XXL Nutrition

Kuur met tren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Breest

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
25 feb 2009
Berichten
25
Waardering
0
Vergeet de vorige geschreven tekst, deze was niet helemaal correct, hieronder vind je de correcte.
___________________________________________________________________________________
Hallo,

Hopelijk kunnen jullie mij helpen. er is wat haast bij. alvast bedankt

Leeftijd: 23 jaar
Groote: 1m82
Gewicht nu: 78kg (gisteren door dokter gewogen)
Max gewicht: 86kg (20jaar)
Startgewicht: 58kg (bijna 18 jaar)

1ste kuur: 18 jaar: dianabol : 60kg -> 72kg
2de kuur: 19 jaar: "deca-durabolin">Deca + test: 70kg-> 76kg
3de kuur: 20 jaar: "deca-durabolin">Deca + test + oxy: 74kg ->86kg
xxxxxxxxx: Pauze moeten inlassen: 21 jaar: 72kg (zwaar afgevallen)
4de kuur: 22 jaar: Ganabol + "deca-durabolin">Deca + Sustanon + Oxy (kickstart): 68kg->80kg
{reden van weinige vooruitgang: mijn suplier had mij valse deca's en sustanon gegeven"deca-durabolin">, toen ik het doorhad heb ik voor de overige echte in de plaats gekregen)}

Vetpercentage: Laatst gemeten 16%

Doel: Terug mijn max gewicht van 85kg halen.

Kunnen jullie mij zo spoedig mogelijk helpen aub?
Ik wil van mij 78kg terug naar 85kg of meer gaan. Dat moet lukken, alleen ben ik niet zeker hoe. 3 mensen raade mij trenbolone aan. Alle 3 zeggen ze wel een andere dosis

1ste voorstel:
oxymetholone: 50mg/dag (Als kickstart van +- 4 weken)
Test. Enath.: 250mg / week
Trenbolone Enathate: 400mg / week

2de voorstel:
oxymetholone: 50mg/dag (Als kickstart van +- 4 weken)
Test. Enath.: 1mg / elke 5 dagen
Trenbolone Enathate: 600mg /elke 5 dagen
(zijn resultaat op 6 weken: 19kg en nog steeds een sixpack)

3de voorstel:
oxymetholone: 50mg/dag (Als kickstart van +- 4 weken)
Primo: 100mg / week
Trenbolone Enathate: 600mg / week

Nu wil ik graag weten wie er gelijk heeft? Of heeft er iemand een beter voorstel?
Graag een spoedig antwoord aub.

Iemand ervaring met testoviron? Is dat ook een goede combi met tren ipv de test? Mijn suplier heeft geen testoviron (bruine flesjes) dus dan word het moeilijk

Alvast bedankt

Grtzz
 
dit lijkt er wel op :

Hallo,

Hopelijk kunnen jullie mij helpen. er is wat haast bij. alvast bedankt

Leeftijd: 23 jaar
Groote: 1m82
Gewicht nu: 78kg (gisteren door dokter gewogen)
Max gewicht: 86kg (20jaar)
Startgewicht: 58kg (bijna 18 jaar)

1ste kuur: 18 jaar: dianabol : 60kg -> 72kg
2de kuur: 19 jaar: Deca + test: 70kg-> 76kg
3de kuur: 20 jaar: Deca + test + oxy: 74kg ->86kg
xxxxxxxxx: Pauze moeten inlassen: 21 jaar: 72kg (zwaar afgevallen)
4de kuur: 22 jaar: Ganabol + Deca + Sustanon + Oxy (kickstart): 68kg->80kg
{reden van weinige vooruitgang: vele valse deca's en sustanons, toen ik het doorhad heb ik voor de overige echte in de plaats gekregen)}

Vetpercentage: Laatst gemeten 16%

Doel: Terug mijn max gewicht van 85kg halen.

Kunnen jullie mij zo spoedig mogelijk helpen aub?
Ik wil van mij 78kg terug naar 85kg of meer gaan. Dat moet lukken, alleen ben ik niet zeker hoe. 3 mensen raade mij trenbolone aan. Alle 3 zeggen ze wel een andere dosis

1ste voorstel:
oxymetholone: 50mg/dag (Als kickstart van +- 4 weken)
Test. Enath.: 250mg / week
Trenbolone Enathate: 400mg / week

2de voorstel:
oxymetholone: 50mg/dag (Als kickstart van +- 4 weken)
Test. Enath.: 1mg / elke 5 dagen
Trenbolone Enathate: 600mg /elke 5 dagen
(zijn resultaat op 6 weken: 19kg en nog steeds een sixpack)

3de voorstel:
oxymetholone: 50mg/dag (Als kickstart van +- 4 weken)
Primo: 100mg / week
Trenbolone Enathate: 600mg / week

Nu wil ik graag weten wie er gelijk heeft? Of heeft er iemand een beter voorstel?
Graag een spoedig antwoord aub.

Alvast bedankt

Grtzz
 
Ik hoop dat je leeftijd wel ongeveer rond deze koers zit, en niet rond de 17 of 18. Je bent vast niet de enige die een paar jaartjes extra bij z'n oorspronkelijke leeftijd zet om serieuzer genomen te worden, maar kuren op jonge leeftijd kan veel andere ontwikkelingsprocessen in de weg staan.

Dat terzijde, zou ik de Tren nog even laten voor wat het is. Als je flinke massa wilt pakken en dit niet noodzakelijk droge massa hoeft te zijn, zou ik een deca/test kuurtje pakken. als je perce een kickstart wilt kun je er wat dianabol bij nemen. Je bent laatst enkel op de ganabol nog 5kg gegroeid, wat wel aangeeft dat je op lage hoeveelheden nog goed groeit. Overdrijf dus niet in je doseringen.

wk 1t/m10 Test-E 500mg/w
wk 1t/m8 Deca 400mg/w
wk 1t/m4 Naposim 40mg/w

PCT

wk 13 30mg nolvadex/d
wk 14/15 20mg nolvadex/d
 
Ik hoop dat je leeftijd wel ongeveer rond deze koers zit, en niet rond de 17 of 18. Je bent vast niet de enige die een paar jaartjes extra bij z'n oorspronkelijke leeftijd zet om serieuzer genomen te worden, maar kuren op jonge leeftijd kan veel andere ontwikkelingsprocessen in de weg staan.

Dat terzijde, zou ik de Tren nog even laten voor wat het is. Als je flinke massa wilt pakken en dit niet noodzakelijk droge massa hoeft te zijn, zou ik een deca/test kuurtje pakken. als je perce een kickstart wilt kun je er wat dianabol bij nemen. Je bent laatst enkel op de ganabol nog 5kg gegroeid, wat wel aangeeft dat je op lage hoeveelheden nog goed groeit. Overdrijf dus niet in je doseringen.

wk 1t/m10 Test-E 500mg/w
wk 1t/m8 Deca 400mg/w
wk 1t/m4 Naposim 40mg/w

PCT

wk 13 30mg nolvadex/d
wk 14/15 20mg nolvadex/d

Goed advies.
Alleen zou ik 12 weken test en 10 weken deca pakken, en de rest wat hierboven staat klopt wel.
@TS, effe tren opzij laten. Pak lekke deca met test en een kickstart, of test alleen met een kickstart.

Greetz
 
post je voedingsschemaeens zou ik zeggen !! zal niet al te best zijn zo te zien
 
post je voedingsschemaeens zou ik zeggen !! zal niet al te best zijn zo te zien

+1 training ook niet als je 8 jaar daar over doet en dan ook al een keer hebt gekuurd
 
Ik hoop dat je leeftijd wel ongeveer rond deze koers zit, en niet rond de 17 of 18. Je bent vast niet de enige die een paar jaartjes extra bij z'n oorspronkelijke leeftijd zet om serieuzer genomen te worden, maar kuren op jonge leeftijd kan veel andere ontwikkelingsprocessen in de weg staan.

Dat terzijde, zou ik de Tren nog even laten voor wat het is. Als je flinke massa wilt pakken en dit niet noodzakelijk droge massa hoeft te zijn, zou ik een deca/test kuurtje pakken. als je perce een kickstart wilt kun je er wat dianabol bij nemen. Je bent laatst enkel op de ganabol nog 5kg gegroeid, wat wel aangeeft dat je op lage hoeveelheden nog goed groeit. Overdrijf dus niet in je doseringen.

wk 1t/m10 Test-E 500mg/w
wk 1t/m8 Deca 400mg/w
wk 1t/m4 Naposim 40mg/w

PCT

wk 13 30mg nolvadex/d
wk 14/15 20mg nolvadex/d

Deca en test heb ik in het verleden genomen, ik heb van test tot nu toe al het beste resultaat gehad. Een jaar later heb ik deca + sust + ganabol genomen, maar daar had ik zoveel fake shit tussen dat mijn zin volledig weg is gegaan. Nu ga ik het toch gaan houden met tren en test en wat Dbol op het begin en de laatste weken wat winstroll en een nakuurtje he.
Mijn bedoeling was eerst om een kuur met deca + testoviron te doen, maar de goede flesjes testoviron (die bruine) kan ik nergens meer vinden. wie weet vind ik ze ooit wel eens ergens en zal ik het dan eens proberen he.
Grtzz
 
Zo zou ik het doen:


week 1t/m 12 Test E 375 a 500 mg
week 1t/m 9 Deca 200 a 400 mg
week 1t/m 4 Dianabol 30 a 50 mg

Nakuur 4 weken lang 20 mg per dag, 30 mg heeft geen meerwaarde.


Hier mee kan je flink gainen.....:D
 
Heb je ooit wel eens natural iets gegaind voordat je 60 kilo woog ??
 
Heb je ooit wel eens natural iets gegaind voordat je 60 kilo woog ??

Mijn ouders hebben mij altijd tegengehouden om naar een fitnis te stappen, tot ik bijna 17jaar was toen hebben ze dat toegelaten.
Daarvoor heb ik altijd gevechtsport gedaan, toen ik 3 was ben ik met judo, dat deed ik tot ik 10 was toen heb ik taek-won-do gedaan tot mijn 16 endan heb ik kick en taibox gedaan tot ik eindelijk mocht beginnen te fitnissen. Al die jaren deed ik 4x per week training mee.
Is dat een antwoord op uw vraag?

grtz
 
Deca en test heb ik in het verleden genomen, ik heb van test tot nu toe al het beste resultaat gehad. Een jaar later heb ik deca + sust + ganabol genomen, maar daar had ik zoveel fake shit tussen dat mijn zin volledig weg is gegaan. Nu ga ik het toch gaan houden met tren en test en wat Dbol op het begin en de laatste weken wat winstroll en een nakuurtje he.
Mijn bedoeling was eerst om een kuur met deca + testoviron te doen, maar de goede flesjes testoviron (die bruine) kan ik nergens meer vinden. wie weet vind ik ze ooit wel eens ergens en zal ik het dan eens proberen he.
Grtzz

Kijk als Tren nou eenmaal je voorkeur geniet, dan moet je daar natuurlijk mee aan de slag gaan. Ik heb je alleen Test/Deca aangeraden omdat je flink wat kilo's terug wilt pakken en daar best wat vocht/vet bij mocht zitten. Wat betreft dat trainen, vechtsport komt natuurlijk niet in de buurt van bodybuilding. Als ik 10 jaar op tennis had gezeten zou ik ook nog steeds niet kunnen voetballen. Lees je aub eerst goed in over anabolen, maar ook over eten en trainen. Het is jou lichaam, maar de resultaten zullen veel beter zijn als je echt weet waar je mee bezig bent. En je leert natuurlijk ook je spieren vast te houden. Als je nog met tren aan de slag wilt:

1t/m12 Test. Enanthate 750mg/w
1t/m12 Tren. Enanthate 400mg/w
1t/m4 Dianabol 40mg/d

Ik zou je ook aanraden om er wat T3 bij te zetten vanwege de vermoeidheid ( Tren onderdrukt je schildklier ).

Dit is trouwens best een pittig kuurtje, vergis je daar niet in. Vaak wordt ook aangeraden Tren A te gebruiken voor een eerste kuur, omdat je dan op korter termijn kunt stoppen. Ik vond de sides bij TrenA echter veel erger dan bij TrenE.

Verder wens ik je nog veel slapeloze nachten, agressie aanvallen, hartkloppingen en uiteraard veel gains!

Succes!!!
 
Back
Naar boven