Fitness Seller

Kuur sust/deca/dbol afronden vraag

Bezoekers in dit topic

aesthBelg94

Cool Novice
Lid geworden
8 jun 2015
Berichten
57
Waardering
8
Lengte
1m92
Massa
98kg
Vetpercentage
14%
Beste,
Even kort voorstellen. Ik ben 21 jaar, 1m90 groot en weeg 101kg. 12-13% vet en train al 4.5 jaar. Benchpress is 145kg 1 rep max. Squat en deadlift doe ik niet zwaar want zit met een hernia..

Nou ben ik vorige week begonnen met mijn kuur. Het zou mijn eerste kuur zijn.. ik weet eigenlijk is die veel te zwaar maar bon.. het zij zo. Ik zou het namelijk zo willen doen:
Week 1-12 500 mg sust/week
Week 1-12 250mg deca/week
Week 1-4 30mg dbol/week als kickstart
Week 15-19 nolvadex pct 40/40/20/20
Heb arimidex ook.
Nu heb ik al heel veel opgezocht.. maar je kan nooit genoeg weten.. ik zit nog met enkele onduidelijkheden.. gisteren heb ik ergens gelezen dat als je sustanon kuurt en vooral deca.. dat je minimum een maand moet wachten vooraleer je aan pct begint wegens de lange esters.. en wat ik ook heb gelezen dat je sust 2 weken langer zet dan deca.. Nu mijn vraag is.. zit mijn kuur goed in elkaar.. mss best 14 weken sust en 12 deca.. en mss winstrol toevoegen na de 14de week om niet in een dip te vallen? Dus week 14-18 winny en week 19beginnen met pct? Of is dit zinloos?
Alvast bedankt!!
 
Niemand? :D
 
gewoon na 2 weken beginnen met nolva op 20 mg ed voor 2 weken is genoeg
ga niet na je kuur nog eens winstrol toevoegen, dat onderdrukt alleen je herstel
Antwoord op je vraag:
Ja dat is zinloos
 
Serieus dat dit enkel maar herstel onderdrukt? Had ergens anders gelezen van niet.. sommigen doen zelfs prop 3 weken na hun cycle om niet in een dip te vallen. En is het zo dat je met sustanon te vroeg begint met pct.. je herstel en libido fucked? Thanks
 
Wat een bullfuck allemaal. Jezus christus, jongens. Lijkt wel alsof ik in de Avifauna zit met al die papagaaien hier.

In sust zit een (flink) langere ester dan decanoaat, dus waarom je deca eerder stoppen? En dan ook nog eens terwijl deca maar op 250mg is gedoseerd? Owja ... wacht... "omdat 19nor".

- Winstrol aan het einde van je kuur? Nee.
- Je PCT beginnen een maand na je laatste inject? Ja. Omdat sust.
- Nakuur 20mg nolva per dag voor 4 weken. Clomid zou nog beter zijn.
 
Aiiit eindelijk een goed antwoord. Thanks biomek! Nog een vraagje.. hoe zal me libido zijn na me laatste prik en tijdens mijn pct? Grtz
 
Politiek correct antwoord:
Dat kan je van te voren niet weten helaas. Dat is bij iedereen anders.

Uit eigen ervaring:
Tot aan je PCT zal het nog prima zijn denk ik, daarna gaat het in meeste gevallen bergafwaarts.
 
Politiek correct antwoord:
Dat kan je van te voren niet weten helaas. Dat is bij iedereen anders.

Uit eigen ervaring:
Tot aan je PCT zal het nog prima zijn denk ik, daarna gaat het in meeste gevallen bergafwaarts.

Zit er volgens jou nog verschil hierin tussen clomid en nolva? Ik vind tot nu toe de PCT's ook echt het ergste, kwa energie, dip, motivatie en mijn huid...
 
Politiek correct antwoord:


Uit eigen ervaring:
Tot aan je PCT zal het nog prima zijn denk ik, daarna gaat het in meeste gevallen bergafwaarts.
Nog enigsinds de dip op te vangen met iets ?
 
Nog enigsinds de dip op te vangen met iets ?
De fysieke dip of de mentale dip? Ik heb daar niet zoveel ervaring mee omdat ik blast en cruise.

Kijk eens naar deze stoffen:
MK-677 (groeihormoon afgifte)
Cardarine (anti katabool)

Onderdrukken niet en zijn goed te doen tussen kuren door.
 
De fysieke dip of de mentale dip? Ik heb daar niet zoveel ervaring mee omdat ik blast en cruise.

Kijk eens naar deze stoffen:
MK-677 (groeihormoon afgifte)
Cardarine (anti katabool)

Onderdrukken niet en zijn goed te doen tussen kuren door.
Meer de libido dip - ik blast en cruise ook, maar plan is om na volgende blast (test en deca) even off te gaan.
 
Tja, ik ben van mening dat als je volledig off gaat dat je enige libido verlies "moet" accepteren. Het is een consequentie.
Belangrijkste wat je kan doen is om jezelf niet helemaal paranoia te maken zodra je ff een paar dagen geen zin hebt. Of wat minder zin hebt.
 
Back
Naar boven