MuscleMeat

Kuur + T3 etc (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Stefanovich

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
25 sep 2007
Berichten
10.772
Waardering
1.530
Lengte
1m86
Massa
96kg
Vetpercentage
15%
Mannen even een vraagje:

Momenteel bezig met een Test+Bold kuur, gaat lekker en ga na deze week verhogen. Nu heb ik thuis Yohimbine, Ephedrine en zometeen T3 liggen. Hoe moet ik die laatste 3 gaan invoeren in mijn huidige kuur??? Misschien maar 1 en de rest laten liggen, ik hoor het graag.

Thanks alvast!
 
De eerste 2 geen ervaring mee. T3 wel, en dat werkt goed. Geen sides na opbouwen (wel meer honger) en doet zeer goed zijn werk. 3% in de laatste 4 weken. En VVM is gelijk gebleven.
 
De eerste 2 geen ervaring mee. T3 wel, en dat werkt goed. Geen sides na opbouwen (wel meer honger) en doet zeer goed zijn werk. 3% in de laatste 4 weken. En VVM is gelijk gebleven.

Thanks, wel dosis heb je gedaan? 3% eraf in 4 weken is wel ziek he haha :D Hoe was je dieet?
 
Thanks, wel dosis heb je gedaan? 3% eraf in 4 weken is wel ziek he haha :D Hoe was je dieet?


Ik zit op 50mcg human grade. Eerst 5 dagen 25mcg en toen verhoogt naar 50mcg.

Dieet is circa 500 cals onder onderhoud. 4x KT en 2 x 30 min cardio.

In 4 weken was er 3% af en ga zaterdag weer laten meten (2 weken later) en zie nu al dat ik weer droger ben. Deze week ff wat extra cardio er tegen aangooien, 2 low carb dagen erin gooien en dan moet ik na 6 weken wel op 4,5-5% minder kunnen staan hoop ik.

Ik merk echt dat als ik na mijn 18.00 maaltijd (21.00 en pre-bed) geen carbs meer eet dat het dan hard gaat.
 
Ik zit op 50mcg human grade. Eerst 5 dagen 25mcg en toen verhoogt naar 50mcg.

Dieet is circa 500 cals onder onderhoud. 4x KT en 2 x 30 min cardio.

In 4 weken was er 3% af en ga zaterdag weer laten meten (2 weken later) en zie nu al dat ik weer droger ben. Deze week ff wat extra cardio er tegen aangooien, 2 low carb dagen erin gooien en dan moet ik na 6 weken wel op 4,5-5% minder kunnen staan hoop ik.

Ik merk echt dat als ik na mijn 18.00 maaltijd (21.00 en pre-bed) geen carbs meer eet dat het dan hard gaat.

Wat zet jij ernaast? Klinkt allemaal erg goed :D Hoeveel weken zit je dan wel niet aan de T3?

Mijne zal van AP zijn, weet niet wel dosis die zijn. Doe momenteel IF samen met low carb dieet. Zit hiermee goed onder onderhoud maar mijn doel is ook om nu eens echt laag te komen en vanaf daar lekker te bouwen.
 
Wat zet jij ernaast? Klinkt allemaal erg goed :D Hoeveel weken zit je dan wel niet aan de T3?



Mijne zal van AP zijn, weet niet wel dosis die zijn. Doe momenteel IF samen met low carb dieet. Zit hiermee goed onder onderhoud maar mijn doel is ook om nu eens echt laag te komen en vanaf daar lekker te bouwen.


Zit nu in Week 7of8 van 350 test e en 700 primo.

T3 neem ik nu circa 5-6 weken geloof ik. (Heb mijn excel niet bij de hand, zal het straks nog ff checken.)

Dat is ook mijn doel. Zakken naar 8-9 en dan clean opbouwen. Ik zat vorige week op 11. Nu 10 denk ik.
 
Ik merk echt dat als ik na mijn 18.00 maaltijd (21.00 en pre-bed) geen carbs meer eet dat het dan hard gaat.


Hoe verder de dag vorderd hoe kleiner de hoeveelheden carbs moeten zijn. Dan gaat het inderdaad hard.
 
Ja dat doe ik al maar het ging mij om de doseringen en niet om de carbs :P
 
Ik startte de t3 4 weken geleden op 75mcg. Ga morgen naar 100mcg, als ik me daarna een week later nog prima voel ga ik naar 125mcg.

zet 250 test 600 tren en 400 mast er naast.
 
Ik startte de t3 4 weken geleden op 75mcg. Ga morgen naar 100mcg, als ik me daarna een week later nog prima voel ga ik naar 125mcg.

zet 250 test 600 tren en 400 mast er naast.

En wat zijn je ervaringen tot nu toe? :)
 
Ik startte de t3 4 weken geleden op 75mcg. Ga morgen naar 100mcg, als ik me daarna een week later nog prima voel ga ik naar 125mcg.

zet 250 test 600 tren en 400 mast er naast.

En wat zijn je ervaringen tot nu toe? :)

Dat wik ik ook weten? Ik begin volgende week met Test, Tren, Mast en T3
 
Trenlook begint te komen, adertjes poppen dr uit:) Ga nu 4 tot 6 weken op een strikt dieet. kijken of ik dr 4-6% af kan halen in deze periode ;)
 
Trenlook begint te komen, adertjes poppen dr uit:) Ga nu 4 tot 6 weken op een strikt dieet. kijken of ik dr 4-6% af kan halen in deze periode ;)

Succes kast :thumb:
 
ECA stack is lekker maar niet bepaald goed voor je spieren. Is eigenlijk gewoon een lichte versie van amfetamine (speed). Ik zou de T3 pakken op 50-75mcg ed gedurende je kuur werkt prima.
 
Back
Naar boven