XXL Nutrition

Kuur Test/tren (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ArtOfLift

Cool Novice
Lid geworden
30 nov 2013
Berichten
86
Waardering
4
Lengte
1m87
Massa
94kg
Beste BB'ers

Binnen 2 weken begin ik aan mijn 2de kuur Test/tren E. Vorig kuur was 500 test-E EW en ging goed! Geen sides alleen wat puisten die hier en daar is langskwamen ben toen 10 kilo bijgekomen en 4 kilo overgehouden, is ondertussen net één jaar geleden. Tijd voor mijn volgende! Mijn kuur lijkt als volgt:

WK 1-12: 250 mg Test E

WK 1-10: 400 mg Tren E

WK 1-10: T3 25 mcg/ED

WK 14-16: Arofixen 20mg/ed


macros: 270g e , 360g k en 100g v = 3400kcal (stijgend...)

Maaltijden:

maaltijd 1: fijn havermout gemalen met melk en schep whey prot

maaltijd 2: 50g pindanoten en 200g druiven

maaltijd 3: 100g pasta, 150g kip en 50g pikante tomaten saus met olie (zonnebloem olie)

maaltijd 4: 100g rijst, 150g kip, groenten

maaltijd 5: voor de training, 1 schep whey met water en een banaan

maaltijd 6: 100g pasta, 200g kabeljauw en/of steak met groenten

maaltijd 7: 200g magere plattekaas en 1 schep whey met water


Trainingen:

5-6x per week

maandag: chest & bicep + buik
dinsdag: rug & tricep
woensdag: benen & kuiten + buik
donderdag: schouders & traps
vrijdag: bicep & tricep + buik
zaterdag: cheatmeal + variaties, 1-2 oefeningen van elke spier

Helemaal zin in! :D
 
Kuur ziet er goed uit, wees wel alert voor eventuele tren sides. Dit verschilt trouwens echt per persoon, sommige hebben al last op 250 mg terwijl anderen 600 mg kunnen verdragen zonder iets te merken van de sides.

Voeding zou is sowieso uppen naar minimaal 4.000 - 4.250 kcal.. Zit zelf ook nu in eenzelfde kuur en zit dagelijks ook rond dit aantal.

Trainingsschema is goed, alleen waarom op zaterdag nog eens alles trainen? Geef je spieren liever rust of train een specifieke groep, eventueel onderarmen met kuiten (kuiten weghalen op woensdag)?
 
Kuur ziet er goed uit, wees wel alert voor eventuele tren sides. Dit verschilt trouwens echt per persoon, sommige hebben al last op 250 mg terwijl anderen 600 mg kunnen verdragen zonder iets te merken van de sides. Voeding zou is sowieso uppen naar minimaal 4.000 - 4.250 kcal.. Zit zelf ook nu in eenzelfde kuur en zit dagelijks ook rond dit aantal. Trainingsschema is goed, alleen waarom op zaterdag nog eens alles trainen? Geef je spieren liever rust of train een specifieke groep, eventueel onderarmen met kuiten (kuiten weghalen op woensdag)?
ik zou woensdag idd verplaatsen met zaterdag dan heb je nog een rustdag tussen je trainingen en gewoon rust of eventueel cardio
 
Kuur ziet er goed uit, wees wel alert voor eventuele tren sides. Dit verschilt trouwens echt per persoon, sommige hebben al last op 250 mg terwijl anderen 600 mg kunnen verdragen zonder iets te merken van de sides.

Voeding zou is sowieso uppen naar minimaal 4.000 - 4.250 kcal.. Zit zelf ook nu in eenzelfde kuur en zit dagelijks ook rond dit aantal.

Trainingsschema is goed, alleen waarom op zaterdag nog eens alles trainen? Geef je spieren liever rust of train een specifieke groep, eventueel onderarmen met kuiten (kuiten weghalen op woensdag)?

thanks! ik maak me geen druk over die sides ;) hoe meer ik ervoor ga pikkeren hoe meer placebo effect ik ervan ga krijgen. Aan de 4000 kcal ga ik zeker aankomen! Onder gear is 1 dag rust voldoende denk ik wel , en zaterdag is om al mijn spieren warm te houden en een volledige lichaams pump altijd wel leuk :) voornamelijk chest en rug oefeningen en een tikkeltje meer op mijn zwakkere puntjes letten.

Onderarmen train ik vrijdag samen met bicep & tricep
 
neem je t3 voor eetlust of wat?
 
neem je t3 voor eetlust of wat?

ja eetlust, energie en het is ook zo dat T3 een verhoging van prolactine kan voorkomen, ik ben nog aan het opzoeken of ik niet beter pas vanaf de 3de week begin met T3 aangezien de tren nog moet inkicken...
 
kuur zit erop!

Wat ik even wou meedelen, ik ben 15 kilo bijgekomen met +- 2% vet. Kracht toename was vrijwel ziekelijk. Na de 4de week woog ik al 10 kilo zwaarder. Na mijn 4de week tren op 600 en test 300, sliep nog altijd als een roos (intense dromen) en helemaal niets van zweten tijdens overnachtingen, tijdens trainingen liep het als watervallen van men lichaam en stinken, ongelooflijk :P Wat ik ook voor had was dat ik regelmatig bloedneuzen had, volgens mij komt dit door de T3... , was een periode van 2 weken. Zeer tevreden met deze kuur. Ik ben momenteel aan het nakuren op arofixen 20Mg/ED

Greetz
 
bloedneuzen door tren wss.. hoge bloeddruk ;)
15kg en maar 2% vet? you wot mateeee
 
Veel kilo's bedoel ik ;) netjes

thanks, ben ondertussen wel al 4 kilo kwijt, ik stond vrijwel opgeblazen, er zal wel genoeg vocht aanwezig zijn geweest :). Volgende kuur wordt cut kuur, doel 90 kilo 9%
 
Heb je before en after foto's die je misschien met ons wilt delen? 15 kilo en 2% BF aankomen klinkt wel indrukwekkend.
 
hoe krijg je het voor mekaar om bij je eerste kuur 10kg aan te komen en er dan uiteindelijk maar 4 van over te houden? alleen vocht gegained?
 
Zo moeilijk is dat niet, de meeste eerste kuurtjes kom je redelijk veel bij, maar raak je ook redelijk veel weer kwijt.. Simpelweg omdat je de ervaring nog niet hebt hoe hier juist mee om te gaan.
 
Zo moeilijk is dat niet, de meeste eerste kuurtjes kom je redelijk veel bij, maar raak je ook redelijk veel weer kwijt.. Simpelweg omdat je de ervaring nog niet hebt hoe hier juist mee om te gaan.
ja je hebt de ervaring nog niet dan, maar je leest toch overal dat er wordt aangeraden om na je kuur minimaal op onderhoud/ licht boven onderhoud te eten. Dan lijkt het me niet dat je 6 van de 10kg kwijt raakt, tenzij je bijna alleen maar vocht gegained hebt in je kuur natuurlijk.
 
Back
Naar boven