XXL Nutrition

kuur/nakuur lijst

Bezoekers in dit topic

Bipolar

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
8 okt 2012
Berichten
1.723
Waardering
86
Lengte
1m80
Massa
86kg
Vetpercentage
13%
Beste DBB'ers

Paar dagen geleden heb ik een topic geopend i.v.m. verstandig nakuren. Ik ben bezig geweest met het opstellen van een lijst dat die bij veel voorkomende kuurtjes, de over het algemeen aanvaarde nakuur. Ik wil hierbij dus een voorlopige lijst posten. Ook wil ik zeggen dat ik zelf geen ervaring heb met kuren maar dat ik vaak mee lees en ook vaak topics tegen kom van mensen die 4 weken na de laatste inject erachter komen dat het niet echt lekker gaat. Alles wat ik in het lijst heb gezet is van logjes gehaald van mensen die ze hebben gepost en van bepaalde mensen die mij een PM hebben gestuurd.

Het is nog niet heel veel maar de meest voorkomende beginners kuurtjes zitten er in. Bepaalde dingen die ik er bij heb geschreven kunnen dus onjuist zijn maar daarom vroeg ik ook om hulp van de ervaren gebruiker hier. Ik hoop hiermee een goede discusie te openen over veilig en verantwoord kuren!

Ik sta open voor comentaar/verbeteringen/aanpassingen/toevoegingen

Met vriendelijke groet,

Bipolar

PS. Excel sheet heeft 2 pagina's
 

Bijlagen

  • DBB kuur-nakuur mogelijkheden.xlsx
    17,4 KB · Weergaven: 81
Laatst bewerkt:
Spellingschecker, tren e = 200mg/ml

Leuk initiatief, maar vermeld wel dat nakuren per persoon verschilt.
Bij kuur 9 is de nakuur wel erg kort (3 weken).
Denk ook dat het leuk is om kuren toe te voegen die langer als 12 weken duren..
 
jep thnx voor reactie. sowieso heb ik veel moeite met spelling :P maar dat regel ik wel. en heb er ook bij gezegd dat t per persoon verschilt je moet die cel onder ''Belangrijk'' 2 keer klikken dan verschijnt een heel verhaal! ik wilde ook de langere kuurtjes erin zetten maar vond het nogal lasit om uit de kuurlogs te halen wie, wat, wanneer mee laat lopen.
Daarom vroeg ik ook naar hulp van de ervaren BB'ers
 
niemand van degene die het hebben gedownload nog wat toe te voegen (dat kan haast niet ).. ik zie gewoon echt dat er mensen zijn die vragen stellen waar de antwoord gewoon zo uit dit lijst gehaald kan worden.
 
Back
Naar boven