MuscleMeat

kuur met uhh... alles! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

alvast bedank voor veel postitieve reactie's...

ik denk ik gooi eff een update'je ertegen aan....

zou gister moeten zijn begonnen met de slin... maar dat stel ik uit tot morgen aangezien ik op het momment niet de mogelijkheid heb om perfect te eten...

maargoed dat wist ik van te voren.. .daarvoor had ik de slin ook pas in week 2 ingepland...

verder ben ik erachter gekomen dat mijn weegschaal afwijkt... 1,4kg ook nog wel :eek: ..dus mijn begin gewicht was maar 86.1kg... en dat is nu op het momment 87.4kg... dus 1.3kg erbij ... ben al eens meer bijgekomen de eerste week...maar toen had ik ook een dikke kop van het vocht nu met die femera probeer ik dat dus te onderukken en dat lukt volgens mij aardig aangezien digitale meting zegt mijn vocht % het zelfde gebleven...

verder merkte ik na een dag al een ontzettend opgeladen gevoel... en ja hoor dat merkte ik ook gelijk weer met bankdrukken....

ben benieuwd als ik met de slin begin...

grt
 
Ik zie toch echt a.s in zijn schema hoor elmo? Of snap ik je verkeerd?
 
Ik denk dat ik wat gemist heb want ik wilde deze Edit er nog bij plaatsen:

"Of ben je vergeten de AAS te noemen, kan natuurlijk ook.
Dan svp je hele kuur plaatsen ipv fragmenten. Merci"

Ben aan vakantie toe

Edit: had het schema niet eens gezien. Ik ga m'n post deleten voor ik mezelf nog meer voor schut zet.

Sorry Eddy!



IKKE zei:
Ik zie toch echt a.s in zijn schema hoor elmo? Of snap ik je verkeerd?
 
Laatst bewerkt:
Staat in dat plaatje :P
Vakantie doet de mens goed :D
 
zo weer een week voorbij tijd voor een nieuwe update.. :D


mijn begin gewicht was 86.1kg

week 1: + 1.3kg
week 2: + 3.0kg

zit dus nu op 90.4kg :cool: ...en dat bevalt me wel... aangezien ik boven de 90 kg altijd pas echt een beetje massa begin te krijgen :D

ben nog niet begonnen met de insuline heb ik nu weer verplaats naar maandag... ben denk ik een beetje zenuachtig en wil hiervoor als gewoon perfect hebben...anders zie ik er dadelijk uit als fat bastard...

verder merk ik duidelijke kracht toename en merk ik (en ook mijn vriendin) dat ik tot nu toe erg weinig extra vocht aantrek... geen dikke kop gelukkig...

heb afgelopen week ook 6x getraind in plaats van 5 ... merkte duidelijk aan mij lichaam dat ik meer aan kon.... wel merk ik dat ik op rust dagen een ontzettend opgeladen gevoel krijg.... deze doseringen zijn duidelijk niets om rustig bij te gaan zitten en een training over te slaan...dan krijg je gegarandeerd lichtelijk last van roid rage.. :D


verder gaat alles perfect... hoop dat ik dit even vast kan houden... maarja dat zal wel niet want dan zou ik over 21 weken 140kg wegen..

grt eddy
 
hèhè go for it eddy!!!
 
Ondanks dat je je niet lekker voelt met de stats waarmee je weer bent begonnen te trainen, had je het toch wel 3 maandjes uit kunnen houden en je spiergeheugen het werk kunnen laten doen?

Denk dat je dan meer uit je kuur had kunnen halen en ook echt nog beter eruit gezien zou hebben.

Desalniettemin wens ik je erg veel succes.
 
zo...

weer een week voorbij en dus tijd voor een update....

ja ik slap shwanz nog niet begonnen met de slin..maarja vandaag ga ik er echt ...echt! aan geloven... ga strax trainen en ben nu al niets meer van vet meer naar binnen aan het gooien...zodat mijn lichaam strax alleen gaat opslaan wat ik wil... moet vandaag ook echt wel ...anders gaat me shema te erg door de war..

met trainnen enzo alles erg goed gegaan... ben weer ongeloofelijk sterk... heb 160kg gebankdrukt... 3x zonder hulp toen nog 3x met hulp... 140kg kon ik er voor verbazingwekkend makkelijk 8 herhalingen zonder hulp wegduwen... en dat was weer een tijd geleden dat me dat gelukt was...

merk wel dat ik volgens mij iets overtraint raak... heb gister na 5 trainings dagen op een rij maar een rustdag ingelast aangezien ik wakker werd en iedere spier na een paar bewegingen zo opgepompt werd dat het pijn deed en me armen aanvoelden alsof er een paar betonnen blokken hingen..

maargoed ook deze week geen slecht resultaat....

begin gewicht was 86.1kg

week 1: + 1.3kg
week 2: + 3.0kg
week 3: + 2.1kg

dus zit nu op 92.5kg

grt eddy
 
EDDY.. JIJ LEIPKEES!!! :eek: :D

Ik moet zegge dat hij in 3 weken tijd erg veel vooruitgegaan is. Ik was er bij toen hij zich aan 't opmeten was 3 weken terug. Wat een verschil!

keep it up Ed!
 
was zoals beloofd eindelijk echt begonnen met de insuline... heb hem nu 3 dagen gezet ....maar hellaas dat gaat niet helemaal zoals gepland...

ik zal het even vertellen..mischien dat hier iemand me kan helpen ... zodat ik ermee door kan gaan want hoe het er nu naar uitziet wil ik hem helemaal uit de kuur gooi... nee schoppen...

dag 1:

dosering: slechts 2IE ...

bijwerkingen: heel moe (maar niet zo erg dat ik zou willen slapen, rooie ogen, koud, misselijk) afgelopen naar 4/5 uur na injectie

dag 2: zelfde bijwerkingen nu met 4IE

dag 3: weer zelfde bijwerkingen nu met 6IE


ik heb naar mijn mening genoeg suiker en koolyhdraten binnen gekregen.. 7/8gr dextrose net voor injectie met nog creatine 10gr glutamine 5gr. en 50gr whey...

tussen door nog dextros gedronken en dextro energie gegeten om het gevoel weg te krijgen ... maar zonder ook maar eenig resultaat...

na uur weer maaltijd met 100gr koolyhdraten en 40gr whey
na uur en kwartier weer hetzelfde...

probleem is denk ik dus ook niet zo dat ik er te moe van word door te kort aan suiker... maar iets anders?... ik voel me gewoon echt ziek vrijwel direct na injectie... weet niet of ik mischien overgevoelig ben voor insuline.. want ik dacht vooral bij maar 2IE echt van dit kan toch niet?..

hoop dat er een oplossing voor is... want op deze manier wil ik het echt niet blijven gebruiken...

ken een jongen die zetten 40IE ( ja is echt geen geouwhoer... bij meer intresse leg ik het verhaal wel even uit) en die kreeg het nog gewoon bijgegeten... ik zet 2iu neem met die extra dextro energie nog meer als 10gr dexrose per IE en voel me dood ziek...

maargoed ik kap er mee ...anders is het verhaal dadelijk zo lang dat niemand... het nog wil lezen..

grt
 
ff 1 ding, kijk uit met die insuline! geen grappen daarmee uithalen.

zet je IM of subcutaan?
 
hardgainers zei:
ff 1 ding, kijk uit met die insuline! geen grappen daarmee uithalen.

zet je IM of subcutaan?

nee dat weet ik daarvoor had ik ook gelijk zoiets van hier kap ik mee... als ik me al k*t voel op 2IE dan kan het met 10IE eigenlijk niet veel goeds worden..

zet hem subcutaan...

heb laatste keer met 6IE tussen de maaltijden en de dextrose shake na injectie, nog echt veel suiker binnengekregen... nog een extra dextrose shake van +/- 40gr een heel pakje dextro energy en nog 6 glazen cola ofzo.... werd er niet beter op...
 
zo het is weer update vrijdag...

2 dagen slecht gegeten door omstandigheden ...maarja het is niet anders... de weegschaal gaf vanmorgen dan ook een stuk minder aan dan enkele dagen geleden...maarja wat ik nu minder heb pak ik volgende week wel extra... en ik mag niet klagen toch weer voorruit gegaan...

begin gewicht was 86.1kg

week 1: + 1.3kg
week 2: + 3.0kg
week 3: + 2.1kg
week 4: + 0.9kg

dus zit nu op 93.4kg

dit zou ook eigenlijk me laatste week zijn met d-bol...maar ik heb besloten die nog een weekje door te zetten...aangezien ik wel lekker ga...

verder probeer ik komende week nog een keer de insuline dit keer met nog meer suikers dan ... kijken wat het nu word...

grt eddy
 
:shake: :dunno: uw kuur jpg is echt wel niet duidelijk te lezen
 
superdude zei:
:shake: :dunno: uw kuur jpg is echt wel niet duidelijk te lezen

moet je er nog 1x op klikken ...word die iets groter maar wel stukken duidelijker...

grt
 
ohja was nog vergeten te vermelden dat ik gister wel beetje last had van me tepel... natuurlijk had ik nolva bij de hand dus gelijk een tabje gegooid...

vandaag niet meer maar voor de zekerheid toch maar een gegooid... had er niet erg last van hoor maarja beeter voorkomen dan genezen...

denk dat het kwam omdat ik de dbol s'avonds was vergeten en deze dus maar voor het slapen heb genomen... en ja dbol aromatiseerd nogal makkelijk...
 
had al een paar foto's gemaakt... maar ben nog aan het twijfelen mischien zet ik ze online... vind het eigenlijk nog een beetje vroeg maarja vorige pic is van 8/9 weken geleden en toen woog ik maar 79kg dus je ziet wel al een beetje vooruit gang...hehe..

heb verder nog wat pic's gemaakt van een gedeelte van me gear ... en hoe je buik er uit ziet na lipo injectie's ook best intressant... eff kijken wanneer ik tijd heb..gooi ik die er in ieder geval al op...
 
heb je nog last van je tepel ?
 
ECLIPSE zei:
heb je nog last van je tepel ?

nee eigenlijk maar twee dagen gehad... die 2 dagen nolva gepakt en gelijk geen last meer van....

wel beetje vet rond me tepels maar dat had ik al.... en heb ik altijd als ik iets dikker ben...
 
Back
Naar boven