XXL Nutrition

Kuur test-e, tren-e, bold en genotropin 2iu (opbouwend)

Bezoekers in dit topic

Heb op test/tren ook wel eens gehad dat ik na de middag zo moe als een hond was. Hoeft niet persee van de hgh te zijn ook al kan je het van hgh ook hebben.
 
Heb op test/tren ook wel eens gehad dat ik na de middag zo moe als een hond was. Hoeft niet persee van de hgh te zijn ook al kan je het van hgh ook hebben.

Was al 2 weken eerder begonnen met hgh en werd toen al moe. Vorige keer met tren geen last gehad van vermoeidheid. Stand nu overigens 94kg.
 
Ik had in het begin ook dat ik super moe was door hgh. Zit nu iets langer een maand er aan en ben totaal niet moe meer. Ik kon de hele dag slapen. Good luck man!
 
Ik had in het begin ook dat ik super moe was door hgh. Zit nu iets langer een maand er aan en ben totaal niet moe meer. Ik kon de hele dag slapen. Good luck man!

Dankjewel! Komt helemaal goed. Al 4kg weer teruggepakt. Heb nu echter meer problemen met deze enorme hitte icm tren...
 
juppp tren combi met dit weer... zit ook hele dag voor me waaier :p
maar je gaat wel lekker met je gains !! zet je veel vet aan heb je het idee of juist totaal niet ?

(of ik heb er overheen gelezen.. maar kan je je voeding schema eens posten?
ben wel benieuwd naar je invulling van 4000~ kcal ED :D

btw i'm in !!
 
Kan mijn voedingschema wel posten maar ik weet onderhand wel wat ik wel en niet kan eten dus heb geen specifiek schema opgesteld. Momenteel 94kg en vanavond lekker borst knallen! Hoop weer 130/140kg te kunnen drukken. Wr gaan het zien...
 
Zet sinds gister toch maar hcg en ook slik ik 1mg arimidex per dag. Merk aan de linker tepel toch wel weefsel wat plat is maar wel 1 bij 1cm. Verder woog ik 93 kg gister, betekent dat ik eeb kilo lichter ben geworden. Wellicht wat vocht en of vet kwijt. Gister tijdens squaten enorme pijn zijkant been boven mijn knie waar de quad aanhecht. Pijn zit wat dieper, niet zwaar kunnen squatten (12x 100kg was echt max mogelijk) en tijdens deadliften enorme pomp in mijn onderrug waardoor ik genoodzaakt was te stoppen bij 8x 140kg. Pijn in de onderrug was niet te harden! Verder enorm hoog libido, vooral smorgens op t werk en wat moet je dan.... :D Zit nu in week 4, vanaf nu zou het steeds beter merkbaar moeten worden. Verder het bekende kuchje, weinig uithoudingsvermogen en een enorme pomp in de delts tijdens borst trainen. Hgh momenteel op 3iu per dag. Merk continu slapende handen en voeten en heb een enorm vette huid. Slaap goed en wordt uitgerust wakker vol energie. Dit kakt echter weer net zo snel in nadat ik een paar uurtjes wakker ben. Smiddags is het gapen zo extreem dat ik met tranen in mijn ogen zit. Als je eenmaal begint blijf je doorgaan. Ga binnenkort op vakantie en de t3 gaat wss een must worden, wil ik een beetje actief kunnen zijn. Verhoogde agressie vooralsnog alleen in het verkeer en in de sportschool tijdens de workout. Voor de rest kan ik mezelf redelijk onder controle houden. Zweten is wel begonnen, dromen doe ik niet extreem of niet zover ik me kan herinneren. Gaat voor de rest dus nog prima!! :)
 
Momenteel een verhoogde bloeddruk gok ik, door hoofdpijn en kloppende aders op mn achterhoofd. Ook klopt het hard iets sneller en wat harder. Vanmorgen de t3 erin gegooid aangezien ik vrijdag ook naar spanje vertrek met de auto. Wil wel nog kunnen genieten van de vakantie zonder me futloos te voelen :D Verder kan ik zeggen dat de bold een uitkomt is voor mij wbt eetlust!! Enorm blij om, aangezien ik in mijn vorige tren+test kuur 0% eetlust had. Tevens is mijn libido nu top, wat vorige keer ook niet het geval was... Qua vorm nu meer aders over mijn schouders en een rondere look. Ook kracht al iets toegenomen maar dat mag ook wel als je week 5 in gaat. Ik ervaar veel minder sides dan mijn vorige kuur. Wellicht doordat ik meer oestrogeen in mijn lichaam pomp en een betere verhouding heb gecreëerd. Gewicht gezakt naar 92kg, maar kijk met een middel als tren naar de spiegel en die vertelt mij momenteel zeker wat!!
 
UPDATE! Allereerst: ik leef nog! Gaat goed, weeg nu 96kg maar wel wat vetter geworden (deels voeding geweest op vakantie, 2 weken Spanje...). Heb de laatste weken een enorme hoofdpijn en als ik op een bedje lag te zonnen bewoog het hele bedje mee met mijn hartslag en bewoog mijn hele lichaam mee. Ik gok op een hoge bloeddruk (4iu hgh icm deze hoeveelheden AAS). Wel een stuk ronder geworden en traps die meer uitsteken. Bovenarm omtrek nu koud 43cm, tot na een goede training vlak 44cm. Morgen zet ik de laatste inject met tren, daarna nog een 4 a 6 tal weken door op 500mg test met 1000mg bold. Heb ook nu al 2 weken t3 op 75mcg meelopen, kwam van 50mcg af. Blijf echter doodmoe, komt wss door de tren. Kom uit bed en na een uurtje ben ik alweer kapot. Na de training kan ik ook wel een gat in de dag slapen. Qua kracht blijf ik nu hangen. Kan helaas niet maxen met squatten want heb een blessure aan mn linker quad de buitenste en dan iets boven mijn knie. Van de week wel nog 3x 160kg gedaan, maar begon enorm pijn te doen dus gewicht verlaagd. Bankdrukken blijft meestal 1x 135kg, 140kg op een goede dag.
 
Bold kan eigenlijk ook niet samen met tren en deca he bro... Extreme bloedverdikking dus constante hoge bloeddruk wat je natuurlijk nooit moet willen helemaal in combo met dat zoute vreten in spanje :O
 
Bold kan eigenlijk ook niet samen met tren en deca he bro... Extreme bloedverdikking dus constante hoge bloeddruk wat je natuurlijk nooit moet willen helemaal in combo met dat zoute vreten in spanje :O

Klopt, behoorlijk zout gegeten. Tren gaat er vanaf nu uit dus bloeddruk zou ik vanaf nu goed onder controle moeten krijgen dmv zo min mogelijk zout en met behulp van wat supplementen. Ga nog een weekje of 4 door met test en bold. Eetlust is enorm nu! Heb gegeten en na een uur kan ik zo weer een grote maaltijd naar binnen werken, ook al zit ik nog vol van de vorige..
 
5iu hgh, 500mg bold, 500mg test-e, mogelijk 6 weken cruisen

Nu volgen nog een 5-tal inject met 500mg bold en 500mg test-e. Hierna mogelijk 6 weken cruisen op 250mg test-e en daarna wellicht een blast van 6 weken met tren-a met test-p,m ben nog niet over de doseringen uit. Doel is om na het gainen van deze massa eens flink te gaan cutten. Wil tijdens deze cruise wekelijks langzaam in kcal gaan zakken en dan te cutten icm met hgh op 5iu en t3 op 75mcg.
 
Welke progressie heb je tot niet toe gemaakt mbt je stats?
 
Welke progressie heb je tot niet toe gemaakt mbt je stats?

Van om en nabij de 90kg naar 96kg en stuk sterker met vooral bankdrukken en squatten. Wil dit gewicht langzaam terugbrengen naar 90 a 92kg door alleen te gaan zakken in vet en vocht af te drijven.
 
Allereerst ik weet niets van AAS, dus ik kom hoogstwaarschijnlijk stom over, maar je hebt a) van moment 1 al diverse klachten van gewrichtspijn tot issues met je bloeddruk en b) waarschijnlijk een flinke som geld gespendeerd en verspoten en als resultaat daarvan hoop je 2 kilo vvm te winnen? Is dit een doorsnee kuurverloop?
 
Allereerst ik weet niets van AAS, dus ik kom hoogstwaarschijnlijk stom over, maar je hebt a) van moment 1 al diverse klachten van gewrichtspijn tot issues met je bloeddruk en b) waarschijnlijk een flinke som geld gespendeerd en verspoten en als resultaat daarvan hoop je 2 kilo vvm te winnen? Is dit een doorsnee kuurverloop?

Zijn dit aannamens die je maakt? Als het vragen zijn: vragen zijn nooit dom, de persoon kan het wel zijn :D

a) De pijn in de polsen kwam van de hgh wat volstrekt normaal is als je hiermee begint.. Deze pijn is overigens allang weggetrokken waarna ik de hgh kon verhogen naar 5iu. Een verhoogde bloeddruk is altijd normaal, je kan hier ook voorzorgsmaatregelen bij nemen. Ik nam de bold echter om mijn hongergevoel niet te laten lijden onder de tren, wat een prima vvm bouwer is icm met test. b) Spendeer geld om massiever te worden, vvm te pakken wat ik afgelopen weken zeker gedaan heb en vervolgens in vp te zakken. Hierdoor krijg je een veel betere definitie en zal ik veel harder gaan ogen. Ook zullen de rondingen veel met tot hun recht gaan komen.

Dit is zeer zeker een doorsnee kuurverloop massakuur > bridgen > cutkuur. Raadt het alleen niet aan als je net om de hoek komt kijken bij AAS...

Is het nu wat duidelijker?
 
Dus 6 kg winst, lekker. En je vet%? Is dat gestegen of hetzelfde gebleven of zelfs iets gedaald?
 
Thanks, ja.


Zelf ben ik uberhaupt niet van plan te kuren; m'n doelen zijn gewoonweg anders. Neemt niet weg dat ik het wel interessant vind om deze logs te lezen :)


De meeste mensen hebben een totaal verkeerd beeld over AS. Ken genoeg gasten die dachten dat ze met 3 kuren er als een beest gingen uitzien.... De meesten zijn dan ook gestopt met kuren en trainen want de realiteit was net iets anders;)

Als je met een kuur 2-3 kilo vvm heb opgebouwd mag je heel blij zijn.
 
Dus 6 kg winst, lekker. En je vet%? Is dat gestegen of hetzelfde gebleven of zelfs iets gedaald?

Vet% is gelijk gebleven, gok ik. Heb deze nog niet laten meten maar ik ben nu wel van plan om 2/3% te gaan droppen in vp. Hoop de kracht wel te kunnen behouden.
 
Back
Naar boven