MuscleMeat

kuur Test e begonnen vraag beteft estrogen beheer (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dwaynegrow

Novice
Lid geworden
22 okt 2022
Berichten
3
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
82kg
Vetpercentage
18%
Hey beste leden,

Ik ga al langer mee op dit forum. Train al wat vanaf mijn 17e.

Ooit keer half gerommeld met dbol ca17 jaar terug ofzo. was jong dom en deed maar wat. alleen beetje puffy niples beetje aan overgehouden denk ik.
Maar goed nu toch besloten door jarenlange blessures waar ondanks fysio toch elke keer terug val is en ik zzper en fit moet blijven besloten om ff een kuurtje te doen.

Ik heb net mijn 2e injectie 250mg test in genomen,

Ik wil eventueel ook boldenone erbij doen. Ik heb al pct nolva.

Maar ik heb ook proviron en arimidex beide nog niet geprobeerd. Wat is een het beste om die 2 toe te voegen? en dan bedoel ik tegelijk of strategisch bepaald tijdstip vooraf de pct? ik probeer me te verdiepen maar ik hoor zoveel vershillenden meningen over proviron (mestrolone) en anastrozol oftwel arimidex.

Zou iemand mij kunnen helpen ik wil ongeveer 10 weken injecteren. en is hcG ook nodig?

mvg

Dwayne Grow
 
trieste figuren hier zeg misschien kampt die man wel met dyslexie of werkt zijn laptop niet door waterschade ? met zijn vragen zijn niets mis.
 
trieste figuren hier zeg misschien kampt die man wel met dyslexie of werkt zijn laptop niet door waterschade ? met zijn vragen zijn niets mis.
Bedoelde het eigenlijk helemaal niet zo onvriendelijk hoor ;)
Door de tijd heen hier zoveel mensen voorbij zien komen die ml niet omgerekend kregen naar mg, dat ik het oprecht een goeie toevoeging vond, vaak waren dat ook de mensen met een tikkie gebrekkig Nederlands. Als TS nu 250mg pakt en zonder verder na te denken het advies van Bullshark op zou volgen, zou hij 55mg per week meer prikken.

Mijn reactie was gebaseerd op een hele hoop ervaringen hier, hij had wat schappelijker geformuleerd mogen worden, klopt.
 
trieste figuren hier zeg misschien kampt die man wel met dyslexie of werkt zijn laptop niet door waterschade ? met zijn vragen zijn niets mis.
Nee dat klopt. Met zijn vragen is niets mis, want domme vragen bestaan niet. Domme mensen bestaan trouwens wel, zie bijvoorbeeld TS die een kuur start zonder kennis van zaken😅
 
Back
Naar boven