XXL Nutrition

Kuur test-e, tren-e, bold en genotropin 2iu (opbouwend) (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Haha ik heb nog foto's op me telefoon staan van me delt en me glute daar wordt je bang van :P super dikke rode zwelling. Zette samen met me trainings maatje (eerste kuur), zelfde doseringen alles en hij had nergens last van. Heb ik vaker gehoord van dit merk, sommige mensen kunnen iets in de solvent niet verdragen en daar behoor ik helaas bij. Maar met blauw/wit gek genoeg geen probleem.

Maatje van mij heeft exact hetzelfde. Hij heeft nergens last van en ik loop een week lang mank haha. Maar kijk 't nog even aan en mocht het zo extreem blijven stap ik over op een ander merk.
 
Nog een updatje nick? :D
 
Nog een updatje nick? :D

Nog altijd in bridge 250mg test a 1ml van EP maar denk dat die wel wat lager gedoseerd is dus 1ml zal in werkelijkheid minder dan 250mg test zijn. Nog 3 a 4 injects en dan ga ik kijken of ik ga stacken met tren en winny tijdens een diepe cut. Weeg nog altijd tussen de 96 en 98 kilo en qua kracht nog 200kg squat 1 rep en 135kg bench, dus wat dat betreft hou ik mn kracht nog goed vast. Hgh gaat zo langzaamaan onbetaalbaar worden, maar wil dit eigenlijk wel tot begin nakuur laten meelopen op 5 a 6iu per dag.
 
Update: nog 2 weken bridge a 250mg test pw.

Vervolgens een blast maar ik ga in deze blast diep cutten.

Wk 1-4 winstrol
Wk 1-10 test e 250mg
Wk 1-8 tren e 400mg
Hgh 5iu pd

Doel is om op 93kg te blijven en op 9 a 8% komen te staan. Ik zal op onderhoud gaan eten en wellicht laatste weken proberen er iets onder te gaan zitten. Icm met tren moet hetqua behoud van spiermassa geen probleem zijn.

Zal tijdens mijn blast 2x pw 500iu hcg zetten en wellicht voor mijn nakuur een paar short hmg eraan toevoegen. Ben alleen nog niet bekend met het protocol wat ik hierbij moet volgen. Nakuur zal nolva en/of clomid zijn.

Iemand die mij wellicht kan vertellen hoe zo een hcg/hmg kuur werkt? Alvast bedankt!
 
Diep cutten? Waarom dan op onderhoud? Zeker met tren in je cycle is dit imo niet verstandig. Je gaat echt geen vvm verliezen.

Vind zulke approaches maar een verspilling van tijd. Of ga bulken, of ga cutten. Niet domweg op onderhoud hangen.
 
5iu geno's?
 
Diep cutten? Waarom dan op onderhoud? Zeker met tren in je cycle is dit imo niet verstandig. Je gaat echt geen vvm verliezen.

Vind zulke approaches maar een verspilling van tijd. Of ga bulken, of ga cutten. Niet domweg op onderhoud hangen.

Ik heb zelf eigenlijk nog nooit gecut, ruim 4 jaar lang alleen maar gebulkt en grofweg iedere dag wel 3500 of meer kcal naar binnen gewerkt. Maar low test high tren is mijn vorige ervaring dat ik boven onderhoud nog droger werd. Dus ik wou aankijken hoe het op onderhoud zal gaan. Jij zou dus gewoon direct al onder je onderhoud gaan zitten??
 
Ik heb zelf eigenlijk nog nooit gecut, ruim 4 jaar lang alleen maar gebulkt en grofweg iedere dag wel 3500 of meer kcal naar binnen gewerkt. Maar low test high tren is mijn vorige ervaring dat ik boven onderhoud nog droger werd. Dus ik wou aankijken hoe het op onderhoud zal gaan. Jij zou dus gewoon direct al onder je onderhoud gaan zitten??

Als jij "diep" wilt cutten wel ja;) maar diep vind ik 4-6% bodyfat
 
Als jij "diep" wilt cutten wel ja;) maar diep vind ik 4-6% bodyfat

Wat voor de een diep is, is voor de ander niet diep. Zo zijn jouw doseringen tren voor een ander ook absurd hoog :D Ik ben zelf wel een voorstander van hoog in tren zitten en dan te denken aan 800mg of meer, maar ik wil tijdens deze cut toch even iets rustiger aan gaan doen.

Maar back to the point. Ik ben een enorme liefhebber van veel eten, op onderhoud eten is voor mij al een hele opgave, laat staan eronder te zitten. 's Nachts word ik automatisch wakker om te eten. Nu onderdrukt low test high tren gelukkig mijn eetlust, dus hopelijk werkt dit een beetje mee om omlaag te gaan in mn kcal.
 
Ben gister begonnen om tren-e 400mg toe te dien icm test e op 250mg. Tevens laat ik ook winny meelopen voor de harde look. Doel is om spiermassa te winnen of gelijk te houden en tegelijk vet te verbranden. Vandaar de keuze voor tren. Ik zal met calorieen rond 2500kcal gaan zitten, en zal aankijken of het dan snel genoeg gaat. Mocht het nodig zijn om dieper te gaan dan zal ik dat in week 5 a 6 gaan doen en dan nog eeb maand volhouden. Keep you updated!
 
Vanochtend eerste droom met bezweet wakker worden gehad. Best wel snel, en of het al te maken heeft met de tren... Is van prl en zit net de 5e dag in mijn lichaam. Zo ja, dan nog nooit zo snel iets er van gemerkt als deze keer.
 
Momenteel zit de 2e inject er alweer 3 dagen in. 400mg tren-e en 250mg test-e icm met 50mg winny. Moet zeggen dat de backpumps niet te harden zijn tijdens deadliften, heb deze dus ook tijdelijk uit mijn trainingsroutine gegooid. Het bekende geirriteerde korte lontje komt opzetten vanaf afgelopen weekend, wat ik vrij vlot vind. Ik voel deze tren-e van prl sowieso vrij snel werken, normaal 3 a 4 weken voordat de irritatie e.d. op kwamen zetten. Ik merk nu al dat ik meer zweet, en 's nachts begin ik al te dromen over rare dingen. Vervolgens word ik bezweet wakker en kom ik niet meer in slaap. Ook het bekende fenomeen waar ik last op heb bij tren: hongergevoel maar niet kunnen eten. Hoe graag ik aan de maaltijd begin, na een paar happen blokkeert het en word ik misselijk. Op zich geen probleem tijdens een cut, maar wel nadelig als ik een keer iets lekkers voorgeschoteld krijg...

De winny zorgt er langzaam aan al voor dat ik voller sta en er meer veins zichtbaar zijn op vooral de onderarmen (staan tijdens een back workout op knappen).
 
Sixpack komt momenteel weer langzaam erdoorheen, laagje vet op de buik wordt minder en minder. Tren kickt lekker in; zware zweetbuien en behoorlijk snel geirriteerd. Druk momenteel ook 2x 140kg met bankdrukken, voorheen 1x. Vandaag was mijn laatste dag winny. Had hier enorme backpumps van maar gaf wel verhoogde vasculariteit. Heb wel enorme last van krampen in de hamstrings. Vraag mij af of dit door de tren of winny komt. Weeg tussen de 96 en 97 kg en daal tegelijk licht in vetpercentage. Wellicht dat ik na kerst nog even lager in kcal ga zitten.
 
Op hoeveel kcal zit je, en wat is de kev verhouding?
Hoeveel kg verloren sinds cut?
 
Op hoeveel kcal zit je, en wat is de kev verhouding?
Hoeveel kg verloren sinds cut?

Mn marco's etc momenteel geen zicht op, wellicht dat ik daar later nog even wat meer aandacht aan ga besteden. Weet dat ik om en nabij de 2800kcal zit en daar op vet verlies en tegelijk op hetzelfde gewicht blijf. Is gebaseerd op een cut die ik vorig jaar heb gedaan. Kg's zijn gelijk gebleven sinds start, wel al 2% in vet gedaald, 11%. Mijn sixpack komt pas onder de 10% echt zichtbaar, ik houd iets meer buikvet vast. Weeg om en nabij de 97kg, aan het einde van mijn bulk was dat rond de 100kg.
 
Back
Naar boven