AndroidHealthClinic

Kuur icm vaccin

Bezoekers in dit topic

Marc76

Cool Novice
Lid geworden
19 aug 2018
Berichten
128
Waardering
15
Lengte
1m75
Massa
90kg
Vetpercentage
12%
Beste medeformers,

Toch eens een vraag aan de kenners.
Wie heeft er al nagedacht aan het vaccin wat er gaat komen.
Ben reeds vooruit aan het plannen om te starten met de volgende kuur, enkel wat als ik dan aan de beurt ben voor de covid vaccinatie?
Wie is hier wat bekend mee? Galen misschien?
 
Als je een vaccin neemt terwijl je kuurt muteer je heb ik gehoord.
1609790961214.png

Whatever it takes goddammit

Take a vaccin while blasting to confuse the body 5%!!
 
Beste medeformers,

Toch eens een vraag aan de kenners.
Wie heeft er al nagedacht aan het vaccin wat er gaat komen.
Ben reeds vooruit aan het plannen om te starten met de volgende kuur, enkel wat als ik dan aan de beurt ben voor de covid vaccinatie?
Wie is hier wat bekend mee? Galen misschien?

Dus je kunt ook geen vaccin halen voor een exotisch land wat je wilt bezoeken als je aan het kuren bent?
En mensen die TRT of HRT doen, die hebben ook pech?

Vanwaar eigenlijk de vraag? Waar ben je "bang" voor? Dat het niet of verminderd zal werken?

Over het vaccin zelf weten we amper wat, anders dan een paar kortdurende trials die zich specifiek op de veiligheid en effectiviteit van het vaccin hebben gericht. Laat staan combinatiegebruik met andere middelen en al helemaal met AAS.
 
Beste medeformers,

Toch eens een vraag aan de kenners.
Wie heeft er al nagedacht aan het vaccin wat er gaat komen.
Ben reeds vooruit aan het plannen om te starten met de volgende kuur, enkel wat als ik dan aan de beurt ben voor de covid vaccinatie?
Wie is hier wat bekend mee? Galen misschien?
Als je vraagt om een vaccin op oliebasis kan het gewoon in dezelfde spuit.
 
Niks riskeren alles combineren
 
Dus je kunt ook geen vaccin halen voor een exotisch land wat je wilt bezoeken als je aan het kuren bent?
En mensen die TRT of HRT doen, die hebben ook pech?

Vanwaar eigenlijk de vraag? Waar ben je "bang" voor? Dat het niet of verminderd zal werken?

Over het vaccin zelf weten we amper wat, anders dan een paar kortdurende trials die zich specifiek op de veiligheid en effectiviteit van het vaccin hebben gericht. Laat staan combinatiegebruik met andere middelen en al helemaal met AAS.
bang zeker niet enkel benieuwd of hier misschien kenners waren die hier iets meer over konden vertellen.

Maar zoals ik vandaag begreep zijn we pas van de zomer aan de beurt dus we kunnen nog zat kuren voor het zo ver is.
 
Beste medeformers,

Toch eens een vraag aan de kenners.
Wie heeft er al nagedacht aan het vaccin wat er gaat komen.
Ben reeds vooruit aan het plannen om te starten met de volgende kuur, enkel wat als ik dan aan de beurt ben voor de covid vaccinatie?
Wie is hier wat bekend mee? Galen misschien?
Wat is je vraag precies? Of het nadelig is om te kuren wanneer je gevaccineerd wordt oid.? Ik volg het niet helemaal.
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Beste medeformers,

Toch eens een vraag aan de kenners.
Wie heeft er al nagedacht aan het vaccin wat er gaat komen.
Ben reeds vooruit aan het plannen om te starten met de volgende kuur, enkel wat als ik dan aan de beurt ben voor de covid vaccinatie?
Wie is hier wat bekend mee? Galen misschien?
Zolang er minimaal 800mg tren in je kuur zit krijg je geen sides van het vaccin.
 
Wat is je vraag precies? Of het nadelig is om te kuren wanneer je gevaccineerd wordt oid.? Ik volg het niet helemaal.
Idd Galen, is het onverstandig in een kuur te zitten mocht je de covid vaccinatie krijgen?
 
Ik zou het vaccin wel eerder nemen als er test bij zou zitten ngl
 
Idd Galen, is het onverstandig in een kuur te zitten mocht je de covid vaccinatie krijgen?
Daar is natuurlijk niet specifiek onderzoek naar gedaan, maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dat uitmaakt.
 
Ik heb in al die vaccins niet zo veel vertrouwen :dunno: Maar als ik zou moeten kiezen dan neem ik liever een Sputnikje dan die shit van jullie.
:D echte hollandse Sputnik
 
Ik heb in al die vaccins niet zo veel vertrouwen :dunno: Maar als ik zou moeten kiezen dan neem ik liever een Sputnikje dan die shit van jullie.
Dus jij beweert dat je beter een nanochip van Vladimir Poetin dan van Bill Gates in je lichaam kan hebben?
 
Dus jij beweert dat je beter een nanochip van Vladimir Poetin dan van Bill Gates in je lichaam kan hebben?
Als ik even zwart-wit een kant moet kiezen in tijden van oorlog kies ik liever de kant van Rusland :roflol: Rusland neukt iedereen de moeder.

EDIT: die Russische maagden waar Spambod het over had lijken me ook wel wat, trouwens.
 
Laatst bewerkt:
Back
Naar boven