XXL Nutrition

Kuur in het nieuwe jaar

Bezoekers in dit topic

Sebastiaan83

Cool Novice
10 jaar lid
Lid geworden
13 feb 2009
Berichten
61
Waardering
1
Lengte
1m83
Massa
98kg
Na de 4 maanden zonder AAS wil ik in het voorjaar weer een kuur gaan doen. Ik zat dan te denken aan:

wk 1 tm 12 Test E 500 mg pw
wk 1 tm 10 Tren E 400 mg pw
wk ?10 tm 14? Winstrol 50 mg pd inject of tabs?

Uiteraard nakuur met clomid en nolvadex

Mijn keuze is op tren gekomen omdat ik dit in mijn vorige kuur ook 6 weken heb gebruikt en ik ging er behoorlijk goed op.
Mijn doel voor deze kuur is een cut kuur, wat eigenlijk de vorige ook had moeten zijn;) maar daar ben ik niet echt in geslaagd.
Dit keer met 4 keer per week cardio na mijn KT.
Uiteraard met goed voedingschema.

Heeft iemand nog iedeen over de winstrol hoeveelheid en wanneer te nemen tijdens kuur?
 
Laatst bewerkt:
lijkt me goed ga je lekker op gaan :)
ik zou winny tabs nemen mss iets minder effect maar veel gemakkelijker dan om de andere dag winny te zitte spuite, pijnlijke shit die waterbasis
 
Na de 4 maanden zonder AAS wil ik in het voorjaar weer een kuur gaan doen. Ik zat dan te denken aan:

wk 1 tm 12 Test E 500 mg pw
wk 1 tm 10 Tren E 400 mg pw
wk ?10 tm 14? Winstrol 50 mg pd inject of tabs?

Uiteraard nakuur met clomid en nolvadex

Mijn keuze is op tren gekomen omdat ik dit in mijn vorige kuur ook 6 weken heb gebruikt en ik ging er behoorlijk goed op.
Mijn doel voor deze kuur is een cut kuur, wat eigenlijk de vorige ook had moeten zijn;) maar daar ben ik niet echt in geslaagd.
Dit keer met 4 keer per week cardio na mijn KT.
Uiteraard met goed voedingschema.

Heeft iemand nog iedeen over de winstrol hoeveelheid en wanneer te nemen tijdens kuur?

Waarom cutten midden in de winter? Met deze keer kun je ook flink massa pakken
 
is t niet beetje teveel van t goeie voor een cutkuur?
als je toch al wilt cutten kan dat ook wel op test E op 250 pw, en tren op 200 pw...

maar ook op test only kan je gewoon goed cutten, draait uiteindelijk toch om je voedingsschema icm cardio
 
Back
Naar boven