AndroidHealthClinic

Kuur test-e, tren-e, bold en genotropin 2iu (opbouwend) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

NickT

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
7 jun 2012
Berichten
354
Waardering
15
Lengte
1m80
Massa
100kg
Vetpercentage
12%
Heren,

Ben vandaag begonnen met mijn kuur, eerste inject rond 5 uur gezet en wezen trainen. Geen last van een placebo effect, want daar trap ik helaas niet in. Zet e3d het volgende: 250mg test, 375mg tren en 500mg bold, ofwel 500 test, 750 tren en 1000 bold per week alleen verdeel ik dit iets meer. Tevens zet ik hgh, momenteel maar 1,5iu omdat ik last van mijn polsen en handen kreeg. Zodra dit wegtrekt wil ik de dosis langzaam weer gaan uppen tot 2 a 3iu ed.

Stats momenteel: 89kg bij 1.80, ben afgevallen door een nare privesituatie momenteel. Zodra ik weer op de rit ben en goed kan eten dan kom ik zo weer bij. Doel is ook om de 98 a 100kg te gaan halen. Zal rond de 4000 a 5000 kcal willen gaan zitten en hoop dat de bold wat kan betekenen voor mijn eetlust als ik on tren ben.

Krachtstats momenteel: 120kg bench (gaat momenteel niet zo lekker), 190kg squat en 220kg deadlift.

Keep you guys updated!
 
In, ben benieuwd man.
Je gaat zeker goed gainen.

Succes ermee
 
Hoeveelste is dit? Stevige dosis man... succes
 
Hoeveelste is dit? Stevige dosis man... succes

3e injectkuur, vorige was 250 test e met 600 tren e. Had toen grote problemen met mijn hongergevoel. Hoop dat deze hoge dosis bold hier verandering in kan brengen. Bij de een wel en bij de ander niet, dus ik ga zien wat het voor mij brengt!

Bedankt. Heb een beetje pip, kan door de volle spuit komen :D
 
Ga momenteel van start op opnieuw 90kg en een vet% van om en nabij de 11%. Keep you updated! Zet morgen mijn tweede inject.
 
Momenteel nog altijd flinke pijn aan mijn rechterpols en gewrichten in mijn vingers, waarschijnlijk door de hgh. Houd me tegen om zwaar te kunnen bankdrukken of met bicepoefeningen is de pijn soms niet te houden. Zit op 2iu per dag maar zelfs dit heeft al het effect dat mijn polsen en vingers zeer gaan doen. Morgen zet ik de 3e inject test 250, tren 375, bold 500. Natuurlijk logisch dat ik qua kracht nog helemaal niks merk. Wel donkerdere kleur urine en begin weer te dromen en zweten als ik slaap. Qua gains van 89 naar 91 kg, geen idee of dit al een reactie van het lichaam is... Keep you updated!
 
Ik volg :) interessant een mede hgh gebruiker haha :) good luck man
 
in zit zelf op 250 test 400 bold 350 tren ew langzaam uppen tot ik de sides niet aankan als die er zijn :D
 
Merkte vorige keer weinig sides behalve geen eetlust op tren. Gainde wel hele droge massa maar zakte daarna toch wel weer 6kg terug. Hgh is een prima goedje op het telkens moe zijn na en het verkrijgen van een extreem vette huid. Mijn huid begint wel heel zacht te worden. Gister inject gezet, merk sinds gister wel dat ik een beetje last van slijm ophoesten heb. Kan een reactie van het lichaam zijn. Wellicht dat er een test flu komt opzetten.
 
ook volgen. Heb ook altijd last van mijn eetlust op tren. Slik nu liv52 en cystone erbij en merk dat me eetlust een klein beetje beter word.
 
Ja en uiteraard het bekende fenomeen van de night sweats. Heel erg irritant maar valt nog mee te leven :p En een iets verhoogde irritatie maar dat valt onder controle te houden.
 
in ben benieuwd!
goodluck
 
Momenteel nog altijd flinke pijn aan mijn rechterpols en gewrichten in mijn vingers, waarschijnlijk door de hgh. Houd me tegen om zwaar te kunnen bankdrukken of met bicepoefeningen is de pijn soms niet te houden. Zit op 2iu per dag maar zelfs dit heeft al het effect dat mijn polsen en vingers zeer gaan doen. Morgen zet ik de 3e inject test 250, tren 375, bold 500. Natuurlijk logisch dat ik qua kracht nog helemaal niks merk. Wel donkerdere kleur urine en begin weer te dromen en zweten als ik slaap. Qua gains van 89 naar 91 kg, geen idee of dit al een reactie van het lichaam is... Keep you updated!

Donkere oranje urine is een teken van uitdroging en het gevolg van het vochtafdrijvende karakter van de tren.
Ik drink zelf elke dag 3x0,5 liter isotone sportdrank, drinkt makkelijker weg dan water en mn urine blijft zo goed als kleurloos.
 
Donkere oranje urine is een teken van uitdroging en het gevolg van het vochtafdrijvende karakter van de tren.
Ik drink zelf elke dag 3x0,5 liter isotone sportdrank, drinkt makkelijker weg dan water en mn urine blijft zo goed als kleurloos.

Drink 4/5L per dag, normaal urineer ik vrij licht, maar nu is het totch een tikkeltje donkerder dan het normaal is. Verder zeker niet echt heel donker van kleur!
 
Drink 4/5L per dag, normaal urineer ik vrij licht, maar nu is het totch een tikkeltje donkerder dan het normaal is. Verder zeker niet echt heel donker van kleur!

4 tot 5 liter water, hoe krijg je het weg man.:)
Maar dat moet zéker voldoende zijn. Geluk!
 
4 tot 5 liter water, hoe krijg je het weg man.:)
Maar dat moet zéker voldoende zijn. Geluk!

Heel eerlijk? Niet, maar gewoon drinken en het vervolgens weer uitzeiken :p Drink tijdens de training al gemiddeld 1,5L, soms zelfs 2.. Op werk (kantoorbaan) hebben ze flesjes met water a 0,5L in de koelkast. Drink ik er ook al 3 van over 8 a 9 uur. Buiten dat om de uurtjes dat ik thuis ben nog een liter. Zo ongeveer dus!
 
Merkte 1 dag terug al dat ik meer reps draaide tijdens mijn bankdruksessie. Echter, het probleem van de pijnlijke rechterpols is soms wel extreem hinderlijk met name tijdens bicepoefeningen en drukoefeningen. Verder slapen mijn handen regelmatig en worden mijn handen en voeten soms gewoon koud (of dat lijkt zo) en lijkt het dat er geen bloed toe stroomt. Enorm vette huid en ook een zachtere huid. Vandaag een rustdag, morgen weer prikken en mogelijk nog een rustdag zodat ik vrijdag borst+rug pak en de volgende dag schouders+armen.
 
Vandaag gaat de 4e inject gezet worden. Denk dat ik t3 mee ga laten lopen (25mcg/50mcg) aangezien ik behoorlijk futloos ben van de hgh. Ben vanaf het middaguur niet meer vooruit te branden en heb totaal geen focus meer. Tevens geen slecht idee aangezien ik ook tren gebruik. Bouw op en begin de eerste 2 dagen met 12,5, 2 dagen 25. Mocht het nodig zijn dat ik nog futloos ben ga ik door opbouwen op die manier tot 50mcg. Keep you updated!
 
Laatst bewerkt:
Nachtelijk zweten en dromen beginnen nu echt te komen. Sneller geirriteerd merk ik vooralsnog niet. Merk wel dat ik een hele vlakke schijf/weefsel onder mijn linker tepel voel. Wellicht gabik aromasin mee laten lopen. Vorige keer met alleen tren geen last van gehad. De bold+test de boosdoeners? Vrij snel om dit al te merken na 2 weken, maar heb het bij gebruik van dianabol al eens gekregen maar dit trok na een aantal maandjes weer weg... Ik ga het even aankijken iig!
 
Even een hele korte update: tren en 35 graden gaan totaal niet samen. Hijg als een malle en zweet breekt ne direct weer uit na het douchen. Gelukkig heb ik een airco op mijn kamer want anders.......
 
Back
Naar boven