Fitness Seller

kuur is duur (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

m44

Advanced Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
7 jul 2006
Berichten
933
Waardering
0
Hallo
Volgens mij ga ik met deze vraag geen board regels breken maar als dat zo is vertel me dat dan direct.
Ik vraag me af wat men gemiddeld betaald voor een kuur. Ik wilde een tijdje terug een winstrol kuurtje doen (oraal) en daar komt dan nolvadex bij en leverbeschermers zodat ik meer dan 500 euro kwijt was. Ik vind dat nogal wat
ik ben van mijzelf al vrij groot 1m95 en 120 kg klopt het dan dat ik dan ook meer gebruiken moet. Ik was op zoek naar een mild kuurtje, kort en gericht op winnen van kracht waar moet je dan aan denken. Of klopt zo'n prijs wel
 
Hallo
Volgens mij ga ik met deze vraag geen board regels breken maar als dat zo is vertel me dat dan direct.
Ik vraag me af wat men gemiddeld betaald voor een kuur. Ik wilde een tijdje terug een winstrol kuurtje doen (oraal) en daar komt dan nolvadex bij en leverbeschermers zodat ik meer dan 500 euro kwijt was. Ik vind dat nogal wat
ik ben van mijzelf al vrij groot 1m95 en 120 kg klopt het dan dat ik dan ook meer gebruiken moet. Ik was op zoek naar een mild kuurtje, kort en gericht op winnen van kracht waar moet je dan aan denken. Of klopt zo'n prijs wel

zoals je zelf al aangeeft is de prijs niet normaal. ik wil geen prijzen rond strooien maar het zou ongeveer 1/4de moeten zijn. licht aan de dosering natuurlijk.

succes
 
zoals je zelf al aangeeft is de prijs niet normaal. ik wil geen prijzen rond strooien maar het zou ongeveer 1/4de moeten zijn. licht aan de dosering natuurlijk.

succes

weet jij of er uberhaupt milde kuurtjes zijn die je net even een drempel over helpen. Zo ja in welke hoek moet ik dat dan zoeken
 
je zal nu vanzelf wel pm krijgen over prijzen :rolleyes:
 
allé vooruit
 
Niet zo'n dingen aanhalen!!! Gewoon zwijgen.
 
weet jij of er uberhaupt milde kuurtjes zijn die je net even een drempel over helpen. Zo ja in welke hoek moet ik dat dan zoeken

tuurlijk zijn er genoeg kuurtje die dat doen.

alleen de vraag op welke manier is aan jou. injecteren, of alleen orals?

veel kg winst of nagenoeg zonder vocht?

vertel eens wat meer.
 
tuurlijk zijn er genoeg kuurtje die dat doen.

alleen de vraag op welke manier is aan jou. injecteren, of alleen orals?

veel kg winst of nagenoeg zonder vocht?

vertel eens wat meer.

Mijn doel met een kuur zou zijn winst op gebied van kracht en vetverlies. Verder vind ik het belangrijk dat een kuur rendement heeft op langer termijn. Dus dat zoveel mogelijk blijvend is. Met mijn beperkte kennis kwam ik toen uit op een kuur winstrol of turanabol omdat dit oraal te doen is (met de nodige leverbescherming) en een blijvend effect heeft. Vocht is leuk voor de looks maar het gaat mij puur om kracht. Sommigen van de DBB ers weten al wat voor werk ik doe en extra kracht is gewoon lekker.
 
dan zou ik indd voor een win only gaan op 40 mg ed.

kun je kijken hoe je reageerd en iets vet verliezen met een paar kilo's in schone massa winnen.

lever beschermers zijn niet nodig, gewoon goed herstellen erna.
 
dan zou ik indd voor een win only gaan op 40 mg ed.

kun je kijken hoe je reageerd en iets vet verliezen met een paar kilo's in schone massa winnen.

lever beschermers zijn niet nodig, gewoon goed herstellen erna.

en nolvadex
ps kan je lever herstellen ik weet het niet zo zeker
 
zoek anders eens naar winstrol only kuurtjes of zoiets!!

zijn er zat die jou voor zijn gegaan..

ennuh, gave sig!!
 
zoek anders eens naar winstrol only kuurtjes of zoiets!!

zijn er zat die jou voor zijn gegaan..

ennuh, gave sig!!

ah jij bent ook getrouwd
 
Niet zo'n dingen aanhalen ook!!! Gewoon slikken en spuiten :D

Gewoon 6x per week 2-3uur per dag KEI HARD BEUKEN in de sportschool moet voldoende zijn dat weet je :D
 
Gewoon 6x per week 2-3uur per dag KEI HARD BEUKEN in de sportschool moet voldoende zijn dat weet je :D

Ik zou graag willen maar met een fulltime job en 3 geweldige maar energie vretende kinderen is 3 x per week de max.
Maar je hebt gelijk
 
winny met testP is ok...of winny only ook ok..allebei mild en snel van te herstellen..
 
winny met testP is ok...of winny only ook ok..allebei mild en snel van te herstellen..

eens..maar zal het niet meer gaan gebruiken...funest voor je cholesterol verhoudingen en klote voor je gewrichten..

zeker ten aanzien van je toekomstige kuurloopbaan en latere bijwerkingen vind ik winny een middel om aan de kant te laten staan..
 
eens..maar zal het niet meer gaan gebruiken...funest voor je cholesterol verhoudingen en klote voor je gewrichten..

zeker ten aanzien van je toekomstige kuurloopbaan en latere bijwerkingen vind ik winny een middel om aan de kant te laten staan..

helemaal mee eens, krijg zelf ook super last van mn gewrichte..sommige hebben daar dan geen last van..mijn oplossing: Masteron..
 
Back
Naar boven