MuscleMeat

Kuur en acné

Bezoekers in dit topic

Mixer

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid sinds
20 jun 2003
Berichten
416
Waardering
1
Ben vanzin om volgend jaar een kuur te gaan nemen .
Maar heb in het verleden nogal wat last van acné gehad ( had toen nog geen kuur genomen ).
Heb in die tijd een roacutane kuur voor mijn acné gehad .
nu dus gen enkel puistje meer .
Maar ik zou volgend jaar toch wel graag met een kuur starten .
Nu weet ik dat er bepale As zijn die als grote bijwerking acné hebben .
Kan iemnd mij hier even enkele middelen geven die toch niet zon groot risico op acné geven ?

Greets
 
Deca ,eQ, winstrol ?
 
Maar als ik het goed begrepen heb kan je na een roaccutane kuur nooit geen puisten meer krijgen dus ..
Of zit ik mis ?
 
Moen zei:
Maar als ik het goed begrepen heb kan je na een roaccutane kuur nooit geen puisten meer krijgen dus ..
Of zit ik mis ?
Mis..

Defenitieve oplossing bestaat niet. Maar zulke kuur kan wel langdurig effect hebben. Meeste mensen hebben daarna niet of weinig last, tenzij je natuurlijk gaat kuren, dan wakkerd het weer aan...

Ik ken trouwens geen middelen die geen acne veroorzaken als je aanleg hebt. Deca, dianabol, winstrol eq doen dat ook, maar sterk androgene middelen nog meer.
 
Ja .
Mijn huidarts beweerde toch ook dat de kans groot is dat het weer opkomt ( de acné ) als je kuurt .
Trouwens ik lees hier posts van gebruikers die tijdens hun kuur ook nog roacutane slikken .
Dat is volgens mij wel echt belastend voor je lever hoor .
Tijdens mijn roacutane kuur moest ik om de 3 weken mijn bloed laten controleren .
Zodus is het toch wel een vrij heftig middel , en dan nog in combi met A.S.
 
tijdens de kuur krijg ik er wel lst vn mr nr de kuur gt het nr een poos weer weg. hd het op mijn borst rug schouders. niet op gezicht duzz ls je toch toevllig in de winter kuurt mkt het niet zoveel uit neem ik n. gewoon niet in de zomer kuren. vn tren krijg je er behoorlijk lst vn volgens mij kwm het drvn. d-bol test vlt volgens mij wel mee mr licht grootendeels hoe gevoelig je er voor bent. je kunt het ook vn eiwit krijgen drtegen kon je zink tbletten nemen dn zou het minder worden hd ik ergens gelezen weet niet of het klopt.
 
ik heb gehoord dat 1tab ACCUTANE ROCHE 40 de eerste vijf dagen van de kuur en daarna de laatste 5 dagen van de kuur acne zou voorkomen, of dit waar is...........
 
Juist NA de kuur kan acne opspelen door de sterke hormoon fluctuatie in je bloedspiegel.

AKTIE niets aan doen.
REMEDIE gaat vanzelf weer over.

Liever geen acne ? dan liever niet kuren.
 
Simpele biergist tabletten kunnen soms ook wel helpen.


Grtz..
 
Las ook s in n thread hier dat veel eiwitten (shakes) puisten kunnen veroorzaken. Verder zou ik ook eerst s proberen met biergist, zuivert t bloed.
 
Back
Naar boven