hoor, Rutte heeft zelf gezegd dat wij daar niet aan meedoen. Fucking onzin. Met iedereen opsluiten stel je het probleem alleen maar uit. Maarja.. Belgen he.
 
Ga nou niet onnodig paniek lopen zaaien. Laten we HET hopen:bang:.

Dat doe ik niet, ik hoop op het beste.
Maar met alle maatregelingen die al genomen zijn, sluit ik zeker niet uit dat het nog langer gaat duren of nog erger gaat worden.
 
Gewoon 3 weken cruisen en eventueel je cycle met 3 weken verlengen.

Anavar zou ik op 10mg per dag houden.
Wat zou dan een goede cruise hoeveelheid zijn voor de test E?
 
Dat doe ik niet, ik hoop op het beste.
Maar met alle maatregelingen die al genomen zijn, sluit ik zeker niet uit dat het nog langer gaat duren of nog erger gaat worden.
Ik maak me minder druk, gezien het feit Rutte heeft gezegd dat we voor scenario/optie 1 gaan.

Anders maar 1g tren.

Wat zou dan een goede cruise hoeveelheid zijn voor de test E?
Beetje afhankelijk hoe groot je bent. De meeste dbb'ers kunnen wel wegkomen met 125-200mg test-e.
 
Ik maak me minder druk, gezien het feit Rutte heeft gezegd dat we voor scenario/optie 1 gaan.

Anders maar 1g tren.

Onze vriend zei vorige week vrijdag dat de scholen open bleven, na 2 dagen gingen ze toch dicht.
Ik maak me niet druk, maar ik merk dat het dagelijks kan veranderen ;)

We gaan het meemaken, ik cruise tot mijn sportschool weer open ga en ga dan weer knallen.
 
Back
Naar boven