Fitness Seller

kuur eerste keer...? afvallen en droog (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

macoe10

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
22 apr 2012
Berichten
292
Waardering
13
Lengte
1m82
Massa
95kg
Vetpercentage
12%
Beste lezers, ik heb een vraag. Ik ben momenteel rond de 90 kilo, en 182cm. Ik ben me aan het orienteren op een kuurtje, maar ik heb er niet echt verstand van.

Mijn wensen zijn om af te vallen en droog te trainen , waarbij definitie in de spieren zicht baar is. Van mezelf ben ik best breed gebouwd, dus ik wil het liefst niet nog breder worden maar gewoon afgetraind....

Wat kan ik daarvoor het beste doen...kracht training en cardio vormen geen probleem... ik hoor het graag

ik wil dus dat vetpercentage omlaag gaat, rond de 85 kilo droog zou mooi zijn...

grtzz
 
thanks jordi...maar die had ik al doorgenomen, meer geeft niet echt antwoord op mijn vraag...misschien kan iemand specifieker zijn..hoop ik
 
antwoord op je vraag is gewoon cutten, je staat op 22%.
kan dus makkelijk naturel
 
dat is het hem nou juist....ik wil graag weten wat er allemaal mogelijk is als je het niet natural zou doen... kom van 96 kilo af...weeg nu rond de 90...wil nog een maand doorgaan met op voeding letten en nog 5 kilo eraf.....maar wil dus 85 kilo ongeveer zijn maar droog...
 
tja wat wil je horen, je kan zoveel dingen pakken.. winny, tren, test, noem maar op..
als je flink wil cutten had ik 250mg test per week gezet icm veel cardio en low KH dieet, is zat.
maar zoals ik al eerder zei je kan t makkelijk naturel
 
thanks man...ben echt een leek ...cardio is bij mij geen probleem, maar hoe zou je dan de kracht training opbouwen...veel herhalingen ???
 
Basis basis basis
 
basis basis basis....niet echt duidelijk voor een leek...wel jou dagboek gelezen...hoe gaat het nu?? wat tips voor mij ??
 
Inlezen kerel, zijn basis vragen die je stelt. Geloof me uiteindelijk is dat veel en veel beter dan dat wij alles voorkauwen;)
 
dat heb ik dus ook mack...maar hoe moet je dat aanpakken dan, ik heb er gewoon niet echt veel verstand van...men kan hier wel roepen basis basis...maar blijkbaar weten hun de antwoorden op mijn vragen ook niet...ik heb genoeg ingelezen...maar ben benieuwd wat anderen voor tips kunnen geven ..
 
Met 22% kun je toch makkelijk gaan cutten alvorens naar de AAS te grijpen? Als je je echt ingelezen had, dan was je bijvoorbeeld met Clen of DNP gekomen.

Ik zou echt eerst richting de 15% proberen te komen, in de tussentijd goed inlezen over de pro's en de con's van mogelijkheden.

Met voeding kun je al zoveel bereiken, mits je het goed doet. Ik wil je er niet vanaf lullen ofzo, maar wil je wel vragen nog eens na te denken erover. Kuren met de "reguliere" AAS (bijvoorbeeld Test-E) op 22% gaat je niet brengen waar je naar op zoek bent in ieder geval.
 
Winstrol 8weken op 50mg is genoeg om te cutten. Als je langer nodig hebt 250mg test eventueel met 25mg provi er bij.
 
AAS zetten om te cutten met zulke stats is sowieso zonde. AAS heb je enkel nodig tijdens
cutten als je al over voldoende massa bezit.

Ga gewoon tijdje eca doen en bewaar het kuren voor als je echt wilt groot worden
 
Groot worden wil hij dus niet, dus hoeft hij ook geen aas te gebruiken de eerste 10%. Als je op 12 staat en je wilt naar 8% ofzo zou je altijd kunnen kijken of je wat kan nemen. Wat wij hier dan niet gaan voorkauwen voor je. Maar wij gaan dan jou zelf gemaakte voorstel beoordelen en evt aanpassen. Want wat je nu doet is gewoon vragen naar de oplossing voor jou... En die staat al een aantal keer geschreven. Lekker naturel gaan cutten tot een 12-14% en dan zelf een voorstel doen. Succes
 
Als je jezelf echt ingelezen had dan kwam je niet met deze vragen.

Het is simpel als je vp 22% is kun je makkelijk naturel cutten. Als het je dan niet lukt is je voediing of training niet goed. Wanneer die niet goed zijn moet je zeker niet aan aas beginnen. Het gebruik van test op zo een vp is sowieso niet aan te raden als je niet precies weet waar je mee bezig bent.
 
aardige jongens hier lol....ik ga dus beginnen met cutten...thanks voor de adviezen...

iemand vertelde me dat je wel alvast kan beginnen met stenazolol...weet iemand daar wat van ??
 
aardige jongens hier lol....ik ga dus beginnen met cutten...thanks voor de adviezen...

iemand vertelde me dat je wel alvast kan beginnen met stenazolol...weet iemand daar wat van ??

je bedoelt stanozolol oftewel winstrol. Dit is gewoon aas en daarvoor zie eerder advies.
 
Back
Naar boven