MuscleMeat

Kuur tbv krachttoename+ voorstellen (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

DolfWL

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
9 jul 2008
Berichten
4
Waardering
0
Goedenavond

Even kort over mezelf, ik ben 25jaar oud, 85/90 kg, 190cm. Ben al meerdere jaren aan het sporten, fitnes/krachttraining en daarnaast boks ik ook. Na een tijd op dit forum gelezen en veel gezocht te hebben heb ik nog niet precies gevonden wat ik zocht.

Ik blijf nu al een tijd in kracht bijna stilstaan, soort dood punt bereikt voor mezelf. Wel ben ik minimaal 3 keer per week zeer fanatiek in de sportschool en 1 keer per week aan het boksen.
Al tijden denk ik eraan om een kuurtje te nemen, niet speciaal voor de massa maar meer om over dat dode punt heen te komen en mischien iets gespierder te worden in atletische zin. De voeding en rust heb ik al heel netjes voor elkaar. Geen nauwkeurig uitgedacht dieet maar wel veel en gezond eiwitrijk eten. Hier heb ik ook al redelijke resultaten mee geboekt maar nog niet dat beetje krachttoename die graag zou bereiken.

Er is mij al meerdere malen een lichte kuur stromba geadviseerd. Omdat ik daar geen grote massa winsten mee zou bereiken maar wel een vooruitgang in kracht. Ook is het belangrijk voor mij om droog te blijven, ook ivm boksen. Tevens zou dit een kuur zijn zonder als te veel aantasting van het natuurlijk gestel. Nogmaals, ik weet er weinig vanaf en kan dus alleen uitgaan van wat ik hoor en lees.

Als ik iets ga doen is het niet belangrijk of ik moet injecteren of niet, daar heb ik geen problemen mee. Stromba capsules van 1ml/50mg kan ik eventueel makkelijk krijgen.

Heeft iemand hier goede argumenten op?

Bvd Dolf
 
Zou voor winstrol gaan, denk net wat effectiever dan anavar in zijn situatie..


Maar goed wat zijn de bezwaren er op tegen om een echte kuur te doen waar je wel gespierder van wordt? Zelf zie ik het nut er niet van wat je hier zo zegt..
 
Zou voor winstrol gaan, denk net wat effectiever dan anavar in zijn situatie..


Maar goed wat zijn de bezwaren er op tegen om een echte kuur te doen waar je wel gespierder van wordt? Zelf zie ik het nut er niet van wat je hier zo zegt..

Ik wil, zoals gezegd, een lichte kuur. Zeker om te starten. Omdat je bij stromba voornamelijk kracht toename hebt en niet extreem veel massa leek dit mij passend omdat dit is wat ik er mee wil bereiken.

Verder heb ik niet een hele kring van mensen om mij heen die mij de spullen kunnen leveren. Via internet wil ik liever niet dus ben ik beperkt tot een paar mensen die mij slecht een enkele produkten kunnen leveren. Stromba was hier dus een van en verder dacht ik deca en test e.

Van alle benamingen heb ik niet zoveel kaas gegeten, het interreseerd mij in zoverre dat ik wel goed wil weten wat ik doe. Om, net als velen hier op het forum, alle in's en out's over anabolica te weten en te leren is niet voor mij weg gelegd.
Dat is ook de reden dat ik hier het advies vraag van mensen die zich er wel in verdiept hebben en hun kennis en ervaringen willen delen.
Om nietszeggende antwoorden te krijgen zonder vorm van argumentatie kom ik hier natuurlijk niet.

Bvd Dolf
 
Goedenavond

Even kort over mezelf, ik ben 25jaar oud, 85/90 kg, 190cm. Ben al meerdere jaren aan het sporten, fitnes/krachttraining en daarnaast boks ik ook. Na een tijd op dit forum gelezen en veel gezocht te hebben heb ik nog niet precies gevonden wat ik zocht.

Ik blijf nu al een tijd in kracht bijna stilstaan, soort dood punt bereikt voor mezelf. Wel ben ik minimaal 3 keer per week zeer fanatiek in de sportschool en 1 keer per week aan het boksen.
Al tijden denk ik eraan om een kuurtje te nemen, niet speciaal voor de massa maar meer om over dat dode punt heen te komen en mischien iets gespierder te worden in atletische zin. De voeding en rust heb ik al heel netjes voor elkaar. Geen nauwkeurig uitgedacht dieet maar wel veel en gezond eiwitrijk eten. Hier heb ik ook al redelijke resultaten mee geboekt maar nog niet dat beetje krachttoename die graag zou bereiken.

Er is mij al meerdere malen een lichte kuur stromba geadviseerd. Omdat ik daar geen grote massa winsten mee zou bereiken maar wel een vooruitgang in kracht. Ook is het belangrijk voor mij om droog te blijven, ook ivm boksen. Tevens zou dit een kuur zijn zonder als te veel aantasting van het natuurlijk gestel. Nogmaals, ik weet er weinig vanaf en kan dus alleen uitgaan van wat ik hoor en lees.

Als ik iets ga doen is het niet belangrijk of ik moet injecteren of niet, daar heb ik geen problemen mee. Stromba capsules van 1ml/50mg kan ik eventueel makkelijk krijgen.

Heeft iemand hier goede argumenten op?

Bvd Dolf

Altijd leuk mensen die zeggen dat hun voeding okee is .. 190 bij 85/90 kilo ???
 
190 cm bij 85/90 is denk ik voor een bokser best netjes voor een bodybuilder is het magertjes ( positieve bui vandaag :P ) maar krijg je van winstrol
( stromba ) geen droge en harde pezen dat is wat ik altijd hoor van winstrol
 
missch. anavar stacken met winstrol?
of je winny met wat primo.
zou zeker die inject winstrol nemen, is topspul en idd goede kracht toename
 
Altijd leuk mensen die zeggen dat hun voeding okee is .. 190 bij 85/90 kilo ???


Als je mijn verhaal ook goed gelezen had wist je wel dat ik geen bodybuilder was. 85 kg met 190cm is gewoon netjes, geen grammetje en dat moet ook met boksen.

Het is mij dus puur om de krachtwinst te doen, niet voor de massa.
Over die droge en hade pezen heb ik nog niks kunnen vinden, weet er hier iemand meer van??

Groeten Dolf
 
gewrichtspijn door winstrol,komt zeer regelmatig voor,kep er zelf ook last van als ik het gebruikte.
 
gewrichtspijn door winstrol,komt zeer regelmatig voor,kep er zelf ook last van als ik het gebruikte.

ik heb dat alleen wanneer ik cut met winny! (heb het zoiezo in de cut) met winny is het nog even erger!

mischien verstadigom 250 deca ernaast te laten lopen als je aan het cutten bent!

als ik normaal eet of bulk, heb ik vrijwel nooit last van mijn gewrichten,
 
Oke, daar moet ik wel mee oppassen dan ja. Valt er iets tegen te doen mochten die verschijnselen optreden?
Is het zo dat als ik last krijg en ik stop de kuur voortijdig dat dit uitmaakt eigenlijk?

Dolf
 
Ik heb geen last van mn gewrichten met winny. Wordt er wel altijd een pak sterker van! Je kan wat glucosamine (?) nemen dat schijnt te helpen.
 
persoonsafhankelijk,de ene wel,andere niet.Beter ALS je er last van hebt,dan stacken met test of deca
 
Back
Naar boven