AndroidHealthClinic

Kuur Test E - Dianabol

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

sexytrunks

Competitive Bodybuilder
Lid geworden
9 jul 2011
Berichten
1.708
Waardering
338
Lengte
1m65
Massa
80kg
Vetpercentage
10%
Eindelijk is het zover ik ga een logje bijhouden voor de mensen die interesse hebben. Ik ga het elke week "proberen" te updaten!
Zo ziet mijn kuur eruit...

Wk 1/4 Dianabol 40mg per dag.
Wk 1/10 Test-E 500mg per week.
Wk 12/16 Nolva/Tamoxifen 20mg per dag.

Status : 1.67m
Gewicht: 75kg
BF: weet ik niet want ze hebben geen machine op de fitness om dat te meten.

Verder geen vaste voedingsschema maar ik ga hoog proberen te blijven in Eiwitten en in Koolhydraten.

Groetjes en wens mij succes ;)
 
Neem de moeite eens om een voedingsschema te maken, je kunt het als een leidraad hanteren.

Ik vind het nogal een zware 1e kuur voor iemand van 75kg.
 
Neem de moeite eens om een voedingsschema te maken, je kunt het als een leidraad hanteren.

Ik vind het nogal een zware 1e kuur voor iemand van 75kg.

Hoe ben jij van plan een kuur minder zwaar te maken dan dit ? En zeg nu niet orals only :D !
 
Succes kerel! Ben benieuwd. Ga je zeker volgen. Vind het maar vreemd dat veel sportscholen geen vetpercentagemetingen doen, zit er zelf ook mee want de huisarts doet het ook al niet. Heb je voor jezelf een target in gedachten van wat je er met deze kuur uit wil halen? Ben zelf ( nog ) niet bekend met de reguliere AAS, so I am just curious, is hcg voor een kuur als deze niet nodig?
 
Neem de moeite eens om een voedingsschema te maken, je kunt het als een leidraad hanteren.

Ik vind het nogal een zware 1e kuur voor iemand van 75kg.

sorry bro maar je hebt het verkeerd dit is mijn eerste kuur niet:)
Ik begrijp uw bezorgdheid en vind het heel lief van u maar ik heb voor deze Test-e met tren-e gedaan. (6kilo) gewonnen.
Dat was een verkeerde eerste start waar ik uit heb geleerd op deze forum;) Maar wel als het al te laat was om te beseffen dat het een hevige kuur was:(
En mijn status zijn niet Wauw ofzo... Maar vergeet niet ik ben maar 1,67cm dude:p dus is dat meer dan je denkt hoor ;)
Maar ieder zijn mening en wij zijn hier om te leren:)
Maar het is wel de bedoeling dat ik een kuurlog bij ga houden dus voor te veranderen van producten is het te laat ik ben al bezig van vandaag;)
Toch Respect voor jou zowel voor iedereen die mijn log komt bekijken:)

---------- Post toegevoegd Tue 8 Nov 2011 om 17:33 ----------

Succes kerel! Ben benieuwd. Ga je zeker volgen. Vind het maar vreemd dat veel sportscholen geen vetpercentagemetingen doen, zit er zelf ook mee want de huisarts doet het ook al niet. Heb je voor jezelf een target in gedachten van wat je er met deze kuur uit wil halen? Ben zelf ( nog ) niet bekend met de reguliere AAS, so I am just curious, is hcg voor een kuur als deze niet nodig?

Bedankt maat voor de log bij te houden. dit apprecieer ik :)
Hcg is altijd goed om bij de hand te houden als je kuurt maar ik heb niet zo'n last van krimpende ballen gehand in mijn vorige kuur, maar als het moet grijp ik in;)

---------- Post toegevoegd Tue 8 Nov 2011 om 17:34 ----------

Succes kerel! Ben benieuwd. Ga je zeker volgen. Vind het maar vreemd dat veel sportscholen geen vetpercentagemetingen doen, zit er zelf ook mee want de huisarts doet het ook al niet. Heb je voor jezelf een target in gedachten van wat je er met deze kuur uit wil halen? Ben zelf ( nog ) niet bekend met de reguliere AAS, so I am just curious, is hcg voor een kuur als deze niet nodig?

8kilo zou mooi zijn maar hoe meer hoe liever:D

---------- Post toegevoegd Tue 8 Nov 2011 om 17:37 ----------

Als je 1m67 79kg bent zal dit niet veel zoden aan de dijk zetten hoor.
Je weet ook wel dat 500mg test aangeraden wordt hier op dbb als 1e kuur.
Dat hij wat dbol wil om te kickstarte moet hij lekker zelf weten, is zijn eigen voorkeur. Ik zou zeggen dbol vervangen door winny.

Grtz

Bedankt maat om een mens een vrije mening te gunnen:)
Ik ga nu voor Bulken gaan met de winter die eraan komt dus is de Dianabol ideaal :D
Tegen de zomer zal ik wel cutten om droog te zijn;)
 
Als je 1m67 79kg bent zal dit niet veel zoden aan de dijk zetten hoor.
Je weet ook wel dat 500mg test aangeraden wordt hier op dbb als 1e kuur.
Dat hij wat dbol wil om te kickstarte moet hij lekker zelf weten, is zijn eigen voorkeur. Ik zou zeggen dbol vervangen door winny.

Grtz

Gelukkig is er een ervaringsdeskundige in het topic aanwezig:rolleyes: Als je op 75kg anabolen nodig hebt om te groeien dan ben je gewoon een luie lulhannes. Wat me nog het meest intrigeert is dat er zelfs met middelen als tren en dbol gespeeld wordt. Zelfs als je kuur goed verloopt en je houdt 5kg over, dan ben je nog steeds mager. Wat je doet bewegen om daarvoor met je gezondheid te spelen...het is mij een mysterie.
 
Gelukkig is er een ervaringsdeskundige in het topic aanwezig:rolleyes: Als je op 75kg anabolen nodig hebt om te groeien dan ben je gewoon een luie lulhannes. Wat me nog het meest intrigeert is dat er zelfs met middelen als tren en dbol gespeeld wordt. Zelfs als je kuur goed verloopt en je houdt 5kg over, dan ben je nog steeds mager. Wat je doet bewegen om daarvoor met je gezondheid te spelen...het is mij een mysterie.

Luister kerel ik doe mijn best om beleefd te blijven maar op die manier maak je het mij zeer moeilijk!!! Iemand die een logje wil bijhouden een lulhannes noemen gaat er over!!! Wat ben ik mij eigenlijk druk aan't maken ik heb toch zoals eerder vermeld dat deze logje voor de geinteresseerden is en niet voor zo'n zeveraars!!!

Groetjes en alsnog Respect voor iedereen op het forum...
By the way : Ik ben helemaal niet aan de magere kant hoor... integendeel ik ben voller... Ik heb 11jaar voor fitnessen gebreakdance'd waaronder 6jaar les gegeven in 6 verschillende dansscholen en ik was nog maar een schooljongen;)
Ik weet wat hard trainen is maar ik ben nog lang geen schwarzenneger ofzo...
Groetjes...
 
Foto's van mij... Groetjes

trunks 3.jpg


trunks1.jpg
 
Als je 1m67 79kg bent zal dit niet veel zoden aan de dijk zetten hoor.
Je weet ook wel dat 500mg test aangeraden wordt hier op dbb als 1e kuur.
Dat hij wat dbol wil om te kickstarte moet hij lekker zelf weten, is zijn eigen voorkeur. Ik zou zeggen dbol vervangen door winny.

Grtz


Cools onder andere beweert heel wat anders. Ik zie de standaard van 500mg/week ook niet meer als een teken dat iedereen hier aan het papagaaien is!!! Ben het geheel met Porterhouse eens 375 in een week (250 mg E5D is prima) Ja ik deed ook teveel de eerste keer, door voortschrijdend inzicht had ik een andere eerste kuur moeten pakken.

---------- Post toegevoegd Tue 8 Nov 2011 om 19:29 ----------

Gelukkig is er een ervaringsdeskundige in het topic aanwezig:rolleyes: Als je op 75kg anabolen nodig hebt om te groeien dan ben je gewoon een luie lulhannes. .

Woorden als lulhannes irriteren me inmiddels mateloos in deze sectie!!! Dat hele gezeik over stats eigenlijk. Iemand maakt een keuze voor AAS komt met een vraag en die beantwoord je dan. De keuze voor AAS is dan een gepasseerd station en dan kan je iemand hooguit met de middelen en dosis adviseren. Trouwens wie ben jij om voor iemand te bepalen dat iemand lui is. Ken je TS en weet je welke weg hij heeft afgelegd om tot hier te komen. Ik niet, daarom een beetje meer respect voor iemand. Geen reden voor schelden, dat wordt naar mijn smaak al veeeeeel te veel gedaan in deze sectie die toch anders is als de andere op DBB.
 
Wil toch even terugkomen op de voeding, ga daar mee aan de slag het is echt belangrijk.

verder succes natuurlijk, wij proberen mensen zo goed mogelijk van advies te voorzien. ik wist ook niet dat dit een gevordere kuur van je was. toch jammer dat je zo vroeg bent begonnen.

BB is een sport van harde inzet rust en doorzetting, je groeit niet zomaar 1-2-3 ook niet met kuren, maar daar kom je nog wel achter.

train al 27 jaar en heb alles al gezien eo meegemaakt.
 
Cools onder andere beweert heel wat anders. Ik zie de standaard van 500mg/week ook niet meer als een teken dat iedereen hier aan het papagaaien is!!! Ben het geheel met Porterhouse eens 375 in een week (250 mg E5D is prima) Ja ik deed ook teveel de eerste keer, door voortschrijdend inzicht had ik een andere eerste kuur moeten pakken.

---------- Post toegevoegd Tue 8 Nov 2011 om 19:29 ----------



Woorden als lulhannes irriteren me inmiddels mateloos in deze sectie!!! Dat hele gezeik over stats eigenlijk. Iemand maakt een keuze voor AAS komt met een vraag en die beantwoord je dan. De keuze voor AAS is dan een gepasseerd station en dan kan je iemand hooguit met de middelen en dosis adviseren. Trouwens wie ben jij om voor iemand te bepalen dat iemand lui is. Ken je TS en weet je welke weg hij heeft afgelegd om tot hier te komen. Ik niet, daarom een beetje meer respect voor iemand. Geen reden voor schelden, dat wordt naar mijn smaak al veeeeeel te veel gedaan in deze sectie die toch anders is als de andere op DBB.

Ymir heel erg bedankt... Je hebt gelijk dit is een forum om ervaringen te delen en niet om Papa of Mama te spelen! Ik ben 29jaar heb 1dochter van 3jaar dus denk ik dat ik volwassen genoeg ben om te bepalen wat ik doe.... Als er iemand is die mijn Stats bullshit vind of een luie lulhannes geen probleem kan ik mee leven maar kom hier niet mijn Topic vervuilen als je niks beters te doen hebt!!! Ik wil gewoon vriendelijk zijn met deze Topic en mijn ervaring delen als er iets bijzonders optreed kunnen we ervaringen verwisselen en leren van elkaars oplossingen. O, ja nog iets: Ik werk fulltime In de bouw en heb een dochter van 3jaar die mijn aandacht nodig heeft, en ik train 5x per week ookal heb ik pijn en ben ik vermoeid van't werk daarnaast geef ik privé dansles!! Wie is nu de lui lulhannes? Ymir probs go's to you thanx for being nice bro!!!! Respect:)

---------- Post toegevoegd Tue 8 Nov 2011 om 21:57 ----------

Wil toch even terugkomen op de voeding, ga daar mee aan de slag het is echt belangrijk.

verder succes natuurlijk, wij proberen mensen zo goed mogelijk van advies te voorzien. ik wist ook niet dat dit een gevordere kuur van je was. toch jammer dat je zo vroeg bent begonnen.

BB is een sport van harde inzet rust en doorzetting, je groeit niet zomaar 1-2-3 ook niet met kuren, maar daar kom je nog wel achter.

train al 27 jaar en heb alles al gezien eo meegemaakt.

Bedankt ik zal mijn best doen en veel research doen i.v.m voeding;)
 
  • Like
Waarderingen: Ymir
Succes met je log, zet je er ook nog een paar before/after pics op ? Dat mis ik vaak nog bij de logjes.. ( ook veel die zeggen dat ze het doen maar er komt dan niks .. )

En trek je niet teveel aan van wat mensen zeggen :)
 
wacht met kuren bro, train eerst minimaal nog 2 jaar door. Met zon stats weet ik zeker dat er nog veel meer uit te halen is. Maar mocht je er toch aan gaan beginnne, wat ik denk dat je gaat doen (we willen allemaal snel massa pakken) dan focus je erg op het eten, aangezien je maar slechts 6kg van je vorige kuur hebt opgedaan kan dit veel beter. succes

---------- Post toegevoegd Wed 9 Nov 2011 om 09:31 ----------

Succes met je log, zet je er ook nog een paar before/after pics op ? Dat mis ik vaak nog bij de logjes.. ( ook veel die zeggen dat ze het doen maar er komt dan niks .. )

En trek je niet teveel aan van wat mensen zeggen :)

trek je wel aan van wat mensen zeggen, het is niet niks waar je aan begint.
 
trek je wel aan van wat mensen zeggen, het is niet niks waar je aan begint.

Mensen praat zoveel, en iedereen zegt wat anders, als je alles van iedereen moet geloven...
 
Succes met je log, zet je er ook nog een paar before/after pics op ? Dat mis ik vaak nog bij de logjes.. ( ook veel die zeggen dat ze het doen maar er komt dan niks .. )

En trek je niet teveel aan van wat mensen zeggen :)

Ik zal mijn best doen om after pictures te zetten:)
Inderdaad mensen zeggen zoveel! ze doen het zelf niet eens lol;)
 
Suc6 amigo.
 
wacht met kuren bro, train eerst minimaal nog 2 jaar door. Met zon stats weet ik zeker dat er nog veel meer uit te halen is. Maar mocht je er toch aan gaan beginnne, wat ik denk dat je gaat doen (we willen allemaal snel massa pakken) dan focus je erg op het eten, aangezien je maar slechts 6kg van je vorige kuur hebt opgedaan kan dit veel beter. succes

---------- Post toegevoegd Wed 9 Nov 2011 om 09:31 ----------



trek je wel aan van wat mensen zeggen, het is niet niks waar je aan begint.

6kilo van trenbolone op 200mg per week en test-e 250mg per week is veel trust me;) Trenbolone geeft mooie nette gains en is een cutkuurtje ik heb niet gedoeld op massa pakken. Ik respecteer uw mening maar je moet weten het kan altijd bij iedereen beter he? en zo kunnen we door blijven gaan:D
Het is te laat ik ben al bezig... voeding schijnt toch te werken bij mij ik heb 5kilo gewonnen bij Methyl-test in mijn 1ste kuur... das heel veel voor Methyl trust me bro;)

---------- Post toegevoegd Wed 9 Nov 2011 om 11:16 ----------


Dank u ik zal om de week updaten i.v.m gewicht en vorderingen:)
Volgende week dinsdag begint mijn 1ste update en ik kan niet meer wachten haha:p

---------- Post toegevoegd Wed 9 Nov 2011 om 11:20 ----------

De mensen die interesse hebben in't logje bedankt daarvoor en voor jullie steun. Ik zal er alles aan doen om mijn kuur te laten slagen... ik heb er een goed voorgevoel bij... Respect voor iedereen en laten we het mooi houden :)
 
@TS Veel plezier ermee, ga dit log nauwlettend in de gaten houden, het is waar ik volgend jaar mee wil gaan kuren dus goed leesvoer :) Knallen!
 
@TS Veel plezier ermee, ga dit log nauwlettend in de gaten houden, het is waar ik volgend jaar mee wil gaan kuren dus goed leesvoer :) Knallen!

Bedankt... :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven