Fitness Seller

Kuur Testo/Boldenone.

Bezoekers in dit topic

Geurt-G

Cool Novice
15 jaar lid
Lid geworden
11 okt 2002
Berichten
167
Waardering
0
Wil het volgende doen:

Week 1-2: 1000mg testo+ 400mg Boldenone.
Week 3-8: 500mg testo+ 400mg Boldenone.
Week 9-10: Nolvadex.

Probleem is echter de lage dosring van de Boldenone 50mg per ml in de eerste 2 weken zit je samen met de Testo op 12ml, 3x spuiten dus.
Nu las ik ergens dat je het beste 4ml per keer kunt zetten, waarom is dit eigenlijk?
Welk alt. voor de Boldenone zou ik kunnen pakken?

Groeten Geurt-G.
 
Geen idee of je dit al weet, maar de boldenone van IP is 200mg/ml. Scheelt een hoop injecties...
 
[Link niet meer beschikbaar]

Kijk hier even, geen 200mg, maar 143mg, maar toch beter dan 50mg/ml.

iig bedankt.
 
Hehe, ja ik bedoel 'hoort 200mg/ml te zijn'...
Ik heb ook wel eens een labtest gezien waarbij de eq van IP zwaar was overgedoseerd.
 
Maar gebruik anders Deca i.p.v Eq, beide zijn namelijk eiwitspaarders en werken ongeveer hetzelfde. Deca aromatiseert alleen meer als eq en met deca houdt je wat meer vocht vast, maar met een dosis tot 400mg per week valt dit nog wel mee.
 
Nandrolone heeft serieuzere nadelen ten opzichte van EQ. Het is progestagenisch, het is tien keer meer suppressief op het endocrien systeem, verhoogt het aldosterone niveau, veroorzaakt impotentie en de lijst gaat verder. EQ is veel beter dan Deca.

Als je zwaardere EQ nodig hebt, maak ze dan zelf. Die mogelijkheid heb je de dag van vandaag. Kun je zelfs 300 mg/ml maken. En het komt stukken goedkoper uit.

Over je kuur zou ik nog even zeggen dat 1000 tegen over 500 wel een ERG hoge frontload is. Misschien is 750 wel voldoende. Zeg het maar om je wat kosten aan Nolvadex te sparen.
 
Nou dat zelf maken zie ik niet zo zitten BC, dus 750 mg Testo is voldoende voor een frontload, heeft die 250 mg extra dan geen toegevoegde waarde, of is de stap 1000-500 te groot?
 
Ik ben bang dat je een drop van 500 mg gaat ervaren als een crash. De effecten kunnen stagneren.
 
Ik ben geen kenner en heb geen antwoord op je vraag, maar BC is daar uitermate bekwaam in. Ik vroeg me eigenlijk af of de nolvadex hier niet te vroeg gestart wordt. BC of iemand anders?
 
Eigenlijk wel, ze wordt alleszins te vroeg beeindigd. Nolva laten lopen van week 10-13 zou veel beter zijn.
 
Oke, nolva later pakken.
 
later nolva pakken ???
waarom nolva pakken als het niet nodig is ???
 
Post-cycle weet je nog ? Zonder clomid en/of Nolva is je herstel noemelijk trager.
 
Originally posted by Big Cat
Post-cycle weet je nog ? Zonder clomid en/of Nolva is je herstel noemelijk trager.

verkeerd gelezen dacht dat ie week 10 ook nog testo zetten :eek:

en dan tegelijk nolva had geen zin in op die manier ;)
 
Zo wordt die:

Week: 1-2 750mg Testo 400mg Boldenone.
Week: 3-8 500mg Testo 400mg Boldenone.
Week: 10-13 Nolvadex.

Geurt-G
 
Originally posted by Geurt-G
Zo wordt die:

Week: 1-2 750mg Testo 400mg Boldenone.
Week: 3-8 500mg Testo 400mg Boldenone.
Week: 10-13 Nolvadex.

Geurt-G

veel plezier 5,5 ml per kant :D ;)



(net 3 ml boldone 600mg + 3 ml test = 750 mg + 1 ml tren 75 mg gezet 7 ml = 1425 mg werkzamestof [Abeelding niet meer beschikbaar][Abeelding niet meer beschikbaar])

DONT MAKE ME ANGRY [Abeelding niet meer beschikbaar][Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Geurt G,

Ga je ook een dagboek bijhouden, ben wel benieuwd naar je resultaten, wil zelf namelijk een bijna zelfde kuur doen in februari, in ieder geval succes ermee!!:thumb:
 
Nee, dagboek denk ik niet, maar maak aan het eind wel even wat fotootjes voor jullie.
Thanx.
 
Dat gaat nog wel lukken denk ik Smalluser.
 
Back
Naar boven