XXL Nutrition

kuur onderbreken (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Floyd

Advanced Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
14 okt 2002
Berichten
1.384
Waardering
0
eff een vraagje, ik heb een zwaar groot probleem;

heb afgelopen woensdag voor de derde keer boldenone in m'n bips gezet. 1e en 2e week 600mg. 3e (afgelopen woensdag dus) 400mg.

Probleem is echter dat ik problemen heb met m'n rechterhand (ja, das echt lelijk dus.....!) enfin, of het is zeer zwaar gekneusd of nog iets ergers (scheurtje ofsow) doet er verder ook niet toe. Ik kan dus niet meer trainen, beetje benen, buik en kuiten that's it. Vind ik persoonlijk zonde van de kuur.... ja toch. Nu heb ik als deadline volgende week dinsdag genomen, en dan beslis ik wel of ik woensdag de volgende zet of stop. en binnenkort opnieuw begin.

Kan ik dan zo stoppen?..... Want dit schiet niet bepaald op.....
 
hmmmmmmm, is deze vraag nu echt te complex?.... jammer :D
 
Ja ik zou stoppen veel resultaat zul je er niet meer mee boeken je kan beter de rest bewaren voor de volgende kuur.

maar je moet het zelf weten.... alleen zou ik ook niet de bijwerkingen willen als ik er toch niet veel mee opschiet
 
Stoppen en licht nakuren. Herstellen en terug hard beginnen trainen en eten. Dan je kuur volledig herbeginnen. Zo zou ik het doen.
 
3 weken op, 3 wkn af?..... en daarna weer beginnen?.... Dat was altijd het feit. Verder, ik weet niet, maar qua bijwerkingen...... heb ik nog niet veel gemerkt. Paar dgn geleden hele dag zeurende koppijn, maar die had ik ook kunnen hebben zonder dat spul.

Ik denk eigenlijk dat ik wel ga onderbreken, m'n hand wordt er niet bepaald beter op.
 
Laatste ontwikkeling...

Heb straks met een dumb eff wat curls gedaan, ging aardig, was 10kg, dus dan moet 15kg ook te doen zijn. Nu wilde ik die boldenone 9 wkn, en laatste 6wkn winny tabs.
Wat als ik er drie weken extra boldenone aan toe voeg. en die winny drie weken later pak. Mits ik deze week voor elke spiergroep goede en zware trainingen kan afwerken. Lukt dat voor woensdagavond niet, dan stop ik alsnog.....

The sane-cycle bestond toch ook uit 12wkn boldenone?!
 
12 weken boldone is goed en daar heb je meer resultaat mee dan 9 weken boldone.
 
Gaat ook gebeuren Freak, heb deze week weer redelijk kunnen trainen...... En je hoort het vaker dat mensen 12wkn boldenone pakken, en bij mij kan er nog genoeg groeien, aan gezien ik de eerste 3wkn (misschien4) niks aan winst heb behaald......

ciao
 
Back
Naar boven