MuscleMeat

Kuur test-e, tren-e, bold en genotropin 2iu (opbouwend) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Kracht stagneert en neemt nu eerder iets af dan toe. Krijg nu e3d een shot van 500mg test en 750mg bold binnen. Gok nog een inject of 3 en dan wellicht een cruise. Heb de laatste avonden enorm last van plotselinge kuitkrampen en die zijn behoorlijk pijnlijk!! Had het voorgeen sporadisch, maar nu 2 nachten achter elkaar aan dezelfde kuit wat het nog pijnlijker maakt. Daarna nog een dag of 2 a 3 last van een gevoelige kuit. Misschien te maken met de hgh of de aas? Onttrekken van vocht? Afgelopen dag slecht gegeten en veel op bed gelegen, vanaf maandag alles weer goed aanpakken. Vandaag wel borst gedaan, alles een beetje close grip (bench close grip 100kg 12 reps) en verder wat fly oefeningen. Morgen maar weer eens op die weegschaal staan...
 
Kan ook komen door zout tekort, zou niet weten wat je eet. Maar krampen nav hgh of aas heb ik persoonlijk niet gehad buiten me trainingen om.

Maar 500/750 elke 3 dagen is wel een fikse dosis man. Hoeveel kcal eet je nu?
 
Kan ook komen door zout tekort, zou niet weten wat je eet. Maar krampen nav hgh of aas heb ik persoonlijk niet gehad buiten me trainingen om.

Maar 500/750 elke 3 dagen is wel een fikse dosis man. Hoeveel kcal eet je nu?

Hou het momenteel niet bij maar ongeveer gegokt zo een 4000 kcal. Kan meer eten, maar ik vind rond de 4000kcal zat. Even rond die 4000kcal en dan nadat de bold eruit is langzaam gaan zakken voor een cut tot 8% vp.
 
Eindstand: 97kg. Laat mijn hgh op 4iu doorlopen en zal deze ook mee laten lopen bij een volgende kuur.
 
Eindstand betekent?? Je hebt je VP bereikt wat je voor ogen had?
 
Eindstand betekent?? Je hebt je VP bereikt wat je voor ogen had?

Eindstand wil zeggen dat ik van 89 naar 97kg ben gegaan na mijn laatste inject. Ga over 2 weken mijn nakuur in en kijken wat ik over hou. VP is gelijk gebleven.
 
Toch nog 98kg aangetikt. Ga vanaf morgen mn bridge in van 6 weken, langzaam in kcal droppen en dan een diepe cut van 6 a 8 weken samen met een stack. Wellicht wordt het winny met test, mast en tren a, of winny met test mast primo. Verder zal ik t3 op 75mcg laten meelopen en hgh op 4 a 5iu, mogelijk 6iu indien fincanieel haalbaar. Daarna zal ik voor langere tijd off gaan en zo droog mogelijk proberen te blijven (8% is het doel) op 92kg.
 
Toch nog 98kg aangetikt. Ga vanaf morgen mn bridge in van 6 weken, langzaam in kcal droppen en dan een diepe cut van 6 a 8 weken samen met een stack. Wellicht wordt het winny met test, mast en tren a, of winny met test mast primo. Verder zal ik t3 op 75mcg laten meelopen en hgh op 4 a 5iu, mogelijk 6iu indien fincanieel haalbaar. Daarna zal ik voor langere tijd off gaan en zo droog mogelijk proberen te blijven (8% is het doel) op 92kg.

Zo.. Lekker doel! Ervaring met t3 op 75 mcg?
 
Zo.. Lekker doel! Ervaring met t3 op 75 mcg?

Jazeker. T3 deed op 75mcg niks tegen mijn vermoeidheid die ik krijg van hgh icm met tren. Maar het werkt ook als cutmiddel. Denk dat ik echter wel een stacker moet slikken om mijn eetlust enigszins te kunnen onderdrukken.
 
Eerste keer op het nieuwe forum.wil een nieuwe vraag posten maar vind niet waar ik het moet doen.kan aan mezelf liggen want ben juist uit geweest en ben nog al GOED als je me snapt
 
Waar blijft mijn smiley haha
 
Eerste keer op het nieuwe forum.wil een nieuwe vraag posten maar vind niet waar ik het moet doen.kan aan mezelf liggen want ben juist uit geweest en ben nog al GOED als je me snapt
nice post
 
Jazeker. T3 deed op 75mcg niks tegen mijn vermoeidheid die ik krijg van hgh icm met tren. Maar het werkt ook als cutmiddel. Denk dat ik echter wel een stacker moet slikken om mijn eetlust enigszins te kunnen onderdrukken.
Ook mijn ervaring ja, succes!
 
Ben sinds vrijdag 300mg test e gaan zetten van rood wit. Ga misschien laatste 4 weken naR 200 a 250mg. Maar wat geeft die laatste batch een enorme pip zeg!! Ik heb momenteel nog enorme pijn. Lopen gaat moeilijk, zitten en liggen op die kant. Zelfs op een bankje gaan liggen in de sportschool moet ik subtiel doen. Ga het even aankijken anders stap ik over op een ander merk want dit is niet te doen!!! Weeg nog steeds 97kg. Wil langzaam mijn kcal naar beneden gooien per week en kijken wat het effect is (qua kracht en vet%). Ga dit voor 6 weken doen en daarna test op 250/300mg stacken icm primo of tren. Wellicht laat ik winstrol voor 4 wkn meelopen. Ook blijft mijn hgh op 4 a 5iu meelopen en stop ik hiermee na mijn cut. Doel is om 8 a 9% te halen. Zit momenteel op 12 a 13, moet dus haalbaar zijn in 12/14 weken.
 
met tren en hgh moet dit in 5 weken ook wel te doen zijn.. succes!
 
met tren en hgh moet dit in 5 weken ook wel te doen zijn.. succes!

Wil niet te snel droppen in kcals, dus ik zal gelijdelijk zakken en langzaam mijn doel bereiken. Wellicht dat ik mijn kracht dan wat beter kan behouden ipv het snel te willen. Maar thnx! Gaat helemaal goed komen.
 
De enorme pip door het roodwit merk in bruine flesjes is eindelijk aan het afzwakken na een week behoorlijke pijn/ontsteking. Heb nog niet eerder zo een enorm verdikking en pijn van een inject gehad. Meer mensen die dit momenteel ervaren? Zou vanavond weer moeten zetten (zit in bridge) maar weet niet of ik langer met dit merk door kan gaan...
 
Eerste keer dat je dit merk zet? Ik reageer ook eg slecht op dit merk, de blauwe tegenhanger ervan heb ik echter nauwlijks PIP.
 
Eerste keer dat je dit merk zet? Ik reageer ook eg slecht op dit merk, de blauwe tegenhanger ervan heb ik echter nauwlijks PIP.

Ik ervaar exact hetzelfde! Is mijn eerste keer dit merk ja en gelijk de laatste keer, wat een enorme pip zeg... Een week lang mank gelopen!!
 
Haha ik heb nog foto's op me telefoon staan van me delt en me glute daar wordt je bang van :P super dikke rode zwelling. Zette samen met me trainings maatje (eerste kuur), zelfde doseringen alles en hij had nergens last van. Heb ik vaker gehoord van dit merk, sommige mensen kunnen iets in de solvent niet verdragen en daar behoor ik helaas bij. Maar met blauw/wit gek genoeg geen probleem.
 
Back
Naar boven