AndroidHealthClinic

Kuur en Voedingscentrum/waarde (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Stefantjes

Novice
Lid geworden
22 okt 2018
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m88
Massa
81kg
Vetpercentage
13%
mannen/vrouwen

Mijn naam is Stefan heb heb me zojuist al voorgesteld (of het goed is gegaan is een 2de)

Heb samen met een maat besloten om een kuur te doen en als daar interesse bij is een log bij te houden.
(1x per week een update)

Kuur word als volgt.

Wk 1/6 Dianabol 30mg per dag.
Wk 1/10 Test-E 250mg per week.
Wk 12/14Nolva/Tamoxifen 20mg per dag.

Misschien zijn de hoeveelheden niet om over te schrijven.
Maar wij dachten als eerste keer/kuur dit wel voldoende zou zijn om resultaten te zien.

Voedingswaarde per dag is het volgende

Vetten/verzadigd = 70 gram
Koolhydraten = 500
Kcal 3400
Eiwit 240

Dit alles is buiten het avond eten om aangezien dat heel gevarieerd is.

Dit was het voor nu.

Hoor graag jullie mening en bevindingen!

Vriendelijke groet,

Stefan
 
Je bent 1,88m lang en je weeg 81kg, wat denk je dan zelf wat verstandig is? Niet kuren. Je hebt helemaal geen basis, bouw eerst eens een natuurlijke fundering in plaats van meteen de AAS erbij te halen.
 
Prima kuur, maar zorg wel dat je bezig blijft met informatie zoeken. Als je over een paar maanden domme vragen gaat stellen die je nu al had moeten weten is het je eigen schuld :)
 
Prima kuur, maar zorg wel dat je bezig blijft met informatie zoeken. Als je over een paar maanden domme vragen gaat stellen die je nu al had moeten weten is het je eigen schuld :)
Als hij informatie had gezocht had hij al geweten dat kuren met zijn stats niet echt slim is:o
 
Kuren is uberhaupt niet slim, dus laten we niet zo schijnheilig doen :kiss::heart:
Haha klopt maar dat staat los van zijn vraag betreft onze mening. Begin dan pas wanneer je je natuurlijke plafond hebt bereikt, dan dwing je nog respect af. Maar hij vraagt naar mijn (onze) mening over zijn kuur met zijn stats: niet kuren.

Het is gewoon jammer dat er weer zo'n topic word geopend. Zoveelste topic van iemand die gaat kuren en niet weet waar hij mee bezig is. Vind ik zo zonde van het forum.
 
Laatst bewerkt:
Goedemiddag!

Wat een reacties:eek:..niet verwacht maar prima wat mij betreft.

Wellicht had ik even mijn “voorstel” post moeten kopiëren zodat er iets meer duidelijk is wie ik ben en wat mijn trainings ervaring is.
Ik zie namelijk ook een fout in gewicht.
Dit moet zijn 88 kilo i.p.v. 81.
Dit is inmiddels aangepast
SBronker, mag ik vragen wat jou leeftijd is?
Je klinkt qua reacties namelijk niet echt volwassen. (Je reactie wat betreft (“basis/fundering”)
En mijn excuus wanneer je dit als belediging of aanval ziet, het is een vraag. Meer niet
Het is ons doel niet om met een week of 10 als bodybuilders erbij te lopen.
Puur om te kijken wat de resultaten zijn met een vrij lichte beginnerskuur.

Alle informatie die nodig is is bekend dus vraag maar raak!
Zeer benieuwd of er nog “normale reacties binnen komen en of er interesse is in een log.

Vriendelijke groet,

Stefan
 
Haha klopt maar dat staat los van zijn vraag betreft onze mening. Begin dan pas wanneer je je natuurlijke plafond hebt bereikt, dan dwing je nog respect af. Maar hij vraagt naar mijn (onze) mening over zijn kuur met zijn stats: niet kuren.

Het is gewoon jammer dat er weer zo'n topic word geopend. Zoveelste topic van iemand die gaat kuren en niet weet waar hij mee bezig is. Vind ik zo zonde van het forum.
Irritant hoe jij overal moet laten merken hoeveel verstand je er van hebt:o
 
Ik weet nou niet zo goed waarom je wil kuren. Als ik je post lees puur voor ervaring om te weten wat hoe is. Als dat je reden is prima kuur.

Dbol zou ik alleen niet aanraden aangezien je dan net zo goed met een bord kan rondlopen dat je kuurt. Hele hoop vocht en nauwelijks vvm. Zou eerder dan voor winstrol gaan succes met je kuur.
 
Prima zo. Zou eventueel wel overwegen om de test naar 375 mg te verhogen als dbol eruit gaat. Dat is een overweging die je zelf moet maken afhankelijk van hoe snel je gaint.
 
W
Goedemiddag!

Wat een reacties:eek:..niet verwacht maar prima wat mij betreft.

Wellicht had ik even mijn “voorstel” post moeten kopiëren zodat er iets meer duidelijk is wie ik ben en wat mijn trainings ervaring is.
Ik zie namelijk ook een fout in gewicht.
Dit moet zijn 88 kilo i.p.v. 81.
Dit is inmiddels aangepast
SBronker, mag ik vragen wat jou leeftijd is?
Je klinkt qua reacties namelijk niet echt volwassen. (Je reactie wat betreft (“basis/fundering”)
En mijn excuus wanneer je dit als belediging of aanval ziet, het is een vraag. Meer niet
Het is ons doel niet om met een week of 10 als bodybuilders erbij te lopen.
Puur om te kijken wat de resultaten zijn met een vrij lichte beginnerskuur.

Alle informatie die nodig is is bekend dus vraag maar raak!
Zeer benieuwd of er nog “normale reacties binnen komen en of er interesse is in een log.

Vriendelijke groet,

Stefan
Wat een grap:o:o succes
 
Back
Naar boven