XXL Nutrition

Kuur test tren.

Bezoekers in dit topic

Je metabolisme wordt ook ongelofelijk gestimuleerd tijdens een kuur dus je zult wel echt veel (en vooral veel rotzooi) moeten eten wil je als een vetzak uit deze kuur willen komen.

Dit.

Plus nog het feit dat een middel als trenbolone 5 keer zo anabool en 5 keer zo androgeen is als testosteron.
 
Je hebt je onderhoud berekend door middel van een een berekening neem ik aan. Dit wil
Niet zeggen dat het ook daadwerkelijk je onderhoud is. Na een x aantal
Jaar trainen mag je toch wel weten hoe je lichaam reageert op x aantal calorieën.
Is zelfs na al die tijd soms nog moeilijk. Vooral omdat ik de neiging heb om vrij snel vet aan te zetten als ik niet oplet. Dit was van kleins af al zo en was aanvankelijk ook de reden dat ik ben beginnen trainen jaren terug.
 
Je metabolisme wordt ook ongelofelijk gestimuleerd tijdens een kuur dus je zult wel echt veel (en vooral veel rotzooi) moeten eten wil je als een vetzak uit deze kuur willen komen.
Weet dat je met tren wel wat kan weg werken zonder veel te stijgen in vet percentage. Toch sta ik er altijd wat huiverig tegenover omdat ik van mezelf weet dat ik nog vrij makkelijk vet aan zet, maar er zal dus niets anders opzitten dan mijn kcals nog te verhogen. Zal beginnen met mijn carbs wat te uppen aangezien hoeveelheid eiwit en vet voldoende zijn momenteel denk ik.
 
Wanneer je je bulk calorieen hebt uitgerekend, mag je er nog wa extra bij optellen als je tren gaat gebruiken. Zeker op 400mg. Althans, dat is mijn ervaring.

Bulken op tren zou ik doen op een goede dosis testosteron icm 150-200mg Tren.
 
Weet dat je met tren wel wat kan weg werken zonder veel te stijgen in vet percentage. Toch sta ik er altijd wat huiverig tegenover omdat ik van mezelf weet dat ik nog vrij makkelijk vet aan zet, maar er zal dus niets anders opzitten dan mijn kcals nog te verhogen. Zal beginnen met mijn carbs wat te uppen aangezien hoeveelheid eiwit en vet voldoende zijn momenteel denk ik.

Je gaat gewoon niet het maximale uit je kuur halen door je onzekerheid. Je hoort elke week gewoon aan te komen zo niet 250-500 calls uppen.
 
Ik heb een indigestie gekregen door op TREN te bulken met +- 4600 kcal, dit is natuurlijk van persoon tot persoon maar ik raad je hard af om te bulken op tren want als je indigestie krijgt ga je je wel effe slecht voelen
 
zo wordt het een recomp waarschijnlijk
 
Niet ieder lichaam is natuurlijk hetzelfde maar dat was mijn ervaring met tren+bulk. Heb nooit in men leven spijsverteringsproblemen gehad in die jaren dat k voedingsschema's volg, en nu na 7 weken kreeg ik er last van.. Heb met nog mensen gepraat en er zijn er nog die tijdens hun tren kuur op een bulk schema dit hebben voorgehad.
Ben nu ook een week gestopt met de tren en alles is al wat gebeterd...
 
Heb zelf altijd last van mijn maag op tren, maagzuur. Maarja.. zo is er altijd wel wat.
 
nee oke klopt volledig had het eigelijk fout verwoord, maar is altijd good to know denk ik voor als iemand zijn hongerlust volledig wegvalt voor lange tijd dat je dan beetje moet oppassen, zo is het bij mij voorgevallen
 
Heb zelf altijd last van mijn maag op tren, maagzuur. Maarja.. zo is er altijd wel wat.
ja bij mij was het net was erger als enkel maagzuur, elke hap die ik nam blijf precies gewoon zittenen werd niet verteerd.. en werd elke maaltijd echt misselijk
Vind het wel echt jammer want de resultaten waren er wel
 
Dat van die maag/darm-problemen is wel een dingetje wat je best vaak leest / hoort als het over tren gaat...

Ik persoonlijk moet er niet aan denken om met constante zuur-oprispingen, misselijkheid en een aanhoudend fucked up gevoel in je maag dagelijks 5000kcal te moeten eten en dat 10-12 weken lang :o
 
Dat van die maag/darm-problemen is wel een dingetje wat je best vaak leest / hoort als het over tren gaat...

Ik persoonlijk moet er niet aan denken om met constante zuur-oprispingen, misselijkheid en een aanhoudend fucked up gevoel in je maag dagelijks 5000kcal te moeten eten en dat 10-12 weken lang :o
ook all van gehoord , moet zeggen heb er op 350 mg per week aan enth geen last . wel ietsjes lagere tolerantie voor alles wat ademt
 
Dat van die maag/darm-problemen is wel een dingetje wat je best vaak leest / hoort als het over tren gaat...

Ik persoonlijk moet er niet aan denken om met constante zuur-oprispingen, misselijkheid en een aanhoudend fucked up gevoel in je maag dagelijks 5000kcal te moeten eten en dat 10-12 weken lang :o
ja het is echt geen feest om constant da gevoel te hebben, want als je spijsvertering niet werkt ondergaan de rest van je organen ook meer stress.
Mijn urine in de ochtend was zo donker oranje dat ik nog nooit had gezien( dit is inmiddels weg), volgende week heb ik afspraak met een sportmedische dokter voor meer info
 
ja het is echt geen feest om constant da gevoel te hebben, want als je spijsvertering niet werkt ondergaan de rest van je organen ook meer stress.
Mijn urine in de ochtend was zo donker oranje dat ik nog nooit had gezien( dit is inmiddels weg), volgende week heb ik afspraak met een sportmedische dokter voor meer info

Ik had ook soortgelijke problemen van -geloof het of niet- Anavar. Buikpijn, misselijkheid, maagzuur, boeren, hele vieze scheten, en overall gewoon een heel slap en ellendig gevoel.
 
Ik had ook soortgelijke problemen van -geloof het of niet- Anavar. Buikpijn, misselijkheid, maagzuur, boeren, hele vieze scheten, en overall gewoon een heel slap en ellendig gevoel.
Nja die dingen zullen echt afhangen van lichaam tot lichaam denk ik.. Heb je erna nog ooit anavar gepakt en geen last gehad of heb je het nooit meer genomen?
 
Nja die dingen zullen echt afhangen van lichaam tot lichaam denk ik.. Heb je erna nog ooit anavar gepakt en geen last gehad of heb je het nooit meer genomen?

Heb het twee keer geprobeerd en beide keren hetzelfde ondervonden... Was duidelijk de anavar dus :rolleyes:
 
Back
Naar boven