MuscleMeat

kuur sus deca (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

rambo3

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
26 mei 2005
Berichten
125
Waardering
0
ik ben nu bezig met een kuur 250 sus eb 200 deca. zit nu in week 6 en ben 5 kilo aangekomen. maar dan mijn probleem: ik had niet verwacht dat mijn ballen zo veel zuiden krimpen. bij mij eerste kuurtje was het maar echt heel klein beetje. nu echt een verschil. ze zijn veel kleiner geworden dan daarvoor. veel kleiner en ik maak me een beetje zorgen over.
iemand di emij advies geeft zei om met de hoeveelheden lager te gaan zitten. maar dat vind ik niks. minder dan 200 deca is het allemaal de moeite niet waard. dus zelf dacht ik om na week 8 (dus over 2 weken) er mee testoppen en in week 11 met nakuur te beginnen. OF (ik was van plan om het 10 weken te doen) 10 weken gewoon doorgaan en laatste weken wat HCG bij pakken.

wat zeggen jullie?
 
manier 1. zover mijn kennis gaat moet je hcg na de kuur doen. als je kuur uitwerkt en da is 3weken na laatste inject. je kan ook 10 weken kuren maar wacht met hcg 3 weken en doe dan elke 5 hcg injecten (totaal 3x) .
 
ik zou er tien weken van maken en er hcg bij gaan zetten.. En zeker niet in je nakuur maar eigenlijk nu al!
 
minder gaan zetten is echt een dom advies. Ze gaan pas echt weer groeien als je helemaal clean bent
 
ja, koop zsm hcg, zoals younggog al zei, en begin 500iu om de 5 dagen te zetten.
dit had je eigenlijk al moeten gaan doen voordat het daadwerkelijke krimpen begon.
succes
 
dennis999 zei:
ja, koop zsm hcg, zoals younggog al zei, en begin 500iu om de 5 dagen te zetten.
dit had je eigenlijk al moeten gaan doen voordat het daadwerkelijke krimpen begon.
succes

erg bedankt. ik had eigenlijk niet verwacht dat ik met 250 sus zo een verschil zag, vandaar dat ik het niet had liggen thuis.

toppie jongens :thumbup:
 
IKKE zei:
minder gaan zetten is echt een dom advies. Ze gaan pas echt weer groeien als je helemaal clean bent


ja klopt. hij zei ook tegen me dat als ik minder ga gebruiken dat het niet weer groot is, maar dan zullen z eniet verder krimpen
 
maar hoe gevraarlijk is dit eigenlijk? krimpen van je ballen. is dat heel erg gevraalijk? ik dacht zelf dat ze altijd ( na dat je gestopt was met kuren, paar maanden daarna) weer terug zouden gaan naar hun waare groote. maar ik hoor ook wel eens dat dit best gevraalijk kan zijn en je het zo snel mogelijk tegen moet gaan.
 
Je hebt het gewoon verkeerd aangepakt bro,Je had vanaf week 3-4 elke week 500 iu moeten zetten dan had je dit probleem niet gehad maar goed koop ff wat hcg en begin er mee anders is de kans groot dat je je massa weer in zal mogen leveren omdat je eigen sys niet goed "opstart"

Next time beter plannen!!

En goed nakuren evt met trib.
 
als je nu geen hcg hebt gebruikt in je kuur, je wacht 3-4 maanden en in die tijd zijn je ballen bijna, maar nog niet op ware grootte, je zet een nieuwe kuur waar je vanaf week 3-4 elke week 500iu zet , ga ja dan na die tweede kuur beter herstellen dan van de eerste?
 
SCREWBEAST zei:
Je hebt het gewoon verkeerd aangepakt bro,Je had vanaf week 3-4 elke week 500 iu moeten zetten dan had je dit probleem niet gehad maar goed koop ff wat hcg en begin er mee anders is de kans groot dat je je massa weer in zal mogen leveren omdat je eigen sys niet goed "opstart"

Next time beter plannen!!

En goed nakuren evt met trib.

daar heb je gelijk in. ik had alleen nergens gelezen dat mensen met 250 sus en 200 deca HCG gingen gebruiken. ik zag het alleen bij doceringen boven de 500. vandaar dat ik het nie in mijn kuur gepland had.
 
rambo3 zei:
daar heb je gelijk in. ik had alleen nergens gelezen dat mensen met 250 sus en 200 deca HCG gingen gebruiken. ik zag het alleen bij doceringen boven de 500. vandaar dat ik het nie in mijn kuur gepland had.

Dat geeft niet, zolang je maar leert van je fouten. dat doen we immers allemaal.
 
Ik heb met een vergelijkbaar kuurtje (test enanthaat en deca) ook altijd last van testikelatrofie. Gewoon 1* 1000IU HCG zetten en daarna elke 5-7 dagen HCG.
Mijn ballen zijn altijd een dag of 3-4 na de injectie een behoorlijk stuk terug gegroeid. Ik zou in je volgende kuren met sterke androgenen altijd die HCG gebruiken, het is zijn geld meer dan waard :D

Succes
 
thanks jongens (y)
 
of een tussen de kuur een igf-1 l3 kuurtje doen... heb gelezen dat deze ook voor volledig herstel van de grote van de testikels zou zorgen..
 
rambo3 zei:
ik ben nu bezig met een kuur 250 sus eb 200 deca. zit nu in week 6 en ben 5 kilo aangekomen. maar dan mijn probleem: ik had niet verwacht dat mijn ballen zo veel zuiden krimpen. bij mij eerste kuurtje was het maar echt heel klein beetje. nu echt een verschil. ze zijn veel kleiner geworden dan daarvoor. veel kleiner en ik maak me een beetje zorgen over.
iemand di emij advies geeft zei om met de hoeveelheden lager te gaan zitten. maar dat vind ik niks. minder dan 200 deca is het allemaal de moeite niet waard. dus zelf dacht ik om na week 8 (dus over 2 weken) er mee testoppen en in week 11 met nakuur te beginnen. OF (ik was van plan om het 10 weken te doen) 10 weken gewoon doorgaan en laatste weken wat HCG bij pakken.

wat zeggen jullie?

Volgende keer 500iu 1-2x per week gebruiken TIJDENS de kuur.
In jouw plaats zou ik dit doen:
Onmiddelijk beginnen met 500iu gedurende 10 dagen elke dag.
IN de laatste week van je kuur (10de of 12de week)...begin je met 2500iu om de 4dagen...in totaal 4x
Daarna begin je met clomid/nolva voor 4weken...Good luck! :p
 
Back
Naar boven