Fitness Seller

Kuur gestart = bloeddruk schommeling

Bezoekers in dit topic

Adrian25

Cool Novice
Lid geworden
15 aug 2016
Berichten
40
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
75kg
Beste leden

Ben vorige zondag gestart met mijn eerste kuur

1-8 deca 200mg
1-10 test e 500 mg
1-4 turinabol 40mg


Zondag ochtend gestart, eerst prikje viel allemaal wel mee. Zoals gewoonlijk gaan trainen ging redelijk goed hartslag was iets hoger als gewoonlijk

Zondag heb ik nog goed geslapen .

Maandag had ik last van een hoge hartslag dachtdat het vrij normaal Is dus heb ik het zo gelaten. Zeer slecht geslapen vaak wakker geworden , ook enorme buikkrampen gehad.



Dinsdag barstende hoofdpijn gehad , wss door het zeer warm weer. buikkrampen hielden aan dus na werk gewoon naar dokter gegaan en een vaststelling dat ik buikgriep heb opgelopen met begin van mijn kuur... Alweer zeer slecht geslapen Enorm opgefokt gevoel heel de dag door

Woensdag hetzelfde als dinsdag , woensdagavond was mijn hartslag in rust 110 ..
Werd zot kon niet slapen voelde mijn hart tot in mijn keel . Pijn op borst kon me niet rustig houden.
Ben maar naar spoed gereden heb onderzoekje gedaan van hart bloed laten trekken alles was inorde. Dus maar doodmoe naar huis gegaan .
Het zeer opgefokt gevoel kwam door de turinabol veronderstel ik.

Ik weet het dom om opeens 3 middelen te nemen maarja. Voor spijt was het al te laat

Donderdag de Tura niet meer genomen . Hartslag was al rustiger nog steeds aan de hoge kant maar in rust ging hy niet over de 85.. Vroeger gedaan met werken , Paar uurtjes gaan bijslapen, Nog steeds last van buikkrampen.

Vrijdag ging alles redelijk goed . Wat hoger hartslag met momenten ..maar was ok

Heb vrijdag een bloeddrukmeter aangekocht en het toestel heeft aangegeven dat mijn hart onregelmatig klopt, mijn bloeddruk was ook aan de hoge kant



Heb ook soms steken hier en daar maar de onderzoek wees uit dat alles ok is . Dus zou niet weten hoe het komt.

Zaterdag niet veel last meer gehad van de buikgriep. Hartslag zoals Laaste dagen hoger

Vandaag (Zondag) hartslag gemeten was rond 70/80 en bloeddruk was 62-64 / 111

Vind dat wel wat aan de lage kant

Had tijdens trainen wat steek gevoel op borst en de dag door ook niet constant maar af en toe

Nu vraag ik af hoe het komt. : IK drink voldoende heel de dag door., eet praktisch geen suiker(Let er enorm op)
En zout gebruik ik niet.

Eerst de hoge hartslag en bloeddruk en nu opeens een wat te lage bloeddruk..?

Zou vandaag normaal gezien weer een prikie moeten nemen maar heb geen idee wat ik moet aanvangen Met het onregelmatig kloppen van m'n hart en de bloeddruk waardes.
Dus heb ik het voor vandaag achterwegen gelaten ..

Zijn dat normale reacties van mijn lichaam op de middelen of moet ik me eerder zorgen maken en goed nadenken of het wel verder kan..

Heb gedacht om mss eens de test van 500mg naar 250mg of 300mg brengen en eens zien wat dat levert.

De turinabol gebruik ik niet meer en ga hem ook niet meer gebruiken aangezien mijn hart zot doet na Tura.. voor mij een enorme opfokker...

Heeft iemand die ooit meegemaakt ? Ervaring ?

Alvast bedankt voor de hulp

Hoop op serieuze reacties.


Grtz Adrian
 
turinabol er lekker uit laten dan..

in het vervolg kun je dit mss samenvatten in 3 zinnen ipv die hele lap tekst want heb nu alleen de laatste zinnen gelezen.
 
Tura eruit laten. Hoeveel mg neem je per dag en over hoeveel uur verdeel je het ivm halfwaardetijd? Misschien een idee voor in het verbolg (als je dit niet al deed) je dosering mooi te sprijden over de dag. Ik had in mijn vorige kuur met dbol ook last van hoge bloeddruk als ik teveel mg in een keer nam. Hele dag een knal rode kop dan.

Succes met je kuur
 
turinabol verdeelde ik in 2 ik nam smorgens na het ontbijt rond 6:30/7u 20mg en by de pre workout maaltijd rond uur of 18 ook 20mg


Heb gemerkt dat mijn bloeddruk by het stappen al zwaar stijgt : op trap gelopen en bloeddruk was 74/140 even later gezakt naar 130 . Turinabol neem ik al sinds donderdag niet meer
 
Voelde me de eerste week van de kuur niet goed.

Zal ook door de buikgriep komen ..maar het voelde gewoon niet goed, heb nu twijfels of ik de kuur wel voort zou zetten..

Al voel ik me vandaag vrij normaal maar de bloeddruk blijft maar lastig in mijn hoofd zitten..

Als ik toch besluit om de kuur niet voor te zetten al wil ik het heel graag ; moet ik dan een nakuur doen ?

Heb maar een prikie gehad en Tura bijna niet genomen.
 
Haha, ik heb dat trap lopen met tren heel erg. Buiten adem na een trap en hartslag waar je u tegen zegt, maar dat ter zijde.

Als je je niet goed voelt bij je kuur, dan kan je beter kappen. Ik geloof dat na 2 weken je test pas onderdrukt word, dus zal niet nodig zijn.
 
Vandaag voel ik me redelijk goed niet moe
Af en toe hoofdpijn maar alsk wat water drinken Is het zo weer over, het werken gaat goed.

Kan het zijn dat mijn bloeddruk wat stabieler wordt als mijn lichaam gewoon wordt van het spul ?

Heb het gevoel dat vandaag de dag mijn bloeddruk alleen hoog Is als ik wat doe als ik rustig zit of geen grote inspanningen doe dan Is het ok


Gisterenavond had ik bevoorbeeld onderdruk 64 op 111

Verschoot er zelf enorm van...

Begrijp er niet veel van eerlijk gezegt..

Mss toch maar naar de huisdokter gaan maar aangezien hy me geen nuttige info zal geven buiten dan dat ik beter stop met de kuur Betwijfel ik of het zin heeft om er heen te gaan
 
nou meet je bloeddruk op vaste tijdstippen, bij het opstaan, na het middagmaal en voor je gaat slapen
niet wanneer je net de trap afkomt
 
Doe ik ook

Ik zeg niet zomaar dat mijn bloeddruk zeer schommelt.

Na het oplopen van de trap vond ik het nogmaals noodzakelijk om die te meten

Anders deed ik het niet
 
Als het allemaal al zo begint belooft het niet veel goeds voor de rest van u kuur.

Ik zou de stekker eruit halen
 
Als het allemaal al zo begint belooft het niet veel goeds voor de rest van u kuur.

Ik zou de stekker eruit halen
Is gewoon normaal dat de eerste weken je bloeddruk schommelt tijdens een kuur
 
Heb al beslissing genomen dat ik gewoon naturel verder ga aangezien ik me zo raar voel en constant steek heb aan mijn ribben met hartkloppingen.

Anabolen zullen niet voor mij zijn veronderstel ik.

De klachten zouden verdwijnen nadat de test mijn lichaam verlaat toch ? Met 1 prikie zou dat net lang moeten duren denk ik.
 
Heb al beslissing genomen dat ik gewoon naturel verder ga aangezien ik me zo raar voel en constant steek heb aan mijn ribben met hartkloppingen.

Anabolen zullen niet voor mij zijn veronderstel ik.

De klachten zouden verdwijnen nadat de test mijn lichaam verlaat toch ? Met 1 prikie zou dat net lang moeten duren denk ik.


Niet *
 
Doe ik ook

Ik zeg niet zomaar dat mijn bloeddruk zeer schommelt.

Na het oplopen van de trap vond ik het nogmaals noodzakelijk om die te meten

Anders deed ik het niet
waarom vond je dat noodzakelijk? bij inspanning stijgt je bloeddruk
 
Heb al beslissing genomen dat ik gewoon naturel verder ga aangezien ik me zo raar voel en constant steek heb aan mijn ribben met hartkloppingen.

Anabolen zullen niet voor mij zijn veronderstel ik.

De klachten zouden verdwijnen nadat de test mijn lichaam verlaat toch ? Met 1 prikie zou dat net lang moeten duren denk ik.
Mentale sides much in dit geval idd beter stoppen
 
waarom vond je dat noodzakelijk? bij inspanning stijgt je bloeddruk


Ja klopt, ik vond het gewoon psychisch noodzakelijk .

Alsje een paar dagen niet goed slaapt en elke dag pijn hebt aan je ribben en hartkloppingen hebt sinds je eerste prik dan benje zeer gevoelig voor en focus je constant op wat je voelt .
Het voelt gewoon niet goed aan , niet comfortabel..

Ik luister gewoon naar mijn lichaam, wil niet ten koste van mijn gezondheid gespierder worden
 
Ja klopt, ik vond het gewoon psychisch noodzakelijk .

Alsje een paar dagen niet goed slaapt en elke dag pijn hebt aan je ribben en hartkloppingen hebt sinds je eerste prik dan benje zeer gevoelig voor en focus je constant op wat je voelt .
Het voelt gewoon niet goed aan , niet comfortabel..

Ik luister gewoon naar mijn lichaam, wil niet ten koste van mijn gezondheid gespierder worden

Verstandige beslissing man :thumbs:
 
Ja klopt, ik vond het gewoon psychisch noodzakelijk .

Alsje een paar dagen niet goed slaapt en elke dag pijn hebt aan je ribben en hartkloppingen hebt sinds je eerste prik dan benje zeer gevoelig voor en focus je constant op wat je voelt .
Het voelt gewoon niet goed aan , niet comfortabel..

Ik luister gewoon naar mijn lichaam, wil niet ten koste van mijn gezondheid gespierder worden
dat moet je zeker doen!
is/was dose verlagen geen optie?
 
Back
Naar boven