Fitness Seller

Kuur & nakuur

Bezoekers in dit topic

Eddie32

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
14 okt 2002
Berichten
44
Waardering
0
Ik ga navolgende kuur doen:

Week 1-4: 100mg propionaat/EOD
Week 1-10 : 400 mg Equipoise /wk -> Britisch Dragon
Week 3-10 : 50 mg Winstrol/ED -> GS
Nakuur:
Week 12-13 : 20 mg/dag Nolvadex

Ik hoop hiermee te winnen een kilo of 5 aan droge spiermassa.
Iemand hier nog opmerkingen over ?
Is de nakuur goed of ?
Prop is test op waterbasis (als ik het goed begrepen heb), moet ik na die 4 weken prop niet al iets pakken van Nolvadex ?

Grt Eddie
 
mm.. kan er wel theorien achter verzinnen.. maar weet niet of jij dezelfde theorieen heb..

Ten eerste Prop is geen test op water basis.
Prop is testosteron propionaat en is gewoon op olie basis.
net zoals de boldenone (EQ)
Winstrol is op water basis.

Na 4 weken prop hoef je geen nolva te pakken. je gebruikt immers al winny..

als ik je kuur mocht aanpassen en ik zou hem zoveel mogelijk er op moeten laten lijken. zou ik zeggen :

Week 1-8 boldenone 400mg
Week 1-8 TEst enth 500mg
Week 1-4 Test prop 100mg EOD
Week 5-10 Winstol depot 50mg ED
Week 8-10 HCG 5000ui
Week 11-13 Clomid of als je persee wilt nolva..

Gebruik je iets meer, maar iets korter en door de winny wel langer te gebruiken geef je je lichaam de kans om de bol en enth kwijt te raken zonder dat je zonder AS zit.. zodat je gelijk kan beginnen met de nakuur.. zodat je minder afname hebt..

Je zult meer massa scoren met deze kuur!
 
Mooie kuur die Champ voorsteld...zal je ook meer dan 5 kilo mee halen als je alles goed doet.
 
Thanx...maar als prop niet op waterbasis is dan laat ik deze eruit, ik had namelijk begrepen dat op oliebasis het lastiger spuiten is dan op waterbasis. En het ging mij erom dat het als een soort van kickstart moest weken voordat de EQ en evt. test enth. in zou slaan. En als het op oliebasis is dan is het niet gelijk werkzaam, toch ?
..is er een alternatief voor de prop, dus een ander kick start (ik heb ook nog 13 primo's liggen) ?
 
Nee hoor die prop kan je perfect als kickstart gebruiken. maar alleen als je het gelijk gebruikt met de test eth. dan is het de kickstart voor de enth.
Ondanks dat het op olie basis is.. de detectie tijd van prop is ook veel korter dan die van een wateroplosbare zoals winny..

maar als je een andere kickstart wil. zou ik zeggen neem OXY 3 weekjes.. dan kom je binne no time een paar kilo aan en kracht neemt heel snel toe.. dan vast houden met de rest..

Maar ik zou toch voor de kuur gaan die ik als eerst gepost heb..
 
Ok, ga dus ook maar enth. bestellen.

Is Primoteston (schering)-> enth. ??

Moet van Week 8-10 HCG 5000ui gebruiken omdat ik prop in mijn kuur heb?, bij een zelfde kuur (zie voorbeeldkuren) zonder prop kwam geen HCG aan te pas ??
 
Ja primoteston is enth.

HCG in je kuur omdat je je eigen testo naar benee haalt en je ballen kunnen krimpen.. door het tijdens een kuur te gebruiken herstellen je ballen en dan na de kuur zet je ze weer aan het werk dmv clomid
 
Thanx Champ!!!!

Dit word het:

wk 1-10 test enanthate 500mg/EW
wk 1-10 equipoise 400mg /EW
wk 6-12 winny 50mg/ED oral
wk 10-12 HCG 5000ui
wk 13-16 Nolva 40-40-30-20mg/ED

Ik laat die prop er toch uit vind het te veel spuitwerk, Oxy is niet voor beginners heb ik begrepen dus dat is ook geen optie. Misschien nog een andere optie ? Al beginnen met de winny misschien ?(wk 1-3)

Ik heb een 10 ml flesje EQ, daar kan ik dus 5x een spuit mee vullen, kan dat geen kwaad dat het 5 wkn aangebroken is ? Is wel lastig zeker om precies 2 ml eruit te halen ?
 
Iemand hier nog een antwoord op ?
 
Als Je een beetje steril te werk gaat, 5 weken voor een aangebroken flesje EQ is geen probleem....en het is niet lastig, met een spuit ( van 2.5ml)precies 2ml er uit halen...
groeten CCavallo
 
Back
Naar boven