XXL Nutrition

kuur test/deca (zit in 6e week)

Bezoekers in dit topic

arjan 23

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
1 nov 2006
Berichten
25
Waardering
0
hallo

ben aan het kuren 8 weken totaal

test 250/200 deca 1 spuit per week

zit nu in 6e week

resultaat tot nu toe paar kilo van 79,5 naar 83 kilo (gaat me nog wat te langzaam)

kan ik nog iets toe voegen zodat ik het onderste uit de kan kan halen

ik kan niet langer dan 8 week de gene die de spuit zet is dan namlijk niet meer beschikbaar. iemand nog iedeeen?
 
kun je zeggen wat je per dag binnenkrijgt aan koolhydraten, eiwitten en vetten?

En die spuit kun je toch ook zelf zetten, is niet zo moeilijk hoor.

Mijn eerste kuur was hetzelfde maar dan 10 weken en ik heb toen 10 a 11kg gepakt waarvan zeker 8 in de eerste 6 weken, ik denk dat je te weinig eet.
 
Hoeveelheid koolhydraten, eiwitten en vetten kan ik niet zeggen ben niet alles aan het wegen enzo eiwitten zal zowiezo meer dan voldoende zijn koolhydraten ja nouja denk dat dat ook wel goed moet zijn maar zou kunnen dat het toch te weinig is afgezien van dat zou ik men test bijv bij de laatste twee keer kunnen verhogen naar 500?
 
Hoeveelheid koolhydraten, eiwitten en vetten kan ik niet zeggen ben niet alles aan het wegen enzo eiwitten zal zowiezo meer dan voldoende zijn koolhydraten ja nouja denk dat dat ook wel goed moet zijn maar zou kunnen dat het toch te weinig is afgezien van dat zou ik men test bijv bij de laatste twee keer kunnen verhogen naar 500?

ik denk (weet bijna zeker) dat je te makkelijk denkt over je voeding...

en nu nog verhogen heeft geen zin, je zou Dianabol kunnen nemen voor 4 weken ofzo, maar zolang je voeding niet top is heeft t allemaal geen zin.

Je voeding kan niet in orde zijn en dan toch zo weinig gainen, of je voeding is k*t of je gear is fake.
 
Hoeveelheid koolhydraten, eiwitten en vetten kan ik niet zeggen ben niet alles aan het wegen enzo eiwitten zal zowiezo meer dan voldoende zijn koolhydraten ja nouja denk dat dat ook wel goed moet zijn maar zou kunnen dat het toch te weinig is afgezien van dat zou ik men test bijv bij de laatste twee keer kunnen verhogen naar 500?

nee heeft geen zin meer...
volges mij eet je idd ook te weinig...
als je dan toch nog iets wil bij proppen,neem dan van week 7 tot de nakuur 30 mg dianabol per dag...zal mss nog iets uithalen,maar je moet dan zeker en vast je kcal inname verhogen kerel!! voeding is en blijft een topprioriteit,des te meer als je gaat kuren...
 
ja zal dan idd toch maart es kijken of ik nog meer moet eten,

dianabol 30mg dan drie weken dus begrijp ik?

en vraag me af hoelang groei jenog extra hard door naar de laaste inject?
 
Test verhogen zonder eerst je voeding te regelen is niet echt slim jongen.

Als je nu wel even die moeite had genomen om je voeding te tellen enz. had je nu waarschijnlijk al meer gepakt dan die schrale kilo`s.
Ik hoop dat we je kunnen overtuigen want je bent nu niet optimaal bezig!
 
ja zal dan idd toch maart es kijken of ik nog meer moet eten,

dianabol 30mg dan drie weken dus begrijp ik?

en vraag me af hoelang groei jenog extra hard door naar de laaste inject?

je moet gewoon zorgen dat je zeker 4500 kcal binnenkrijgt en minstens 250 gram eiwit, wat die laatste inject doet valt niet te zeggen, doe je zelf een plezier en verdiep je in de voeding hier op deze site, verleng je kuur naar 10 weken en pak er 4 weken 30mg dianabol bij al is dat laatste normaal bij een eerste kuur niet nodig.
 
nee heeft geen zin meer...
volges mij eet je idd ook te weinig...
als je dan toch nog iets wil bij proppen,neem dan van week 7 tot de nakuur 30 mg dianabol per dag...zal mss nog iets uithalen,maar je moet dan zeker en vast je kcal inname verhogen kerel!! voeding is en blijft een topprioriteit,des te meer als je gaat kuren...

Ik zou zeker meer AAS gaan gebruiken.

Voeding is over-rated.
 
oke idd zal bereken op hoeveel kcal ik nu zit

wel k*t had dat beter in het begin goed kunnen doen 10 weken wil ik wel is volgens mij ook normaal bij zo'n kuur,
maar heb dan niemand die hem kan zetten kan het zelf namelijk niet (ben wat dat betreft een watje) ben één keer zelfs flauw gevallen ja heb het niet zo op naalden.
maar goed bedankt voor de info heren! hoop dat ik nog wel een aantal kilo pak voordat de kuur voorbij is.
 
Hij lijkt wel oud en wijs genoeg, so who cares.
 
niet eten is niet groeien he!!!3 maal spaghetti per dag eten,tonijn,eieren,rijst,kip en dergelijke.je moet ongeveer 3 gram eiwitten per kilo lichaamsgewicht eten/dag.gebruik je nog suplementen zoals shake en aminozuren?
 
hallo

ben aan het kuren 8 weken totaal

test 250/200 deca 1 spuit per week

zit nu in 6e week

resultaat tot nu toe paar kilo van 79,5 naar 83 kilo (gaat me nog wat te langzaam)

kan ik nog iets toe voegen zodat ik het onderste uit de kan kan halen

ik kan niet langer dan 8 week de gene die de spuit zet is dan namlijk niet meer beschikbaar. iemand nog iedeeen?


3.5 kg in 6 weken met die doseringen is toch niet slecht?? Ik zou er tevreden mee zijn iig. Nog 4 weken doorknallen, goed eten en je wint makkelijk nog een kilo of 2/3 waardoor je uit komt op 5.5 kg tot 6.5 kg. En dat zonder uitgekient voedingsschema. Snap niet wat je te klagen hebt.
 
ja wat dat betreft neem ik wel allerlei eiwitten shake,eieren,amino pillen en magere kwark sávonds altijd kipfilet/kalkoen

7:00 2 broodjes + shake
8:45 3 broodjes + karnemelk+2eieren
10:00 3amino pillen
12:00 3 broodjes+magerekwark
15:00 2 broodjes+magerekwark
16:00 trainen
17:00 na trainen 3 aminopillen
17:45 warme maaltijd groente kip/kalkoen
19:30 shake
21:30 magere kwark
22:30 slapen
 
ja wat dat betreft neem ik wel allerlei eiwitten shake,eieren,amino pillen en magere kwark sávonds altijd kipfilet/kalkoen

7:00 2 broodjes + shake
8:45 3 broodjes + karnemelk+2eieren
10:00 3amino pillen
12:00 3 broodjes+magerekwark
15:00 2 broodjes+magerekwark
16:00 trainen
17:00 na trainen 3 aminopillen
17:45 warme maaltijd groente kip/kalkoen
19:30 shake
21:30 magere kwark
22:30 slapen

Hmmm..... zijn die aminopillen van 10:00 hetzelfde als die van 17:00?
 
ik wilde graag zelf weten wat de resultaten zouden zijn dan altijd alleen maar verhalen te horen maar goed ik had/heb zelf het idee dat ik echt ranzig zou groeien dikken nek enzo leek me net wat maar goed ik bedoel dus te zeggen heb er denk ik te hoge verwachtingen van die jongens die gebruiken en echt ziek gespiert zijn hebben natuurlijk ook veel vaker gebruikt dat is niet van één kuurtje
 
je krijgt denk ik te weinig eiwitten binnen en geen fruit?

en wat zijn "broodjes" ?
 
Back
Naar boven