MuscleMeat

Kuur icm vaccin (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als ik even zwart-wit een kant moet kiezen in tijden van oorlog kies ik liever de kant van Rusland :roflol: Rusland neukt iedereen de moeder.

EDIT: die Russische maagden waar Spambod het over had lijken me ook wel wat, trouwens.

Ik denk Rusland Nuked iedereen de moeder. En dan kun je je beter maar op hetzelfde continent bevinden als Rusland.
 
Tsar Bomba
 
  • Like
Waarderingen: BB_
Ik woon dicht aan de grens met een EU land en hier in de bossen schijnen allemaal hi-tech raket installaties verscholen te staan. In het vorige appartement waar ik woonde had ik ook uitzicht op de spoorweg en vooral savonds laat en snachts reden er regelmatig treinen langs die tanks en allerlei raket shit vervoerden. En superveel mensen hier in de stad zijn beroepsmilitair, hele wijken waar alleen maar militairen en hun gezinnen wonen. Wel geinig allemaal. Russia neemt het beveiligen van de landsgrenzen wel erg serieus.
 
Ik woon dicht aan de grens met een EU land en hier in de bossen schijnen allemaal hi-tech raket installaties verscholen te staan. In het vorige appartement waar ik woonde had ik ook uitzicht op de spoorweg en vooral savonds laat en snachts reden er regelmatig treinen langs die tanks en allerlei raket shit vervoerden. En superveel mensen hier in de stad zijn beroepsmilitair, hele wijken waar alleen maar militairen en hun gezinnen wonen. Wel geinig allemaal. Russia neemt het beveiligen van de landsgrenzen wel erg serieus.

Er komt nog een dag waarop ze blij zijn dat ze defensie zo serieus hebben genomen in al die jaren van passive aggressive world wide politics.
 
Daar is natuurlijk niet specifiek onderzoek naar gedaan, maar er is geen enkele reden om aan te nemen dat dat uitmaakt.
What about Bill Gates his microbots within vaccination?
 
Jullie rammen allemaal het hele jaar door grammen de reet in, maar als het aan komt op een kleine vaccinatie tegen een griep virus dan zijn we bang😂😂😂😂😂
 
Jullie rammen allemaal het hele jaar door grammen de reet in, maar als het aan komt op een kleine vaccinatie tegen een griep virus dan zijn we bang😂😂😂😂😂
Als t vaccin 10kg spiermassa opleverde had iedereen hem al gehad
 
received_228483055550105.jpeg
 
Back
Naar boven