XXL Nutrition

Kuur/Producten voor een voetballer

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

TrX

Cool Novice
Lid geworden
6 jun 2017
Berichten
31
Waardering
3
Lengte
1m76
Massa
74kg
Graag zou ik als voetballer meer kracht en uithouding hebben tijdens wedstrijden. Voornamelijk in de benen en het bovenlichaam.

Welke producten of welke kuur raden jullie aan? Ik dacht aan Winstrol en Deca Durabolin.
 
Geen kuur lijkt mij voor jou het beste.
Wat dan wel? Ik zoek naar oplossingen om mijn uithouding te verhogen. Met gewoon trainen zet ik al op mijn maximum.
 
Winstrol is sowieso geen goed idee bij voetbal.
 
Nandrolon wordt nochtans veel gebruikt in het voetbal.
 
Alles wat je rode bloedcellen verhoogd is good 2 go voor een betere uithouding.
 
Alles wat je rode bloedcellen verhoogd is good 2 go voor een betere uithouding.

Dan denk ik aan een combinatie van Deca Durabolin en Eprex?
 
Dan denk ik aan een combinatie van Deca Durabolin en Eprex?

Deca, Bold, Primo, Var... maar wel met een dosis test langs. Of je roze liefdes sabel gaat dat niet leuk vinden. En idd een epo'tje erbij.
 
Winstrol ftw
 
Misschien heeft Zlatan nog wel een potje Deca over voor je :)
 
Hiit training zit je ook al op je max?
 
Wat dan wel? Ik zoek naar oplossingen om mijn uithouding te verhogen. Met gewoon trainen zet ik al op mijn maximum.
Dan denk ik dat je niet weet wat trainen is.
 
Deca, Bold, Primo, Var... maar wel met een dosis test langs. Of je roze liefdes sabel gaat dat niet leuk vinden. En idd een epo'tje erbij.
Welke meerwaarde zou EPO hebben wanneer je al één van die anabolen zou gebruiken die je aanraadt? Test, bold, enz... verhogen je hematocriet al dusdanig dat je geen EPO meer nodig hebt. Of het moet zijn dat je redelijk vlug een trombose of hartinfarct zou willen.
Maar iemand die te lui is om te trainen, zal met die producten (zelfs EPO) geen goede uithouding verkrijgen.
 
Welke meerwaarde zou EPO hebben wanneer je al één van die anabolen zou gebruiken die je aanraadt? Test, bold, enz... verhogen je hematocriet al dusdanig dat je geen EPO meer nodig hebt. Of het moet zijn dat je redelijk vlug een trombose of hartinfarct zou willen.
Maar iemand die te lui is om te trainen, zal met die producten (zelfs EPO) geen goede uithouding verkrijgen.

EPO kan altijd nog, imo eerst maar eens de reguliere middelen pakken
 
'Kan altijd nog'

Crea...
Keertje oral..
Injects..
BCen..
T3..
HGH..
Slin..
DNP..

Meanwhile; shit 'done it all :roflol:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven