MuscleMeat

kuur met uhh... alles! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ok leuke discussie hier maar ik zal het even uitleggen want er zijn duidelijk wat mensen die er HELEMAAL NIETS VAN SNAPPEN...

ik had 10kg verloren... en weet dat je verloren massa snel terug wint!!...dus heb ik 7kg binnen enkele weken terug gekregen en merkte toen aan me lichaam dat die dat wel even genoeg vond ... toen ben ik begonnen met deze super kuur... resultaat nog eens 10,5kg erbij vrijwel zonder vocht en iets lager in bf%....

g*dverdomme mensen dat zijn in een paar weken 17.5kg!!! en vragen julie je af hoezo ik niet naturel ben doorgegaan!!... ja...

maargoed zal gelijk kleine update geven...

niet veel bijzonders maar kracht blijft super vooruit gaan... zit op 400mg tren per week en neem aan dat het hierdoor komt... heb gister 180kg gebankt.. 4herh. zonder hulp en toen nog 3 ofzo met... net schoulder press gedaan met losse stang met 120kg! dus lijkt me niet slecht voor zo'n klein mannetje hehe...

grt

eddy
 
eddycaminos zei:
ok leuke discussie hier maar ik zal het even uitleggen want er zijn duidelijk wat mensen die er HELEMAAL NIETS VAN SNAPPEN...
ik had 10kg verloren... en weet dat je verloren massa snel terug wint!!...dus heb ik 7kg binnen enkele weken terug gekregen en merkte toen aan me lichaam dat die dat wel even genoeg vond ... toen ben ik begonnen met deze super kuur... resultaat nog eens 10,5kg erbij vrijwel zonder vocht en iets lager in bf%....
g*dverdomme mensen dat zijn in een paar weken 17.5kg!!! en vragen julie je af hoezo ik niet naturel ben doorgegaan!!... ja...
maargoed zal gelijk kleine update geven...
niet veel bijzonders maar kracht blijft super vooruit gaan... zit op 400mg tren per week en neem aan dat het hierdoor komt... heb gister 180kg gebankt.. 4herh. zonder hulp en toen nog 3 ofzo met... net schoulder press gedaan met losse stang met 120kg! dus lijkt me niet slecht voor zo'n klein mannetje hehe...
grt
eddy

Maat, ik word er al helemaal jaloers van :p
 
je blijft lekker gaan , lekker joh!
 
Eddy hoe bevalt de HGH je en op die kleine hoeveelheid? (4iu)
 
SCREWBEAST zei:
Eddy hoe bevalt de HGH je en op die kleine hoeveelheid? (4iu)

ik heb de hgh ondertussen verhoogd zit nu op 5iu p.d maargoed.. heb wel het idee dat het zijn bijdrage levert.. bf% is iets omlaag gegaan terwijl ik echt niet schoon bulk... en ik geloof er zelf in dat de hgh helpt gewonnen massa beter vast te zetten zodat ik na de kuur ook minder verlies...maargoed dat zullen we strax nog zien he..:D
 
foto week 12:
[Link niet meer beschikbaar]

zo week 14 voorbij... blijf de laatste tijd iets lager in gewicht hangen zo rond de 96kg... maargoed ben wel een stuk droger geworden en wil de me de laatste weken vooral daarop en hardheid gaan richten...

tren gaat eruit... heeft volgens mij erg veel geholpen met kracht! (van de week maarliefst 200kg 2 herh gedrukt)... dus hoop dat dat nu niet gelijk achteruit gaat...

ben vandaag weer begonnen met de igf-1 dit keer van igtropin (vorige was natural) op 80mcg p.d. voor 3/4 weken...

volgende week komt de winny erbij ..dus dan kan ik lekker hard worden...

grt eddy
 
net nog even vergelijking erop gezet... post hem hier ook even... staat tenminste mij vooruit gang van de kuur hier ook fatsoendelijk:

[Link niet meer beschikbaar]
 
Sow man wat een vooruitgang man! Maarja dat mag ook wel aangezien je dealer nu dankzij jou nog een extra vacantiehuisje op de canarische eilanden heeft gebouwd ;)

Tja ik moet eerlijk zeggen dat ik je before foto's ook nogal matig vind, niet echt een fysiek waarbij ik persoonlijk zulke kuren naar binnen zou pompen. Maarja de na foto's zijn zeer zeker de moeite waard, flinke dikke massa op je frame, ziet er goed uit. Ieder zijn eigenlijk keuzes, ik hoop dat je het een beetje vast kan houden :)
 
:D Groot verschil bro!

Doen alle middeltjes en je eigen inzet het toch zekers goed.
 
ik ben nooit tegen AS geweest, maar nu ik deze thread heb gelezen begin ik te twijfelen.
 
wat zit iedereen toch te zeiken! laat eddy lekker met rust. Hoeveel scheinheilige gasten denk je dat er tussen de forum mensen zitten die wel alles goed weten maar het zelf ook niet doen.

"tussen je kuren minimaal kuur + nakuur aanhouden" bla bla bla.....dat zegt iedereen ja, maar de helft begint al veeeel eerder dan dit.

als iemand andere dingen doet dan de standaard regeltjes en je bent het er niet mee eens houd dan gewoon je mond en zit zo'n log niet zo te verzieken.

eddy weet wat hij doet en weet heel goed wat het voor zijn gezondheid betekent. de een neemt het nou eenmaal wat minder nauw als sommige bangerikken van 70 kilo....
 
uhh ik lees nu van alles door elkaar :S

Wat heb je nou in totaal allemaal gekuurd?
 
younggod zei:
wat zit iedereen toch te zeiken! laat eddy lekker met rust. Hoeveel scheinheilige gasten denk je dat er tussen de forum mensen zitten die wel alles goed weten maar het zelf ok niet doen.
"tussen je kuren minimaal kuur + nakuur aanhouden" bla bla bla.....dat zegt iedereen ja, maar de helft begint al veeeel eerder dan dit.
als iemand andere dingen doet dan de standaard regeltjes en je bent het er niet mee eens houd dan gewoon je mond en zit zo'n log niet zo te verzieken.
eddy weet wat hij doet en weet heel goed wat het voor zijn gezondheid betekent. de een neemt het nou eenmaal wat minder nauw als sommige bangerikken van 70 kilo....


mee eens :D
 
younggod zei:
wat zit iedereen toch te zeiken! laat eddy lekker met rust.
Als je met rust gelaten wil worden, dan moet je het dagboek onder je kussen gebruiken. Een openbaar log is een vraag om aandacht, dus daar kan ook negatieve aandacht bij horen.
 
dj_phreak zei:
Als je met rust gelaten wil worden, dan moet je het dagboek onder je kussen gebruiken. Een openbaar log is een vraag om aandacht, dus daar kan ook negatieve aandacht bij horen.


een open baar log is vragen om opbouwende opmerkingen en tips die je helpen je kuur beter in elkaar te zetten en te door lopen.

wat voor toegevoegde waarde heeft het dat jij laat weten dat je nu ineens iets tegen a.s hebt??

lekker boeiend......
 
younggod zei:
een open baar log is vragen om opbouwende opmerkingen en tips die je helpen je kuur beter in elkaar te zetten en te door lopen.
wat voor toegevoegde waarde heeft het dat jij laat weten dat je nu ineens iets tegen a.s hebt??
lekker boeiend......
Sorry, ik zal me beperken tot ass-kissing. Dank voor het goede voorbeeld.
 
dj_phreak zei:
Sorry, ik zal me beperken tot ass-kissing. Dank voor het goede voorbeeld.


geef eens antwoord op mijn vraag dan, wat voor toegevoegde waarde heeft zo'n opmerking van jou aan een log?

als iemand een kuurvoostel post mag je kritiek geven zo veel als je wilt. Dan word er ook om gevraagd en wordt iemand zijn mening ook gewardeerd of die nou positief of negatief is.

Als iemand een log opent is hij toch al begonnen, dus waarom zou je dan 4 pagina's gebruiken om hem te vertellen dat je het er niet mee eens bent?

dat vind ik vrij nutteloos en ook helemaal niet nodig..

of zie je dat anders?
 
dj_phreak zei:
ik ben nooit tegen AS geweest, maar nu ik deze thread heb gelezen begin ik te twijfelen.

hoezo begin je dan te twijfelen?.. snap hem eff niet?...

en zo als al gezeg... een logboek is geen vraag om aandacht ..want bij een test deca kuurtje had ik er zeker geen gemaakt!... als ik aandacht wou ging ik wel op sugadudes staan was ik zeker weten de breedste breezahh..:D
 
kritiek mag je imo altijd geven. Je kan mensen ook hoeden om zoiets te doen. Want wat die allemaal tot zich neemt is onverantwoord. Ik vind het best dat hij dat doet maar een kritische kanttekening dat dit niet geheel zonder gevaar is mag best.

@ Eddy
Ik hoop voor je dat veel vasthoudt. Zorg dat je geen koudje vat ;)
 
Back
Naar boven