XXL Nutrition

kuur met uhh... alles! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

eddycaminos

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
30 mei 2003
Berichten
1.147
Waardering
1
ja het is weer zo ver!...

ik ben zoals julie mischien weten een half jaar uit de runnings geweest.... was vorig jaar met hgh slin a.s kuur begonnen en op dat punt ging alles mis... voedselvergiftiging (3weken lang!) verder nog wat persoonlijke shit enz....

maargoed ik ben weer helemaal terug ... ben weer sinds 3 weken aan het trainen en woog toen tot mijn groote schrik nog maar 79.9kg... maar gelukkig weeg ik na 3 weken hardcore training weer 87.5kg... (thank god voor spiergeheugen!) vet is wel wat omhoog maargoed daar hoop ik met deze kuur ook eenigzins vanaf te komen...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

uitleg:

- hgh (4iu per dag) ben ik op het momment al mee bezig 2,5 week wou
eingenlijk 3 weken doen en dus maandag beginnen...maar
ik hield het niet meer, met al dat lekkers in huis..:P

- slin begin ik op 2iu opbouwend tot ongeveer 10... alleen op trainings dagen pwo

- igf-1 l-3 begin ik op 50mcg opbouwd tot max 75mcg

- t-3 kijk ik eff hoe ik erop reageer... ander ga ik 6weken op met 50mcg 4 weken af over de gehele kuur doen

de rest lijkt me wel duidelijk....

verder ga ik wel iets heel onorthodox doen maargoed.. heb er nog lipostabil bijgekocht... en die maakt vet cellen alleen los... je moet ze dan wel zelf nog afvoeren... hiervoor ga ik iedere ochtend op de nuchtermaag 30min cardio doen... en de rest van de dag gewoon bulken als een idioot... zal niet me beste idee zijn.. maarja als het niet werkt ben ik er zo mee gekapt...

verder zit er uiteraard nog een nakuur bij ....maar die heb ik nog niet helemaal uitgewerkt aangezien ik hier ook clen in wil gaan verwerken....

mijn stats op het momment: 87,5kg met +/- 14/16% bf ik ga beginnen met 4000kcal bulk dieet en dat langzaam opvoeren...

wish me luck,

grt eddy
 
Suc6 kerel! :)
 
hmm geen tribulus edje?

heel veel succes, ziet er mooi uit, zucht..................
 
dennis999 zei:
hmm geen tribulus edje?

heel veel succes, ziet er mooi uit, zucht..................

nee dat gebruik ik pas als ik echt nergens meer opgroei :D ...
 
eddycaminos zei:
ik ben zoals julie mischien weten een half jaar uit de runnings geweest....
maargoed ik ben weer helemaal terug ... ben weer sinds 3 weken aan het trainen
wish me luck,

grt eddy

Gozer, tuurlijk wens ik je alle succes, maar je bent er een half jaar uit geweest...nu train je weer sinds drie weken en ga je aan een "heftige" kuur beginnen...

Ik kan hier niet helemaal bij, maar iedereen is natuurlijk baas over zijn eigen lichaam...

grt. Rico
 
dutch windmill zei:
Gozer, tuurlijk wens ik je alle succes, maar je bent er een half jaar uit geweest...nu train je weer sinds drie weken en ga je aan een "heftige" kuur beginnen...

Ik kan hier niet helemaal bij, maar iedereen is natuurlijk baas over zijn eigen lichaam...

grt. Rico

ik snap zeker wat je bedoelt ... was zelf ook aan het twijfelen... maar zit nu met nog kg's in de min en iets hoger vet%... kortom ik zit hierdoor gewoon niet lekker in me vel....

heb eff die kg's gepakt die er toch weer zo aanvlogen ...en nu knallen...
 
t*ring.. wat een lekkere kuur :D all the best! blijf wel verantwoord bezig ;)
 
succes bro! hou je in de gaten!!!
 
heftig kuurtje, succes, ik ben benieuwd
 
dream warrior zei:
succes en blijf nu wel posten edje

bij deze dan alvast.. opdate 1 ;)

was gister begonnen en er is natuurlijk nog niets over te zeggen... maar dit is wel de eerste keer dat ik een kuur ook echt voel... weet zeker dat als ik nu niet train en eet dat ik van me stokje zou gaan... mijn lichaam schreeuwd duidelijk om harcore training en massa's voedsel..

verder zweet ik me de tering de heledag... maar dat hoor ik wel vaker van jongens als ze wat hoger gaan in de test...

heb ook gister gelijk eerste keer lipostabil gezet... 2ml verdeeld over 40inj. moet zeggen het viel me reuze mee... wel moet verder vandaag niemand aan mijn 40 blauwe plekken komen want dan stomp ik hem voor ze kop... :D

net 30min cardio gedaan op de nuchtere maag....

nu eff aan de havermout met ananas kwark shake.. :cool: en de rest van de dag natuurlijk flink bulken... ben eens benieuwd of deze aanpak eenigzins werkt...

grt eddy
 
Je wil weer kilo,s pakken, en toch cardio op nuchtere maag?
 
grappa zei:
Je wil weer kilo,s pakken, en toch cardio op nuchtere maag?

in combinatie van de middelen die hij gebruikt kan dit prima!
bf verliezen en spieren aankomen....niets mis mee!!
 
grappa zei:
Je wil weer kilo,s pakken, en toch cardio op nuchtere maag?

ik gebruik op het momment lipostabil... en dit maakt vet mobiel... ik denk ik doe gewoon dan 's ochtens op de nuchtere maag wat cardio om dit vet vervolgens af te voeren... de rest van de dag bulk ik gewoon ... ik ben niet bang dat ik het verbrande vet weer erbij bulk omdat je normaal in een hgh kuur toch al iets omlaag gaat in je algehele bf... en ik denk niet dat ik tijdens dit cardio half uurtje spieren afbreek.. want met al die adrogene in mijn lijf lijkt me dat toch heel sterk...

zoals ik al eerder poste beetje onorthodox...maarja als ik alles volgens de regels zou doen... dan zou ik geen eddycaminos meer heten.. :D

maargoed.. we zullen zien... zou het niet zo gaan als ik hoop ... is dat half uurtje nog snel geschrapt... bovendien hou ik alles goed in de gaten (gewich, bf%, vocht% enz.)

grt
 
dutch windmill zei:
Gozer, tuurlijk wens ik je alle succes, maar je bent er een half jaar uit geweest...nu train je weer sinds drie weken en ga je aan een "heftige" kuur beginnen...

Ik kan hier niet helemaal bij, maar iedereen is natuurlijk baas over zijn eigen lichaam...

grt. Rico
Vind het ook wat vreemd, en wat een kuur in verhouding met stats :eek: Maar toch succes ermee eddy!
 
Haha jij bent echt leip he :D. Denk je nou zelf dat het echt verstandig is om zo'n kuur te doen gezien je stats? Ik denk dat je hetzelfde met veel minder kan behalen. Bedenk dat meer niet altijd beter is, dat geld ook voor roids.
 
G21 zei:
in combinatie van de middelen die hij gebruikt kan dit prima!
bf verliezen en spieren aankomen....niets mis mee!!

Natuurlijk kan dat.
Het ligt er maar aan wat je wil.

En omdat hij KILO,S wil vond ik het wat vreemd om dan op je nuchtere maag te gaan cardiooen.

just my 2 cents.
 
ik hoop dat je er wat aan gaat hebben
 
Back
Naar boven